Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin tinder-goldin jolla näen ketkä minusta on tykänneet ja yhtä asiaa en ihan ymmärrä miehissä

Vierailija
12.11.2022 |

tai ehkä naisetkin tekee tätä... mutta siis tuo gold on oikeesti TÄYNNÄ miehiä joiden kanssa olen saanut osuman jo aiemmin, ainakin jutustellut, ehkä käynyt treffeillä, muutamaa olen jopa TAPAILLUT. Ja näistä ehdottomasti suurin osa on sellaisia, jotka ei mielestäni itse ole vieneet meidän juttua eteenpäin mitenkään tai halunneet mitään vakavaa. Mutta tuolla ne nyt taas roikkuvat.

Yhden kanssa kävin kerran treffeillä, vuoden tauon jälkeen kun saatiin uusi mätsi. Mutta enpä minä sille silläkään kerralla vissiin kelvannut, kun ei treffien jälkeen kuulunut pihaustakaan ja muutaman viikon jälkeen osuma poistui kaikessa hiljaisuudessa :D

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä uranaisilla esiintyy samaa vikaa. Tahdotaan tapailla tismalleen samoja miehiä joita 90% naisista halajaa. Fakta ei muutu mikskään vaikka osallistuisi deittivalmennuksiin.

Mikäs logiikka tuossa on kun yli 10% miehistä kuitenkin on parisuhtessa? Sen voin uskoa, että ne naiset, jotka etsii pelkkää sänkyseuraa valikoi, niin tekisin itsekin.

Vierailija
82/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain hyviä kokemuksia tinderistä. 3 miestä olen tavannut, kaikki oikein fiksuja herrasmiehiä olleet. Hyvässä hengessä ollaan tapailu lopetettu jos kemia ei ole noussut. Yhdestä tuli ystävä, toisenkin kanssa kuulumisia vaihdellaan, huumorintaju käy hyvin yksiin. Tätä kolmatta olen nyt tapaillut kuukauden kevyesti, tutustutaan.

Olen tykännyt max 10 ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tinderissä ollut mitään mielenkiintoa herättävää. Just sitä samaa skeidaa mitä tuolla ylempänä lukee. Osa on jotenkin epätoivoisia, osa on tyrkkyjä, osa pää pilvissä eläviä, katkeroituneita, yms. Näistä pitäis sitten löytyä vakavasti otettavaa seuraa? Parit treffit jotka ei herättänyt yhtään mitään eikä mihinkään suuntaan tullut oikein mitään positiivisia ajatuksia. Deittien tarinat ja totuus itsestään ei oikein kulkenut käsi kädessä. Täysin turhia kahvitteluhetkiä josta en saanut mitään järkevää tai edes tunteita herättäviä kokemuksia irti.

Totesin että nyt se profiili pois ja pääsen kaikista vähemmällä. Ei tarvii pelata mitään ihmeellistä ihmissuhde peliä, ei tarvii katella eikä kuunnella mitään itsensä kehumis teatteriesitystä, eikä oikeastaan mitään muutakaan.

Voin taas keksittyä omaan elämään ja piste.

Semmoinen oli minun Tinder kokemus ja kokeilu. Lähinnä täysin turhaa pään vaivaa.

M51

Amoremi.ee Soomes ja Tallinn. Enempi keski-ikäisiä naisia. Selaa alas asti.

Vierailija
84/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä uranaisilla esiintyy samaa vikaa. Tahdotaan tapailla tismalleen samoja miehiä joita 90% naisista halajaa. Fakta ei muutu mikskään vaikka osallistuisi deittivalmennuksiin.

Mikäs logiikka tuossa on kun yli 10% miehistä kuitenkin on parisuhtessa? Sen voin uskoa, että ne naiset, jotka etsii pelkkää sänkyseuraa valikoi, niin tekisin itsekin.

Ihan biologinen logiikka. Kaikki nisäkkäät suosivat voimakkaasti urosten laadukkainta ainesta. Mitä kauempana uros on ns. täydellisestä niin sen vähemmän naaraita kiinnostaa.

Vierailija
85/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää varmuuden vuoksi kaikista tinderissä ja syy on se että miehiä on yhtä naista kohden viisi tinderissä, eli miesten mahdollisuudet saada seuraa ovat aika heikot naisiin verrattuna.

Vierailija
86/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa vahvasti siltä että olet tapaillut vain top 10 miehiä, jotka taas puolestaan etsivät koko ajan uutta ja parempaa.

No mitä helvettiä ne sitten tuolla mun tykkäysboksissa tekee, jos kerta parempaa etsivät? :,D Pitäiskö niille kertoa että mun tissit ei ole ollenkaan kasvaneet viime kerrasta eikä ikä vähentynyt, vaikka kuinka uusiks yrittäis

"No mitä helvettiä ne sitten tuolla mun tykkäysboksissa tekee?" Minäminäminäminä ei kukaan ole missään sum boksissa. Kännissä ja läpällä pyyhkineet menemään. On muuten säälittävää käyttää goldia

Tajuttiin kaikki että itse toimit noin. Kännissä ja läpällä pyyhit menemään, olet ihan hukassa itsesi kanssa, tavanomaisia asioita pidät "säälittävinä", puhut rumasti... etkä varmaan saanut mitään parempaa itse, joten palaat aina takas niihin vanhoihin mätseihin, kun tajusit että taisit aiemmin tavoitella kuuta taivaalta kuitenkin.

No, eipä siinä mitään. Jokainen taaplaa tyylillään. Sitä vaan, että on pantu merkille tämä teidän toimintatapa.

Vierailija
87/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei ole hyvä paikka löytää suhdetta, koska siellä molemmat sekä miehet että naiset etsivät kokoajan parempaa. Kai siitä saa aina jonkun energiapiikin kun saa uuden mätsin. Siihen tunteeseen jäädään koukkuun. Ei oikea tapaaminen kiinnosta koska tutustuminen toiseen on hidasta ja tinderin mätsit nopeita. Vähän kuin peliongelmaiset pelikoneella kun häviävät kaikki rahat.

Itse en löytänyt mitään tinderistä. Enkä halua edes tapailla miestä joka käyttää Tinderiä. Tunnistan heidät nopeasti, vaikka eivät sitä suoraan kertoisi.

Se mätsi ei kyllä tunnu enää missään, kun olet pari vuotta tinderöinyt. Kakan ulospukkaaminenkin on palkitsevampaa.

Sitä turtuu siihen, ettei ne mätsit, treffit, edes itse kemia johda lopulta _yhtään mihinkään_. Joten mistään ei enää myöskään innostu. Ja mitä komeempi tai nätimpi mätsi, sen todennäköisempää että se ei sinusta ole kiinnostunut, niin ei viitsi edes moikata sitä.

Vierailija
88/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset pyyhitään oikealle, ei niitä kuvia katsella tai profiileja lueta.

Katson erittäin tarkkaan.

Tatuoinnit, lävistykset, tietyt koirarodut jos näkyy kuvissa niin saa olla hyvä profiili muuten, että pyyhkäiisen oikealle.

Luen koko profiilin ja katson myös kaikki kuvat ennen päätöstä.

-mies

Vierailija
89/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tinderissä ollut mitään mielenkiintoa herättävää. Just sitä samaa skeidaa mitä tuolla ylempänä lukee. Osa on jotenkin epätoivoisia, osa on tyrkkyjä, osa pää pilvissä eläviä, katkeroituneita, yms. Näistä pitäis sitten löytyä vakavasti otettavaa seuraa? Parit treffit jotka ei herättänyt yhtään mitään eikä mihinkään suuntaan tullut oikein mitään positiivisia ajatuksia. Deittien tarinat ja totuus itsestään ei oikein kulkenut käsi kädessä. Täysin turhia kahvitteluhetkiä josta en saanut mitään järkevää tai edes tunteita herättäviä kokemuksia irti.

Totesin että nyt se profiili pois ja pääsen kaikista vähemmällä. Ei tarvii pelata mitään ihmeellistä ihmissuhde peliä, ei tarvii katella eikä kuunnella mitään itsensä kehumis teatteriesitystä, eikä oikeastaan mitään muutakaan.

Voin taas keksittyä omaan elämään ja piste.

Semmoinen oli minun Tinder kokemus ja kokeilu. Lähinnä täysin turhaa pään vaivaa.

M51

Amoremi.ee Soomes ja Tallinn. Enempi keski-ikäisiä naisia. Selaa alas asti.

Joo, pitää katsastaa noiden tarjonta. Ei tosiaan napannut oikein yksikään tuolla tinderissä. Joko ne treffit ja viestit oli vaan täysin väärien kanssa, tai joku muu ei vaan napannut.

Vierailija
90/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mua risoo nykyisessä deittailuskenessä on ettei perinteitä haluta kunnioittaa toiseen suuntaan. Miehen täytyy vaihtaa renkaat, rempata, mennä töihin, tarjota kahvit, hieroa ja nii päin pois. Nainen tulee istumaan.

Virost ois näil näkymi tiedos.

Häh? Mitä siis odotat naisten tekevän, jäi nyt epäselväksi. Suomalainen nainen käy töissä, maksaa vähintään omat kahvinsa ja vaihdattaa renkaat huollossa. Remppaavat itse. Mitä sä siis olet tarjoamassa suomalaiselle naiselle itse?

Ei muuten maksa. Kahvi keskustelussa oltiin pontenvina et mies pyytää ja maksaa.

Ei kun kerro sinun kokemuksia tästä oikeasta elämästä. Kuinka monilla treffeillä olet käynyt ja kuinka moni naisista vaati sinua maksamaan kahvit?

Vierailija
91/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten teidät miehet pitäisi ottaa vakavasti?

Vierailija
92/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Minulle kävi kerran näin:

Viestittelin Tinderissä erään miehen kanssa, oli alkuviikko Kysyin häneltä, että haluaisiko hän lähteä kanssani ravintolaan syömään lauantai-iltana, johon hän vastasi, ettei vielä osaa sanoa, kun voi olla, että hän lähtee viikonlopuksi kaverin luokse toiselle paikkakunnalle. Sitten keskiviikkona kysyin uudelleen, että joko on selvinnyt, että lähteekö hän viikonlopuksi reissuun vai ei, että onnistuuko tapaaminen lauantaina. Hän vastasi, ettei tiedä vielä, mutta hän ilmoittaa perjantai-iltaa mennessä. Sitten perjantai=iltana hän poisti matchin. Sitten puolen vuoden päästä hän lähetti minulle taas tykkäyksen ja ihan uhallakin tykkäsin takaisin ja kysyin, etteikö hän muista, että minä olin jo kerran pyytänyt häntä treffeille, mutta hän poisti matchin, johon hän vastasi, että hän silloin poisti koko Tinder=tilinsä, koska kyllästyi siihen. Ihmettelen vaan tuota käytöstä , että halutaan olevinaan tutustua mutta ei kuitenkaan haluta käydä treffeillä.

Sama kokemus miehenä. Kai niillä on joku kiinnostavampi ykkösenä sillä hetkellä, mutta ei haluta muakaan dumpata heti pois.

Ikinä ei ole nainen pyytänyt mua treffeille Tinderissä, joten en taida olla sellainen catch mitä tämä sun miesehdokas, kun kerran kahdestikin kysyit tapaamaan.

Vierailija
93/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vain hyviä kokemuksia tinderistä. 3 miestä olen tavannut, kaikki oikein fiksuja herrasmiehiä olleet. Hyvässä hengessä ollaan tapailu lopetettu jos kemia ei ole noussut. Yhdestä tuli ystävä, toisenkin kanssa kuulumisia vaihdellaan, huumorintaju käy hyvin yksiin. Tätä kolmatta olen nyt tapaillut kuukauden kevyesti, tutustutaan.

Olen tykännyt max 10 ihmisestä.

Eli käytännössä ehkä 0,01 prosentista. Aika uskomatonta, että silti on päässyt treffeille. Tai siis olisi uskomatonta jos ei tietäisi sitä, että miehet antavat tykkäyksen lähes kaikille ja vaikka naiset eivät anna tykkäystä juuri kenellekään, he silti saavat ne halutuimmat miehet ainakin treffeille. 

Halutuimmatkin miehet ovat kehopositiivisen naisen tasolla. 

Vierailija
94/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne ukot saattaneet olla niin kännissäkin, etteivät muista mitä ovat sählänneet?

Tinderissä on ihan valtava määrä moniongelmaisia ja persoonallisuushäiriöisiä. Ns. normaalit ihmiset vähemmistönä +vielä se että algoritmin tarkoituskin on ettei kumppania löydy koska Tinder haluaa ihmisten jäävän sovellukseen pyörimään.

Vierailija
95/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän se ois. Kaikille vaan tykkäys, ja sen jälkeen ruvetaan käymään läpi keneltä kaikilta on tullut tykkäys takaisin.

Mätsätyt naiset voi karkeasti jakaa kolmeen pinkkaan:

1. Ulkonäkö surkea, ei voisi panna missään tilanteessa

2. Ulkonäkö ihan ok, voisi panna kännissä tai paremman puutteessa

3. Hyvännäköinen, eli tyttöystävämateriaalia

Tää nyt oli provo ja varmaan haet reaktiota, joten täältä saat hieman ihmettelyä osaksesi :D

Miksi ei tykätä vaan niistä, jotka potentiaalisesti kiinnostaisi vaan tykkäys kaikille ja sitten aletaan nyppimään että hyi ei tota. Onks tässä jotain valtafantasioita, että pääsee kerrankin ihan itse valkkaamaan, että toi ei mulle kelpaa "missään tilanteessa" ja toi kelpaa paremman puutteessa. Ja tyttöystävämateriaalinhan ainut kriteeri on ulkonäkö eikä tasan mikään muu.. hyvä hyvä juuri näin. Työnnä se pinkka p*rseesees oikeesti.

Ja näitä urpoja just oli koko tinder täynnä. Minulla samaa kokemusta, kuin aloittajalla. Välillä tuli superlike, se oli usein joku jota ei kiinnostanut jatkaa enempää tai oli ghostannut. Tykkäsin ihan mielenkiinnosta takaisin, niin sieltä tuli joku "Mooooi :) mitäs sulle pitkästä aikaa?" Ööh no mitä sä mulle kirjoitat kun ei kiinnostanut 6 kk sitten. Eräs jäbä pisti jopa facebookissa kaveripyyntöä noiden likettelyiden perään, ja siellä viestiä et mitä mulle kuuluu.

Itse en ainakaan toimi sillä logiikalla, että olen tehnyt selväksi, että en oo kiinnostunut, niin alan kyselemään itse perään vähän ajan kuluttua.

Vaikka motiivina olis päästä panemaan, en ymmärrä yhtään sen enempää.

Vierailija
96/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman, mutta ei ne miehet muista kenen kanssa on puhunut ja useimmat näistä ilmeisesti on myös ihan vaan puhunut p*askaa mulle, kun aiheetkin oli heille ihan vieraita (joskus huvikseni kysynyt kuulumisia, kun ihmettelin, miksi tykkäillyt uudestaan). Olen ollut useampaan otteeseen Tinderissä ja välillä ollut goldi. Oikeasti nämä kestotinderöijät ovat varattuja tai niin onnettomia, että eivät edes usko tapaavansa ketään niin vain trollailevat huvikseen.

Tää oli vissiin joku playeritaktiikka pari vuotta sitten.

Esitettiin, että on niin kovasti vientiä, että muka menee keskustelut ihan sekaisin. Varmaan sillä yritti nostaa pisteitä, et on muka niin kovasti vientiä tai sillä saa provottua vastaamaan ees jotain. Tää istuis just miehen logiikkaan niin loistavasti :D

Mullekin tuli pari kertaa joitain "millos tuut takas sieltä mökiltä?" (En ollu missään mökillä)

Tai "ootko pitkäänkin tehny pankkihommia?" (En tee) ja heti perään joku ah sori väärä mimmi!! Juu varmasti. Poistivat äkkiä kun kerroin epäilykseni. Mut hei vinkki vinkki, tää toimii, et saa vastauksen.

Voiko joku kertoo mikä siinä on, että mies lopettaa itse suhteen tai ghostaa, niin 99% todennäköisyydellä palaa kyselemään kuulumisia? Eikä suinkaan pyydä anteeksi, jos anteeksipyynnön velkaa ovat tai selittele käytöstään. Vaan ihan muina miehinä vaan kysellään mitä kuuluu.

Vierailija
97/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten valitetaan vauvapalstalla, miten naiset saa liikaa huomiota ja liikaa tykkäyksiä tinderissä eivätkä siksi lähde enää tavisten kanssa edes treffeille. Vika ei kuitenkaan ole näissä tuhansia tykkäyksiä lähettävissä vaan näissä naisissa, kun saavat liikaa tykkäyksiä.

Vierailija
98/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän paljasta pintaa näkyviin niin matchit paranee.

Vierailija
99/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ottaa tinder goldin... uskoo ken tahtoo.

No mutta, olet ilmeisesti todella haluttu aarre kun et löydä parisuhdetta vuosien yrittämisestä huolimatta. Kannattaisi miettiä omaa tekemistään, eikä jotain sellaista mietä et ymmärrä "miehissä"

Vierailija
100/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten valitetaan vauvapalstalla, miten naiset saa liikaa huomiota ja liikaa tykkäyksiä tinderissä eivätkä siksi lähde enää tavisten kanssa edes treffeille. Vika ei kuitenkaan ole näissä tuhansia tykkäyksiä lähettävissä vaan näissä naisissa, kun saavat liikaa tykkäyksiä.

Mitä sinua liikuttaa mitä tuollaiset miehet ulìsee? Pysy niissä hyvänmielen ketjuissa niin ei tarvitse lukea ulíen juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan