Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverit valittaa muista

Vierailija
19.11.2022 |

Pomolle. (ilmeisesti etenkin minusta, vaikka sovin todella hyvin alalle jne). Ei varmasti itsestään valita, vaikka omissa tavoissa olisi parantamista.

Miten tällaisessa yhteisössä toimitaan, jos itse tapana on kohdella muita reilusti, eikä etsiä pelkkää vikaa muista?? Tämä kaikki alkoi kun tuli uusi esimies.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsella uutta työpaikkaa.

Vierailija
2/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa työpaikkaa, olet silmätikkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin pois. Mut juuri savustettiin ulos tämänkaltaisesta paikasta.

Vierailija
4/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä, olen jo päättänyt irtisanoutua tammikuun loppuun mennessä jos ei parempaa paikkaa löydy siihen mennessä.

Vierailija
5/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies on kohta vaihtumassa, joten kannattaisiko kattoa vielä se, jos vaikka olisi mukava ja pätevä esimies. Työnkuva ja kaikki muu on just sitä mitä haluan tehdä (oon motivoitunein työntekijä tuolla, suuri osa muista inhoaa työtä), olen myös nuori verrattuna muihin, tympeää olla elämäänsä kyllästyneiden silmätikkuna, eivät keksi parempaa tekemistä kun yrittää pilata muidenkin elämä kun on on niin huonoa.

Vierailija
6/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi autonaattisesti oletatte, että aloittaja on silmätikkuna ja syytön? Hänen työskentelyssään voi olla virheitä ja korjattavaa, jolloin on ihan oikein puuttua asiaan. Fiksu aikuinen kiittäisi saamastaan kritiikistä, mutta ei aloittaja, joka ei tietenkään lapsellisuuttaan näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. Edellinen esihenkilö ei ole osannut työtään ja nyt uusi tekee sitä, mitä pitääkin, eli työtään.

Vierailija
7/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan juoruillaan, valehdellaan (suurin osa täällä harrastaa valehtelua) jne. Toki joukossa saattaa olla muutamakin ns ratkaisukeskeinen asia, mutta niihom sotkeutuu valheita ja liiotellaan virheitä ym. Sitten näiden valittajien oma toiminta ei kestä päivänvaloa.

Eli porukka ottaa silmätikun viattomasta, joka viihtyy työssä, ja yrittää näin peittää omat mokansa esim valehdellaan, kiusataan muita, uhkaillaan, myöhästellään jatkuvasti, varastetaan, vältellään työtä parhaan mukaan jne. Myös tilanteet mitkä on kaikille hankalia, niin nostetaan nimenomaan mut tikun ookkaan että muka ne ei olisi heille haastavia, vain Vain mulle.

Ei, normaali pomo ei juoruile ja tee päätelmiä juorujen pohjalta jne. Tää on huonon pomon merkki.

Vierailija
8/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritiikki pitäisi antaa aina kasvotusten.

Vierailija
9/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako tämä työpaikka p:llä ja loppuu d:en?

Vierailija
10/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta ono hyvä työntekijä, se mitä ansaitsen, on kuulla että oletpa hyvä tässä työssä. Se mitä en ansaitse kuulla on jatkuvaa ininää ja valitusta, pikku juttuihin tarttumista ja väännetään väkisin kaikesta pas. Kateus syö kalatkin vedestä, en varmaan saisi edes hengittää, että kaikilla varmasti olisi parempi olla istumassa, tekemättä töitä työpaikalla.

Vierailija
11/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vkoa!

Vierailija
12/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta ono hyvä työntekijä, se mitä ansaitsen, on kuulla että oletpa hyvä tässä työssä. Se mitä en ansaitse kuulla on jatkuvaa ininää ja valitusta, pikku juttuihin tarttumista ja väännetään väkisin kaikesta pas. Kateus syö kalatkin vedestä, en varmaan saisi edes hengittää, että kaikilla varmasti olisi parempi olla istumassa, tekemättä töitä työpaikalla.

Ignooraa heidät. Teet vai töitäsi, kunnes sinut kannetaan ulos. Raha ratkaisee.

Vierailija
13/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimies on kohta vaihtumassa, joten kannattaisiko kattoa vielä se, jos vaikka olisi mukava ja pätevä esimies. Työnkuva ja kaikki muu on just sitä mitä haluan tehdä (oon motivoitunein työntekijä tuolla, suuri osa muista inhoaa työtä), olen myös nuori verrattuna muihin, tympeää olla elämäänsä kyllästyneiden silmätikkuna, eivät keksi parempaa tekemistä kun yrittää pilata muidenkin elämä kun on on niin huonoa.

-Tämä kaikki alkoi kun tuli uusi esimies.-

Jos esimiehetkin vaihtuu tuota tahtia, ei paikka taida olla kovin motivoiva.