Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin tinder-goldin jolla näen ketkä minusta on tykänneet ja yhtä asiaa en ihan ymmärrä miehissä

Vierailija
12.11.2022 |

tai ehkä naisetkin tekee tätä... mutta siis tuo gold on oikeesti TÄYNNÄ miehiä joiden kanssa olen saanut osuman jo aiemmin, ainakin jutustellut, ehkä käynyt treffeillä, muutamaa olen jopa TAPAILLUT. Ja näistä ehdottomasti suurin osa on sellaisia, jotka ei mielestäni itse ole vieneet meidän juttua eteenpäin mitenkään tai halunneet mitään vakavaa. Mutta tuolla ne nyt taas roikkuvat.

Yhden kanssa kävin kerran treffeillä, vuoden tauon jälkeen kun saatiin uusi mätsi. Mutta enpä minä sille silläkään kerralla vissiin kelvannut, kun ei treffien jälkeen kuulunut pihaustakaan ja muutaman viikon jälkeen osuma poistui kaikessa hiljaisuudessa :D

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on yks tyyppi jutellut toisella somealustalla pari viikkoa meidän treffien jälkeen tunnistamatta mua. Kuvat oli erit mutta ei mitenkään muokatut. Se ei vaan välittänyt tarpeeksi jotta olis muistanut naaman.

Päästä jo irti

22/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista seuraa oot vailla? Pelimies tietää hakevansa peliä. Entä sä?

No niin, näinhän se on. Kyllä nuo miehet vois sua panna. Ne odottaa jos heruis nyt tällä kertaa. Ei siinä sen kummallisempaa ole. Miehet yleensä toimii noin. Pane niiden kanssa jotka kiinnostaa edes vähän, katso sitten kannattaako edetä.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mua risoo nykyisessä deittailuskenessä on ettei perinteitä haluta kunnioittaa toiseen suuntaan. Miehen täytyy vaihtaa renkaat, rempata, mennä töihin, tarjota kahvit, hieroa ja nii päin pois. Nainen tulee istumaan.

Virost ois näil näkymi tiedos.

Näil näkymil sul sopii hyvi joku ulkomaalaine.

Vierailija
24/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mua risoo nykyisessä deittailuskenessä on ettei perinteitä haluta kunnioittaa toiseen suuntaan. Miehen täytyy vaihtaa renkaat, rempata, mennä töihin, tarjota kahvit, hieroa ja nii päin pois. Nainen tulee istumaan.

Häh? Mitä siis odotat naisten tekevän, jäi nyt epäselväksi. Suomalainen nainen käy töissä, maksaa vähintään omat kahvinsa ja vaihdattaa renkaat huollossa. Remppaavat itse. Mitä sä siis olet tarjoamassa suomalaiselle naiselle itse?

Vierailija
25/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, näinhän se on. Kyllä nuo miehet vois sua panna. Ne odottaa jos heruis nyt tällä kertaa. Ei siinä sen kummallisempaa ole. Miehet yleensä toimii noin. Pane niiden kanssa jotka kiinnostaa edes vähän, katso sitten kannattaako edetä.

Ap jahtaa valioliigaa. Näähän valkkaa.

Vierailija
26/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mitä siis odotat naisten tekevän, jäi nyt epäselväksi. Suomalainen nainen käy töissä, maksaa vähintään omat kahvinsa ja vaihdattaa renkaat huollossa. Remppaavat itse. Mitä sä siis olet tarjoamassa suomalaiselle naiselle itse?

Ei muuten maksa. Kahvi keskustelussa oltiin pontenvina et mies pyytää ja maksaa.

Vierailija
27/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Ei kiinnosta panna yhtäkään niistä, onhan tuolla kuitenkin vielä se toinen puoli joka ei ole saanut ensimmäistäkään mahdollisuutta. Luulen, että kannattaa koittaa panostaa niihin.

Vierailija
28/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset pyyhitään oikealle, ei niitä kuvia katsella tai profiileja lueta.

Ai näinkö. No en enää ihmettele, miksi tänne tulla itkemään mätsistä pelkästään "rumien naisten" kanssa :D Oma vikansa kun vetää kaikki, eikä valikoi niitä kiinnostavia.

Vierailija
29/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä uranaisilla esiintyy samaa vikaa. Tahdotaan tapailla tismalleen samoja miehiä joita 90% naisista halajaa. Fakta ei muutu mikskään vaikka osallistuisi deittivalmennuksiin.

Vierailija
30/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Ei kiinnosta panna yhtäkään niistä, onhan tuolla kuitenkin vielä se toinen puoli joka ei ole saanut ensimmäistäkään mahdollisuutta. Luulen, että kannattaa koittaa panostaa niihin.

Sehän korkeasti koulutettu aavee kävijä mätsäsi nistin. Onnekas saa tuurijuopon.

Vierailija
31/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän se ois. Kaikille vaan tykkäys, ja sen jälkeen ruvetaan käymään läpi keneltä kaikilta on tullut tykkäys takaisin.

Mätsätyt naiset voi karkeasti jakaa kolmeen pinkkaan:

1. Ulkonäkö surkea, ei voisi panna missään tilanteessa

2. Ulkonäkö ihan ok, voisi panna kännissä tai paremman puutteessa

3. Hyvännäköinen, eli tyttöystävämateriaalia

Vierailija
32/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta Tinder leikkiminen ja ota se naapurin kilttimies please

Vierailija
33/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän se ois. Kaikille vaan tykkäys, ja sen jälkeen ruvetaan käymään läpi keneltä kaikilta on tullut tykkäys takaisin.

Mätsätyt naiset voi karkeasti jakaa kolmeen pinkkaan:

1. Ulkonäkö surkea, ei voisi panna missään tilanteessa

2. Ulkonäkö ihan ok, voisi panna kännissä tai paremman puutteessa

3. Hyvännäköinen, eli tyttöystävämateriaalia

Jep. Hyvin kuvattu miten miehet toimii. Tykkäys sinänsä ei merkkaa muuta kuin tsäänssien maksimointia. 

Vierailija
34/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on urpoja tinderissä, onneks en oo siellä enää. luulen, että tosi moni vaan laittaa täysin sokeasti tykkäykset kaikille... 

Vierailija
35/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma, jos päästät miehet tekemään tarpeensa sinuun ja molemmat sitä halusivat?

Vierailija
36/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on urpoja tinderissä, onneks en oo siellä enää. luulen, että tosi moni vaan laittaa täysin sokeasti tykkäykset kaikille... 

Ooämgee.... Ekkö saanu Marimekko runoilijaa huippupalkalla a'la Tommy Tabermann? Eikä!!

Vierailija
37/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder rajoittaa näin toimivien omaa näkyvyyttä, joten ei kyllä kannattaisi.

38/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jahtaa valioliigaa. Näähän valkkaa.

Niin luulisi. Eivät sitten kuitenkaan valkanneet Ap:tä mutta silti matchaavat uudelleen. Miksi? Siksi että nämä ovat beetoja tai jopa alle, miehiä jotka ei saa ketään. Siksi ne kokeilee uudelleen ja uudellen, jos se nainen nyt kiinnostuisi. Itse eivät tietenkään tämän kiinnostavuuden eteen osaa mitään tehdä. Tiedättehän tyypin, joka aina tulee juttelemaan ja saamaan pakit samalta naiselta baarissa. Nämä ovat niitä. Kaukana alfasta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
39/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooämgee.... Ekkö saanu Marimekko runoilijaa huippupalkalla a'la Tommy Tabermann? Eikä!!

Heh. On hyvä puoliso, mutta ei löytynyt Tinderistä.

Vierailija
40/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin elämänkumppania. Ja noi miehet tietää sen kyllä.

Jos etsit elämänkumppania, ja kerta toisensa jälkeen miehet vain panevat sinua ja hylkäävät, niin sinä olet silloin itse se ongelma.

Jos pelimies huijaa sinua kerran, niin voidaan yhdessä haukkua sitä miestä kusipääksi. Mutta jos kymmenen eri pelimiestä huijaa sinua, niin syytä itseäsi.

No mun seksikumppanit on laskettavissa yhden käden sormilla, että aika harva niistä on yhtään millekkään pesälle päässyt mun kanssa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme