Otin tinder-goldin jolla näen ketkä minusta on tykänneet ja yhtä asiaa en ihan ymmärrä miehissä
tai ehkä naisetkin tekee tätä... mutta siis tuo gold on oikeesti TÄYNNÄ miehiä joiden kanssa olen saanut osuman jo aiemmin, ainakin jutustellut, ehkä käynyt treffeillä, muutamaa olen jopa TAPAILLUT. Ja näistä ehdottomasti suurin osa on sellaisia, jotka ei mielestäni itse ole vieneet meidän juttua eteenpäin mitenkään tai halunneet mitään vakavaa. Mutta tuolla ne nyt taas roikkuvat.
Yhden kanssa kävin kerran treffeillä, vuoden tauon jälkeen kun saatiin uusi mätsi. Mutta enpä minä sille silläkään kerralla vissiin kelvannut, kun ei treffien jälkeen kuulunut pihaustakaan ja muutaman viikon jälkeen osuma poistui kaikessa hiljaisuudessa :D
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kiinnostanut tarpeeksi. Ja nuo miehet ovat olleet niitä jonon komeimpia, joten nyt vaan koluat alaspäin niin kauan että joku tarttuu.
No eihän siinä mitään jos ei kiinnosta. Mutta en itse kyllä laita oikealle niitä, jotka minua ei kiinnosta ja olen sen jo kertaalleen todennut :D
Mutta kun maailmassa on muitakin ihmisiä ajatustensa ja halujensa kanssa kuin sinä, sinä ja sinä.
Ilmeisesti tuo on joku uutinen naisille.
Oudot on halut, jos pitää pyyhkiä kaikki oikealle, vaikkei haluiskaan... Joo vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kiinnostanut tarpeeksi. Ja nuo miehet ovat olleet niitä jonon komeimpia, joten nyt vaan koluat alaspäin niin kauan että joku tarttuu.
No eihän siinä mitään jos ei kiinnosta. Mutta en itse kyllä laita oikealle niitä, jotka minua ei kiinnosta ja olen sen jo kertaalleen todennut :D
Mutta kun maailmassa on muitakin ihmisiä ajatustensa ja halujensa kanssa kuin sinä, sinä ja sinä.
Ilmeisesti tuo on joku uutinen naisille.
Oudot on halut, jos pitää pyyhkiä kaikki oikealle, vaikkei haluiskaan... Joo vaikea ymmärtää.
Toi oli ennen vanhaan ihan toimiva taktiikka Tinderissä, jos halusi säästää aikaa ja vaivaa. Joka päivä vaan muutamassa minuutissa klikkaat 100 tykkäystä sen kummemmin profiileja lukematta, ja sitten vaan katsot myöhemmin mitä jäi haaviin. Vahingossa toki tuli välillä rumiakin matcheja, mutta ne vaan poistetaan välittömästi.
Ei toimi enää, koska nykyään Tinder hautaa profiilisi jos tykkäät kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Ap olen huomannut saman! Samat miehet jotka mätsäävät ja poistavat mätsäävät lähes heti uudestaan. Ei voi olla kyse etteivät tunnista, nimenikin on niin epätyypillinen että se jää kyllä mieleen.
Minusta kyse on siitä, että he reagoivat että kas, tuttu naama, josko tällä kertaa onnistuisi kuitenkin.
Tai jotain, miesten logiikka on täysin hämätä.
Mikseivät toimi kuin naiset. Mätsäävät vain niitä joista kiinnostuvat ja haluavat tavata ja jos ei tapaaminen johda mihinkään, eivät sitten mätsää tietenkään enää uudestaan.
Joku in seli yrittää täällä puolustaa tuotakin miesten "logiikkaa" että mätsätään vaikka tiedetään jo toinen ja se ettei siitä tule mitään.
Joo no sit on selkeesti nämä jatkuvasti uuden profiilin luojat. Eli ollaan mätsätty, mies ei koskaan aloittanut keskustelua, poistuu mätseistä. Ja hetken päästä se on taas uudestaan siellä mun tykkääjissä. Niinku, mitä ihmettä? Päätit luoda uuden profiilin että saat paremmin uusia osumia, mutta silti tykkäät ne samat tyypit joiden kanssa sulla JO OLI se hiton osuma :D
Ja nytkin tuolla tykkääjissä näköjään roikkuu yksi mies, jonka kanssa ollaan jo mätsätty viikkokausia sitten toisella treffisaitilla ja ollaan siellä edelleen osumana :D Miksi ei ota siellä yhteyttä, JOS kiinnostaa?
Nämä nyt tosiaan sit taas sellaisia, jonka kanssa en ole edes puhunut. Mut kummallista on touhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap olen huomannut saman! Samat miehet jotka mätsäävät ja poistavat mätsäävät lähes heti uudestaan. Ei voi olla kyse etteivät tunnista, nimenikin on niin epätyypillinen että se jää kyllä mieleen.
Minusta kyse on siitä, että he reagoivat että kas, tuttu naama, josko tällä kertaa onnistuisi kuitenkin.
Mikseivät toimi kuin naiset. Mätsäävät vain niitä joista kiinnostuvat ja haluavat tavata ja jos ei tapaaminen johda mihinkään, eivät sitten mätsää tietenkään enää uudestaan.
Joku in seli yrittää täällä puolustaa tuotakin miesten "logiikkaa" että mätsätään vaikka tiedetään jo toinen ja se ettei siitä tule mitään.
Joo no sit on selkeesti nämä jatkuvasti uuden profiilin luojat. Eli ollaan mätsätty, mies ei koskaan aloittanut keskustelua, poistuu mätseistä. Ja hetken päästä se on taas uudestaan siellä mun tykkääjissä. Niinku, mitä ihmettä? Päätit luoda uuden profiilin että saat paremmin uusia osumia, mutta silti tykkäät ne samat tyypit joiden kanssa sulla JO OLI se hiton osuma :D
Ja nytkin tuolla tykkääjissä näköjään roikkuu yksi mies, jonka kanssa ollaan jo mätsätty viikkokausia sitten toisella treffisaitilla ja ollaan siellä edelleen osumana :D Miksi ei ota siellä yhteyttä, JOS kiinnostaa?
Nämä nyt tosiaan sit taas sellaisia, jonka kanssa en ole edes puhunut. Mut kummallista on touhut.
"Miksi ei ota siellä yhteyttä, JOS kiinnostaa?"
Ehkä hän jossain vaiheessa ottaakin.
Olettaisin että hän ei ole vielä ottanut yhteyttä sinuun, koska hänellä on tällä hetkellä työstössä sinua korkeampitasoisia matcheja. Mutta jos mies ei niiden kanssa pääse eteenpäin, niin ehkä hän sitten kääntyy sinun puoleesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta tehdään pilaa, siitä johtuu.
Eli miehet tekevät sen ollakseen ilkeitä, sinun mielestäsi? Mielenkiintoinen näkökulma.
Hän projisoi omaa pään vammaansa muihin miehiin. Epäitsenäinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi ei ota siellä yhteyttä, JOS kiinnostaa?"
Ehkä hän jossain vaiheessa ottaakin.
Olettaisin että hän ei ole vielä ottanut yhteyttä sinuun, koska hänellä on tällä hetkellä työstössä sinua korkeampitasoisia matcheja. Mutta jos mies ei niiden kanssa pääse eteenpäin, niin ehkä hän sitten kääntyy sinun puoleesi.
Ei ota enää, poistin sieltä toisestakin koska alkoi ärsyttää tommonen "pelaaminen".
Ne on näitä palstajormia, joilla on leveät ja paksut puheet täällä muttei minkäänlaista itseluottamusta kohdata joku tosielämässä.
Tunnen etäisesti ja tahtomattani yhden todella oudon (autistin), joka on täysin seksitön, jolla on kenkäfetissi ja 500 ulkomaalaista naisystävää FB:ssä. Hän ilmeisesti kokee olevansa tosi kova äijä, vaikka on kalju, hampaaton kuusikymppinen neitsyt. Se mielikuvitushaaremi on illuusio.
Naiset ei yleensä mitään Tinder Goldia hommaa, koska se on just näiden epätoivoisten jämäukkojen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista seuraa oot vailla? Pelimies tietää hakevansa peliä. Entä sä?
No niin, näinhän se on. Kyllä nuo miehet vois sua panna. Ne odottaa jos heruis nyt tällä kertaa. Ei siinä sen kummallisempaa ole. Miehet yleensä toimii noin. Pane niiden kanssa jotka kiinnostaa edes vähän, katso sitten kannattaako edetä.
Ap jahtaa valioliigaa. Näähän valkkaa.
Niin luulisi. Eivät sitten kuitenkaan valkanneet Ap:tä mutta silti matchaavat uudelleen. Miksi? Siksi että nämä ovat beetoja tai jopa alle, miehiä jotka ei saa ketään. Siksi ne kokeilee uudelleen ja uudellen, jos se nainen nyt kiinnostuisi. Itse eivät tietenkään tämän kiinnostavuuden eteen osaa mitään tehdä. Tiedättehän tyypin, joka aina tulee juttelemaan ja saamaan pakit samalta naiselta baarissa. Nämä ovat niitä. Kaukana alfasta.
Mutta jos nämä miehet ovat betamiehiä jotka eivät saa ketään, eivätkä he silti valkanneet AP:ta, niin mikä AP silloin on?
Omeganainen, aivan pahnan pohjimmainen?
Betat tietävät itsekin, ettei heillä riitä ikinä rohkeus treffeille. AP on liian hyvä heille ja he tietävät senkin.
Miehet tykkäävät kaikista kuvista eivätkä enää muista sinua.
Mä en jaksanut tinderiä ja miesten epäloogisuutta. Just tuo matchin poisto, uudelleen tykkääminen, valehtelu kaikesta mahdollisesta, oharit jne. Ja sitten kun erehdyt jota kuta tapailemaan, niin aika pian se kääntyy pelkän seksin puolelle. Sitten alkaa se ulkonäöstä huomauttelu jne. Mulla on huomattavasti parempi olo yksin kuin jonkun random miehen pahanolon sylkykuppina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, näinhän se on. Kyllä nuo miehet vois sua panna. Ne odottaa jos heruis nyt tällä kertaa. Ei siinä sen kummallisempaa ole. Miehet yleensä toimii noin. Pane niiden kanssa jotka kiinnostaa edes vähän, katso sitten kannattaako edetä.
Niin luulisi. Eivät sitten kuitenkaan valkanneet Ap:tä mutta silti matchaavat uudelleen. Miksi? Siksi että nämä ovat beetoja tai jopa alle, miehiä jotka ei saa ketään. Siksi ne kokeilee uudelleen ja uudellen, jos se nainen nyt kiinnostuisi. Itse eivät tietenkään tämän kiinnostavuuden eteen osaa mitään tehdä. Tiedättehän tyypin, joka aina tulee juttelemaan ja saamaan pakit samalta naiselta baarissa. Nämä ovat niitä. Kaukana alfasta.
Mutta jos nämä miehet ovat betamiehiä jotka eivät saa ketään, eivätkä he silti valkanneet AP:ta, niin mikä AP silloin on?
Betat tietävät itsekin, ettei heillä riitä ikinä rohkeus treffeille. AP on liian hyvä heille ja he tietävät senkin.
Mielenkiintoista, kuulisin mielelläni lisää tästä ilmiöstä. Onko Tinderissä tosiaan siis paljon sellaisia miehiä jotka eivät kirjaimellisesti uskalla mennä naisen kanssa treffeille?
Kuulostaa aika oudolta, mutta jos sanot että asia on noin, niin kai se sitten on noin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, kuulisin mielelläni lisää tästä ilmiöstä. Onko Tinderissä tosiaan siis paljon sellaisia miehiä jotka eivät kirjaimellisesti uskalla mennä naisen kanssa treffeille?
Kuulostaa aika oudolta, mutta jos sanot että asia on noin, niin kai se sitten on noin...
No ainakin aika ajoin tulee vastaan näitä, jotka tulee treffeille silmin nähden vaivaantuneina, täristen, eivät uskalla katsoa silmiin, sanat takellellen jne. En yhtään siis ihmettelisi jos osa näistä jää mieluummin kotiin, kuin lähtee treffeille punastelemaan naisen eteen.
ps. minusta se ei ole automaattinen turn-off jos miestä jännittää treffeillä. Ymmärrän että toisilla ei myöskään ole välttämättä yhtä paljon treffikokemusta kuin itsellä. Kyllä minäkin alussa ujostelin, mutta kymmenien ja kymmenien treffien jälkeen siihen on saanut itsevarmuutta ja vähän ehkä kehittynyt jo sellainen "treffirooli". Yleensä tämän näkee myös miehistä; ne jotka on paljon juosseet treffeillä osaa olla rennommin.
Tinder-gold on rahastusta ja näyttää sulle niitä vanhoja tykkäyksiä jotta luulisit saavasi rahoille vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kommentoin että on, osui minunkin kohdalle useampia. Juttu luisti sovelluksessa hyvin joten ehdotin tapaamista, mutta ei onnistunut ei sitten millään. Osan kanssa vaihdettiin numeroitakin mutta tapaaminen oli ylivoimaisen vaikeaa. Kuitenkin olivat halukkaita jatkamaan viestittelyä.
Itse en ollut etsimässä mitään viestikaveria, joten poistin nämä sitten.
Pari näistä matcheistani näin kaupungilla myöhemmin sattumalta, en tiedä tunnistivatko minut mutta minä kyllä heidät. Silloin taisi selvitä, miksi eivät halunneet tavata: olivat hyvin lyhyitä (alle 170) ja sirorakenteisia, olemus sellainen "anteeksi että olen olemassa".
Olin ihan tyytyväinen ettei tavattu, sillä en olisi livenä nähtyäni enää ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mua risoo nykyisessä deittailuskenessä on ettei perinteitä haluta kunnioittaa toiseen suuntaan. Miehen täytyy vaihtaa renkaat, rempata, mennä töihin, tarjota kahvit, hieroa ja nii päin pois. Nainen tulee istumaan.
Virost ois näil näkymi tiedos.
Siis sun on pitänyt deiteillä vaihtaa renkaita tai rempata tai mennä töihin? On kyllä eriskummallista.
Pari viikkoa olin (taas)'tuolla tinderissä eikä tuolta mitään varteenotettavaa löytynyt. Suomi treffit sama homma, samat niissä roikkuu vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mua risoo nykyisessä deittailuskenessä on ettei perinteitä haluta kunnioittaa toiseen suuntaan. Miehen täytyy vaihtaa renkaat, rempata, mennä töihin, tarjota kahvit, hieroa ja nii päin pois. Nainen tulee istumaan.
Virost ois näil näkymi tiedos.
Ainakaan minuun ei mikään näistä päde. Paitsi tuo hieronta, mutta itse myös hieron miestä. Renkaiden vaihdot ja remontit teetän ammattilaiselle ja minusta ainakin ensimmäisillä treffeillä olisi hyvä, jos molemmat maksavat omat kahvinsa. Ihan kotimaasta löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa vahvasti siltä että olet tapaillut vain top 10 miehiä, jotka taas puolestaan etsivät koko ajan uutta ja parempaa.
Hahhah. Top 10 miehet eivät maksa Tinderistä, näin ihan vaan tiedoksesi. Naiset tulevat iskemään heitä livenä ihan normaalistikin, kunhan valikoivat päältä mieleisimmän naisen. Kukaan Tinderissä oleva ei ole top 10 mies, ja varsinkin maksamaan joutuvat miehet ovat auttamatta häntäpäätä.
Samaa tekee tietyt naisetkin, harvemmat tosin. Parin kanssa olen ihan mielenkiinnosta mätsännyt aina uudestaan, kun tykkäys on tullut, aina vaan poistavat mätseistä viestin laitettuani. Jotenkin huvittavaa.