Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin tinder-goldin jolla näen ketkä minusta on tykänneet ja yhtä asiaa en ihan ymmärrä miehissä

Vierailija
12.11.2022 |

tai ehkä naisetkin tekee tätä... mutta siis tuo gold on oikeesti TÄYNNÄ miehiä joiden kanssa olen saanut osuman jo aiemmin, ainakin jutustellut, ehkä käynyt treffeillä, muutamaa olen jopa TAPAILLUT. Ja näistä ehdottomasti suurin osa on sellaisia, jotka ei mielestäni itse ole vieneet meidän juttua eteenpäin mitenkään tai halunneet mitään vakavaa. Mutta tuolla ne nyt taas roikkuvat.

Yhden kanssa kävin kerran treffeillä, vuoden tauon jälkeen kun saatiin uusi mätsi. Mutta enpä minä sille silläkään kerralla vissiin kelvannut, kun ei treffien jälkeen kuulunut pihaustakaan ja muutaman viikon jälkeen osuma poistui kaikessa hiljaisuudessa :D

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt ongelmaisia miehiäkin on. Ehkä nämä ei uskalla suhteeseen sit kuitenkaan. Ehkä elämänhallinta on kadoksissa ja suhde olisi liian vaativaa. Joku päivä ne sit ottaa jonkun nyrkin ja hellan väliin sopivan harmaahiiren.

Vierailija
62/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ymmärrä sitä, ettet kelpaa miehille? se on varmaan miesten vika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa vahvasti siltä että olet tapaillut vain top 10 miehiä, jotka taas puolestaan etsivät koko ajan uutta ja parempaa.

Hys! Älä sano ääneen. Antaa mammojen elää illuusiossaan, että 2% miehistä on kaikki miehet.

Vierailija
64/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä tinderin käyttäjiä

Vierailija
65/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole keskittyneet sun tapailuun. Jos on tarpeeks vaihtoehtoja, jotkut aina jää vähän puolitiehen. Sitten unohdut ja hetken päästä taas mätsäätte. Sitä se tinder on

Vierailija
66/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla jotain kriteerejä kumppanille on, niin ainakin se, että ketään Tinder-tyyppiä en ottaisi ikinä. Aina olen omat heilat löytänyt muualta kuin Tinderistä, vaikka minulla ei edes mikään laaja tuttavapiiri ole moneen muuhun verrattuna. Säälittäviä olette.

67/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran näin:

Viestittelin Tinderissä erään miehen kanssa, oli alkuviikko Kysyin häneltä, että haluaisiko hän lähteä kanssani ravintolaan syömään lauantai-iltana, johon hän vastasi, ettei vielä osaa sanoa, kun voi olla, että hän lähtee viikonlopuksi kaverin luokse toiselle paikkakunnalle. Sitten keskiviikkona kysyin uudelleen, että joko on selvinnyt, että lähteekö hän viikonlopuksi reissuun vai ei, että onnistuuko tapaaminen lauantaina. Hän vastasi, ettei tiedä vielä, mutta hän ilmoittaa perjantai-iltaa mennessä. Sitten perjantai=iltana hän poisti matchin. Sitten puolen vuoden päästä hän lähetti minulle taas tykkäyksen ja ihan uhallakin tykkäsin takaisin ja kysyin, etteikö hän muista, että minä olin jo kerran pyytänyt häntä treffeille, mutta hän poisti matchin, johon hän vastasi, että hän silloin poisti koko Tinder=tilinsä, koska kyllästyi siihen. Ihmettelen vaan tuota käytöstä , että halutaan olevinaan tutustua mutta ei kuitenkaan haluta käydä treffeillä.

Vierailija
68/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olen huomannut saman! Samat miehet jotka mätsäävät ja poistavat mätsäävät lähes heti uudestaan. Ei voi olla kyse etteivät tunnista, nimenikin on niin epätyypillinen että se jää kyllä mieleen.

Minusta kyse on siitä, että he reagoivat että kas, tuttu naama, josko tällä kertaa onnistuisi kuitenkin.

Tai jotain, miesten logiikka on täysin hämätä.

Mikseivät toimi kuin naiset. Mätsäävät vain niitä joista kiinnostuvat ja haluavat tavata ja jos ei tapaaminen johda mihinkään, eivät sitten mätsää tietenkään enää uudestaan.

Joku in seli yrittää täällä puolustaa tuotakin miesten "logiikkaa" että mätsätään vaikka tiedetään jo toinen ja se ettei siitä tule mitään.

haluavat kerätä mahdollisimman paljon matcheja jotta tuntisivat olonsa halutuksi

sitten eivät edes muista, ketä niissä matcheissa olikaan

Vierailija
69/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole keskittyneet sun tapailuun. Jos on tarpeeks vaihtoehtoja, jotkut aina jää vähän puolitiehen. Sitten unohdut ja hetken päästä taas mätsäätte. Sitä se tinder on

Miehillä on sitten kyllä keskimäärin todella huono muisti. Tottakai suurin osa jää puolitiehen, niin minullakin. Mutta kyllä mä ihan hyvin muistan, ketä olen mätsännyt ja ketä en, tai vähintään että kenen kanssa olen jutellut.

Vierailija
70/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Viestittelin Tinderissä erään miehen kanssa, oli alkuviikko Kysyin häneltä, että haluaisiko hän lähteä kanssani ravintolaan syömään lauantai-iltana, johon hän vastasi, ettei vielä osaa sanoa, kun voi olla, että hän lähtee viikonlopuksi kaverin luokse toiselle paikkakunnalle. Sitten keskiviikkona kysyin uudelleen, että joko on selvinnyt, että lähteekö hän viikonlopuksi reissuun vai ei, että onnistuuko tapaaminen lauantaina. Hän vastasi, ettei tiedä vielä, mutta hän ilmoittaa perjantai-iltaa mennessä. Sitten perjantai=iltana hän poisti matchin. Sitten puolen vuoden päästä hän lähetti minulle taas tykkäyksen ja ihan uhallakin tykkäsin takaisin ja kysyin, etteikö hän muista, että minä olin jo kerran pyytänyt häntä treffeille, mutta hän poisti matchin, johon hän vastasi, että hän silloin poisti koko Tinder=tilinsä, koska kyllästyi siihen. Ihmettelen vaan tuota käytöstä , että halutaan olevinaan tutustua mutta ei kuitenkaan haluta käydä treffeillä.

Juu. Sit saatetaan palata, ihan niinkuin mitään outoa ei olisi koskaan miehen puolelta tapahtunutkaan. Niinkuin noi selitykset menis läpi.

Vierailija
71/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tykännyt nyt parikin miestä, joita olen tapaillut pari kuukautta ja jotka itse eivät ole halunneet minusta enempää. Miksi? Onko niitä alkanut kaduttamaan kun eivät ole löytäneetkään parempaa? En mä niin epätoivoinen ole, että antaisin uutta mahdollisuutta.

Vierailija
72/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Sillä on saattanut olla jo nainen kierroksessa ja keskittynyt sitten tähän. Kaveritapaaminen valkoinen valhe. Se kaveri oli joku nainen.

Vierailija
73/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei ole hyvä paikka löytää suhdetta, koska siellä molemmat sekä miehet että naiset etsivät kokoajan parempaa. Kai siitä saa aina jonkun energiapiikin kun saa uuden mätsin. Siihen tunteeseen jäädään koukkuun. Ei oikea tapaaminen kiinnosta koska tutustuminen toiseen on hidasta ja tinderin mätsit nopeita. Vähän kuin peliongelmaiset pelikoneella kun häviävät kaikki rahat.

Itse en löytänyt mitään tinderistä. Enkä halua edes tapailla miestä joka käyttää Tinderiä. Tunnistan heidät nopeasti, vaikka eivät sitä suoraan kertoisi.

Vierailija
74/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksanut tinderiä ja miesten epäloogisuutta. Just tuo matchin poisto, uudelleen tykkääminen, valehtelu kaikesta mahdollisesta, oharit jne. Ja sitten kun erehdyt jota kuta tapailemaan, niin aika pian se kääntyy pelkän seksin puolelle. Sitten alkaa se ulkonäöstä huomauttelu jne. Mulla on huomattavasti parempi olo yksin kuin jonkun random miehen pahanolon sylkykuppina.

Just tämä. Ei tuota miesten käytöstä vaan voi ymmärtää!

Vierailija
75/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa vahvasti siltä että olet tapaillut vain top 10 miehiä, jotka taas puolestaan etsivät koko ajan uutta ja parempaa.

Hahhah. Top 10 miehet eivät maksa Tinderistä, näin ihan vaan tiedoksesi. Naiset tulevat iskemään heitä livenä ihan normaalistikin, kunhan valikoivat päältä mieleisimmän naisen. Kukaan Tinderissä oleva ei ole top 10 mies, ja varsinkin maksamaan joutuvat miehet ovat auttamatta häntäpäätä.

Höpötät muori nyt omiasi. Toki olet siinä mielessä oikeassa että kärkimiesten aivan ne valioyksilöt eivät mitään tindereitä käytä, koska ovat erittäin päteviä myös henkisesti. Mutta noin muuten mieskomistukset alastoman apinan sielulla painaa pitkää päivää tinderissä. Onhan se paljon helpompaa sieltä vain poimia kuin vaivautua minnekään. Lisäksi voi määritellä tyyliseikkoja päivän fiiliksen mukaan. Välillä niitä missimisukoita ja välillä kuonaisten fantasioiden toteutusta mammojen kanssa.

Vierailija
76/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Tässäkään keississä ei ole yhtään mitään erikoista. Mies lämmitteli jotain kauniimpaa ja lopulta onnistui tavoitteessaan, joten sinut joutasi heivaamaan varalta mäkeen. Tuo on sitä tinderöintiä mitä enemmistö tuntuu tekevän, joten akkain on aivan turha uhriutua.

Toki tuo että myöhemmin yrittää saada vielä helpot huvit, on enemmän häntäheikkien erityispiirre.

Laske sinäkin vaan rimaa niin kyllä se siitä lutviutuu.

Vierailija
77/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tinder ole mitään muuta kuin egobojojen hakua.

Vierailija
78/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tinderissä ollut mitään mielenkiintoa herättävää. Just sitä samaa skeidaa mitä tuolla ylempänä lukee. Osa on jotenkin epätoivoisia, osa on tyrkkyjä, osa pää pilvissä eläviä, katkeroituneita, yms. Näistä pitäis sitten löytyä vakavasti otettavaa seuraa? Parit treffit jotka ei herättänyt yhtään mitään eikä mihinkään suuntaan tullut oikein mitään positiivisia ajatuksia. Deittien tarinat ja totuus itsestään ei oikein kulkenut käsi kädessä. Täysin turhia kahvitteluhetkiä josta en saanut mitään järkevää tai edes tunteita herättäviä kokemuksia irti.

Totesin että nyt se profiili pois ja pääsen kaikista vähemmällä. Ei tarvii pelata mitään ihmeellistä ihmissuhde peliä, ei tarvii katella eikä kuunnella mitään itsensä kehumis teatteriesitystä, eikä oikeastaan mitään muutakaan.

Voin taas keksittyä omaan elämään ja piste.

Semmoinen oli minun Tinder kokemus ja kokeilu. Lähinnä täysin turhaa pään vaivaa.

M51

Vierailija
79/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne varmaan muista kenen kanssa ollu treffeillä.

Vierailija
80/116 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, mutta ei ne miehet muista kenen kanssa on puhunut ja useimmat näistä ilmeisesti on myös ihan vaan puhunut p*askaa mulle, kun aiheetkin oli heille ihan vieraita (joskus huvikseni kysynyt kuulumisia, kun ihmettelin, miksi tykkäillyt uudestaan). Olen ollut useampaan otteeseen Tinderissä ja välillä ollut goldi. Oikeasti nämä kestotinderöijät ovat varattuja tai niin onnettomia, että eivät edes usko tapaavansa ketään niin vain trollailevat huvikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme