Otin tinder-goldin jolla näen ketkä minusta on tykänneet ja yhtä asiaa en ihan ymmärrä miehissä
tai ehkä naisetkin tekee tätä... mutta siis tuo gold on oikeesti TÄYNNÄ miehiä joiden kanssa olen saanut osuman jo aiemmin, ainakin jutustellut, ehkä käynyt treffeillä, muutamaa olen jopa TAPAILLUT. Ja näistä ehdottomasti suurin osa on sellaisia, jotka ei mielestäni itse ole vieneet meidän juttua eteenpäin mitenkään tai halunneet mitään vakavaa. Mutta tuolla ne nyt taas roikkuvat.
Yhden kanssa kävin kerran treffeillä, vuoden tauon jälkeen kun saatiin uusi mätsi. Mutta enpä minä sille silläkään kerralla vissiin kelvannut, kun ei treffien jälkeen kuulunut pihaustakaan ja muutaman viikon jälkeen osuma poistui kaikessa hiljaisuudessa :D
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Tinder-gold on rahastusta ja näyttää sulle niitä vanhoja tykkäyksiä jotta luulisit saavasi rahoille vastinetta.
Kusetusta nuo Tinderin lisäpalvelut. Jos et käytä Tinderiä pariin viikkoon niin tulee ilmoitus uudesta tykkäyksestä mutta onkin vain houkutus saada sinut avaamaan sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ottaa tinder goldin... uskoo ken tahtoo.
No mutta, olet ilmeisesti todella haluttu aarre kun et löydä parisuhdetta vuosien yrittämisestä huolimatta. Kannattaisi miettiä omaa tekemistään, eikä jotain sellaista mietä et ymmärrä "miehissä"
Samanlainen satuolento kuin nainen joka avaa keskustelun Tinderissä.
Keräilevät vaan mätsejä. Ei kannata huolestua, kiertoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
No mutta, olet ilmeisesti todella haluttu aarre kun et löydä parisuhdetta vuosien yrittämisestä huolimatta. Kannattaisi miettiä omaa tekemistään, eikä jotain sellaista mietä et ymmärrä "miehissä"
Minä tiedän kyllä monia naisia jotka ottaa tinder goldin. Meille naisille myös vissiin tulee siitä usein tarjouksia, eli nytkin sain kuukauden reilu kympillä. Otin sen koska kiinnosti nähdä kuka on tykännyt PLUS säästää ihan hitosti aikaa kun ei tarvitse selailla normipinkkaa, vaan poimii vaan tuolta ne jotka on jo valmiiksi tykännyt minusta.
Mietin mitä haluan. Vaikka seuraavat 50 vuotta. Ei mun elämä siihen tule kaatumaan kuitenkaan, jos ei miestä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän kyllä monia naisia jotka ottaa tinder goldin. Meille naisille myös vissiin tulee siitä usein tarjouksia, eli nytkin sain kuukauden reilu kympillä. Otin sen koska kiinnosti nähdä kuka on tykännyt PLUS säästää ihan hitosti aikaa kun ei tarvitse selailla normipinkkaa, vaan poimii vaan tuolta ne jotka on jo valmiiksi tykännyt minusta.
Mietin mitä haluan. Vaikka seuraavat 50 vuotta. Ei mun elämä siihen tule kaatumaan kuitenkaan, jos ei miestä löydy.
joo.. mutta jos sun unelmien mies on tinderissä ja tekee samoin, ette kohtaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mua risoo nykyisessä deittailuskenessä on ettei perinteitä haluta kunnioittaa toiseen suuntaan. Miehen täytyy vaihtaa renkaat, rempata, mennä töihin, tarjota kahvit, hieroa ja nii päin pois. Nainen tulee istumaan.
Virost ois näil näkymi tiedos.
Sieltä tulevilla voi olla erilainen suhtautuminen moniin asioihin kuin meillä. Mahdollisesti hyvin perinteinen ajattelutapa? Uskon, että samassa maassa kasvaneiden on helpompi ymmärtää maanmiesten ajattelutapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo.. mutta jos sun unelmien mies on tinderissä ja tekee samoin, ette kohtaa ollenkaan.
Mutta kun on tärkeempää säästää omaa aikaansa kuin ajatella hetki ja toimia järkevästi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta tehdään pilaa, siitä johtuu.
Eli miehet tekevät sen ollakseen ilkeitä, sinun mielestäsi? Mielenkiintoinen näkökulma.
Miehet on aika usein ilkeitä ja veemäisiä. Älä kysy miksi.
Vierailija kirjoitti:
Tinder ei ole hyvä paikka löytää suhdetta, koska siellä molemmat sekä miehet että naiset etsivät kokoajan parempaa. Kai siitä saa aina jonkun energiapiikin kun saa uuden mätsin. Siihen tunteeseen jäädään koukkuun. Ei oikea tapaaminen kiinnosta koska tutustuminen toiseen on hidasta ja tinderin mätsit nopeita. Vähän kuin peliongelmaiset pelikoneella kun häviävät kaikki rahat.
Itse en löytänyt mitään tinderistä. Enkä halua edes tapailla miestä joka käyttää Tinderiä. Tunnistan heidät nopeasti, vaikka eivät sitä suoraan kertoisi.
Aika ehdotonta ajattelua tämä, että Tinderissä kaikki etsivät koko ajan parempaa. Varmasti sellaisiakin on.
Mulle Tinder on keino sopia tapaaminen pintapuolisesti itseäni kiinnostavan ihmisen kanssa. Kun olen treffit lyönyt lukkoon jonkun kanssa, en treffeihin saakka käytä Tinderiä muuten kuin ko. ihmisen kanssa viestittelyyn. En tykkäile, en välitä mätseistä enkä tietenkään siis sovi toisen kanssa treffejä.
Jos treffit menee kivasti ja päätämme tavata toistekin ja tapailujuttu alkaa, Tinder menee mulla tauolle. Minua ei kiinnosta se homma siinä vaiheessa yhtään vaan keskityn siihen tapailemaani ihmiseen.
En ole juttuja lopettanut ajatuksella, löytyiskö Tinderistä parempi. Jutut ovat loppuneet mm syistä, että mies yhtäkkiä kertoo eksänsä ottaneen yhteyttä ja haluavansa vielä tämän kanssa yrittää. Tällöin olen ajatellut, olisiko tilanne se, että on Tinderistä löytänyt kivemman. Tai minä lopetan, koska on paljastunut, että mies on salannut hyvin olennaisen asian itsessään ja paljastuminen vie luoton häneen. Tai että seksi ei suju harjoittelusta ja keskustelusta huolimatta sitten yhtään.
Kun itse lopetan tapailun, syynä on niin täydellinen umpikuja, petos tms, jolloin ko ihmisen kanssa jatkaminen olisi mahdotonta eikä sillä, löytyykö koskaan ketään toista vai ei, ole mitään merkitystä.
Totta on varmaan, että monet hääräävät aktiivisesti Tinderissä, vaikka tapailusuhde (seurustelusuhde, parisuhde) olisi meneillään. Jotkut kertovat, ettei aktiivinen etsintä ole päällä mutta ovat siihen jotenkin koukussa, ja jotkut haluavat pitää silmänsä auki. Aivan kaikki ei tällaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin naisena erehdyin kokeilemaan goldia. Luulin, että se säästäisi aikaa. Että miehet olisivat lukeneet mun profiilin ja antaneet vasta sitten tykkäyksen. Ja hitot. Mulla luki, että etsin lapsetonta ja ulkoilevaa miestä. Kyllä ne isukit ja lösöt sohvaperunat olivat silti tykänneet musta.
Lopputulema oli lähes 3000 tykkäystä suurimmaksi osaksi täysin sopimattomilta miehiltä. Eli urakka ei helpottunut yhtään. Poistin koko sovelluksen. Ihan ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mua risoo nykyisessä deittailuskenessä on ettei perinteitä haluta kunnioittaa toiseen suuntaan. Miehen täytyy vaihtaa renkaat, rempata, mennä töihin, tarjota kahvit, hieroa ja nii päin pois. Nainen tulee istumaan.
Virost ois näil näkymi tiedos.Häh? Mitä siis odotat naisten tekevän, jäi nyt epäselväksi. Suomalainen nainen käy töissä, maksaa vähintään omat kahvinsa ja vaihdattaa renkaat huollossa. Remppaavat itse. Mitä sä siis olet tarjoamassa suomalaiselle naiselle itse?
Ei muuten maksa. Kahvi keskustelussa oltiin pontenvina et mies pyytää ja maksaa.
Mun mielestä se joka kutsuu treffeille niin maksaa kahvittelut. Sama jos kutsuisin kaverin kahvittelemaan niin tarjoaisin omistani keksit, pullat, kahvit jne. sensijaan että olettaisin toisen tuovan tarjottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap olen huomannut saman! Samat miehet jotka mätsäävät ja poistavat mätsäävät lähes heti uudestaan. Ei voi olla kyse etteivät tunnista, nimenikin on niin epätyypillinen että se jää kyllä mieleen.
Minusta kyse on siitä, että he reagoivat että kas, tuttu naama, josko tällä kertaa onnistuisi kuitenkin.
Tai jotain, miesten logiikka on täysin hämätä.
Mikseivät toimi kuin naiset. Mätsäävät vain niitä joista kiinnostuvat ja haluavat tavata ja jos ei tapaaminen johda mihinkään, eivät sitten mätsää tietenkään enää uudestaan.
Joku in seli yrittää täällä puolustaa tuotakin miesten "logiikkaa" että mätsätään vaikka tiedetään jo toinen ja se ettei siitä tule mitään.
Joo no sit on selkeesti nämä jatkuvasti uuden profiilin luojat. Eli ollaan mätsätty, mies ei koskaan aloittanut keskustelua, poistuu mätseistä. Ja hetken päästä se on taas uudestaan siellä mun tykkääjissä. Niinku, mitä ihmettä? Päätit luoda uuden profiilin että saat paremmin uusia osumia, mutta silti tykkäät ne samat tyypit joiden kanssa sulla JO OLI se hiton osuma :D
Ja nytkin tuolla tykkääjissä näköjään roikkuu yksi mies, jonka kanssa ollaan jo mätsätty viikkokausia sitten toisella treffisaitilla ja ollaan siellä edelleen osumana :D Miksi ei ota siellä yhteyttä, JOS kiinnostaa?
Nämä nyt tosiaan sit taas sellaisia, jonka kanssa en ole edes puhunut. Mut kummallista on touhut.
Minä (nainen) olen varmaan tehnyt tuota.
Teen tilin, käyn pari päivää ja luovutan ja poistan sen. Jonkun ajan päästä saatan erehtyä uudestaan.
Enkä minä kyllä muista niitä tyyppejä joista olen tykkäillyt, tai vaikka jutellutkin. No, kyllä yhden mätsin joka bannasi minut toisella alustalla muistin.
Ne tyypit ei vaan kiinnosta niin paljon että jäisivät mieleen. Juttu voisi olla toisin jos olisi juteltu pitempään, mutta ei ole oikein lähtenyt lentoon kenenkään kanssa, ja miehet näkyvät poistuvan sieltä viestikansiosta jos pariin päivään ei käy tinderissä.
Tinder gold on naisille kyllä täydellinen, ei tarvitse itse edes tykätä saadakseen itsetuntoboostia. Varmaan monet naiset ostavat sen ja vaan seuraavat ketkä tykkäävät, ilman että itse koskaan tykkäävät kenestäkään. Se on ikään kuin kirjoittaisi viestin tänne ja alkaisi seurata yläpeukkujen kerääntymistä.
Vierailija kirjoitti:
"meidän juttua" - *tirsk*
HUUTISTA :D
Ne haluaa nähdä annatko uudelleen mahdollisesti tai jos et ole vielä antanut nii jos toinen kerta toden sanoo :D Oon miettiny kyllä ihan samaa juttua, mutta kuullut kans miehiltä että vaan pelaavat tota, eli oikeelle kaikki hyvännäköset, ihan sama onko kiinnostusta tutustuu sen enempää. Ei kannata ottaa tinder likejä kauheen syvällisesti. Munkin poikaystävä selas sitä läpällä ja laittoi mulle jotai ihan outoo aluks ja ei kummosemmin juteltu, mutta kuukauden päästä siitä jonkun takia alettiin puhuu vaan enemmän. 5 vuotta myöhemmin onnellisessa suhteessa <3
Tinder on muutenkin niin nähty. Täysin ilmaisia: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys ,ja korkeasti koulutettuja lapsettomia miehiä (profiilit esillä) => https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=3b21509f116184bee1d5376…
Samanlainen satuolento kuin nainen joka avaa keskustelun Tinderissä.