Oletko sinä nähnyt ison kalun jollain?
Olin tässä joku aika sitten uimahallissa käymässä. Suihkussa ollessani sinne tuli myös joku tummaihoinen mies. Täytyy myöntää, etten voinut olla katsomatta hänen kaulaan, sillä niin poikkeuksellisen isokokoinen se oli. Sellainen parikymmentä senttinen heilahteli reidellä toiselle hänen kävellessään. Kieltämättä tuli mieleen, millainen tuo olisikaan juhlakunnossa.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Tolla naapurin Peralla. Sillä on niin iso, että yltää melkein Mankkaalle asti.
Asutko Tapiolassa?
Kerran yhdessä saunaillassa pienikokoisella kaverilla oli 15 plus kalu lepotilassa. Isoa kokoa korosti vielä se, että kyseessä oli todella lepotila, koska kalu heilui taipuisasti.
Erään Peten tuore tyttöystävä oli mitannut Peten vehkeen viivottimella. Oli heti hehkuttanut sitä ystävättärelleen. Niinpä me tuttavamiehetkin saimme kuulla asiasta. Oli kuulemma 21cm kovana. Löysänä on ihan normi 10-12cm. Oon nähnyt saunassa.
Exällä oli julmettu, mutta koska koko mies oli sitä myös, on exä, eikä ollut kovin kummoinen sänkykaverikaan.
Sitten Englannissa tapasin NIIN komean saksalaisen kundin, että huh, ja antauduimme hiukan intiimimpään juttuun luonnon helmassa - olihan se todellakin iso jööti sen vehje. Me ei silti yhdytty, ehkä onneksi, kuhan leikkittii. hauskaahan se oli ja kaunista..
Pollella oli komia! Isompi kun Levanterilla!😆
Yhdellä kuopiolaismiehellä on todella iso..
Vuosia vuosia sitten, oliskohan ollut Isolla Syötteellä, saunassa saunoi muiden lisäksi Heikki Silvennoinen. Herra omisti kyllä aika suuren vehkeen.
Bi miehenä joka on intohimoinen suihinottaja on yksi ylitse muiden. 22cm pitkä ja 5cm paksu. Lupasin että otan oikein mielelläni loppuun asti ja täytyy myöntää että se ei ollut mikään helppo tehtävä mutta sain suuni täyteen loppujen lopuksi oikein runsaasti
Usein suihkussa tai saunassa käydessä näen. Masturboidessa se on selviö.
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun katson peliin tai alaspäin jalkoväliin. Uskokaa pois miehet: näin iso vain haittaa menoa. Meillä on useampi lapsi. Edelleenkin, vaikka vaimo on märkä, kiihottunut ja lisäksi liukastevoisetta, niin saa olla todella varovainen. Koko pituus ei mahdu ja alkuun paksuus on ongelma. Pari minuuttia, kun huulilta pikkuhiljaa venyttää ja terskaa ja muutamaa senttiä liikuttelee, niin venyy, mutta silti ei saa kokonaan penistä työnnettyä, kun kohdun kaula viiltelyä tulee. En halua satuttaa vaimoani.
Saat sentään nauttia seksistä pidempään kuin moni muu. Meillä vaimo sanoo minuutin päästä, että etkö sä jo tuu, ei tässä ole koko iltaa aikaa.
T: Iso molemmilla
Tyttöystävän exän munaa piti saunassa vilkasta ja se on löysänä isompi kun mulla kovana.
Olen nähnyt erektiossa vain yhden peniksen 55:een ikävuoteen ja se on mieheni. Tiedän ilman verrokkiakin että se on ISO. Kärki menee wc- paperin hylsyyn, terska kokonaan ei, eikä vartta yhtään. Pituudesta en tiedä, eikä niin väliä, ehkä 18 cm mutta tuo paksuus on ihanaa!