Oletko sinä nähnyt ison kalun jollain?
Olin tässä joku aika sitten uimahallissa käymässä. Suihkussa ollessani sinne tuli myös joku tummaihoinen mies. Täytyy myöntää, etten voinut olla katsomatta hänen kaulaan, sillä niin poikkeuksellisen isokokoinen se oli. Sellainen parikymmentä senttinen heilahteli reidellä toiselle hänen kävellessään. Kieltämättä tuli mieleen, millainen tuo olisikaan juhlakunnossa.
Kommentit (75)
Meillä oli aikanaan asuntolanhoitajana mies jolla on oli sellainen. Kävi meidän murrosikäisten poikien kanssa yhdessä saunassa ja tulihan sitä sen ikäisenä kiinnitettyä siihen huomiota. Lepomitta varmaan lähempänä 20 senttiä.
Exälläni oli sellainen. Eron jälkeen olen ollut parin miehen kanssa, mutta kieltämättä kun sellaiseen aikoinaan tottui, niin eihän tavallisen kokoinen enää samalta tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Exälläni oli sellainen. Eron jälkeen olen ollut parin miehen kanssa, mutta kieltämättä kun sellaiseen aikoinaan tottui, niin eihän tavallisen kokoinen enää samalta tunnu.
Vähän sama täällä.... kivaltahan se tuntuu aina, mutta sellainen että on ihan täynnä on aivan erilainen tunne
Uimahallissa niitä isoja aina joskus näkee, on joku väittänyt omaanikin isoksi, mutta ei se mikään jäätävän kokoinen ole. Pari kertaa on leuka loksahtanut, kun uimhallissa joku kävelee saunaan letkeä norsun kärsä heiluen.
Huvittavaa nämä jotkut 'alapuekuttajat' luulen itse ett taitaa olla pöksyissä pikkunen pili :) muuta syystä en oikeen keksi sille että joku möksöttelee, jos naiset täällä kertovat kikkelien koosta jotain
Vierailija kirjoitti:
Saunassa mökillä kolmistaan mieheni kaverilla kesken kaiken alkoi seisomaan, iso kuin mikä, hän nolostui, tuumasin anna vaan olla, siinä vaan saunottiin loppuun asti. N 58 v.
Jotakuinkin samanlainen juttu meillä, tuttavapariskunnan mies. Käytiin vielä yösaunassa kaikki ja hnellä nousi komea erektio, todella komea kulli. Paksu ja iso....kiva sitä oli katsella ja ajattelin teitty itsekäästi että johtui minusta. Hän oli vhön vaivaantuneen oloinen ja sanoinkin että ei haittaa---antaa vaan olla ihan vapaasti. Miestäni se kai jotenkin häiritsi enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunassa mökillä kolmistaan mieheni kaverilla kesken kaiken alkoi seisomaan, iso kuin mikä, hän nolostui, tuumasin anna vaan olla, siinä vaan saunottiin loppuun asti. N 58 v.
Jotakuinkin samanlainen juttu meillä, tuttavapariskunnan mies. Käytiin vielä yösaunassa kaikki ja hnellä nousi komea erektio, todella komea kulli. Paksu ja iso....kiva sitä oli katsella ja ajattelin teitty itsekäästi että johtui minusta. Hän oli vhön vaivaantuneen oloinen ja sanoinkin että ei haittaa---antaa vaan olla ihan vapaasti. Miestäni se kai jotenkin häiritsi enemmän
Miestäsi häiritsi, kun ehkä kaverilla oli komeamman näköinen erektio kuin hänellä itsellään. Kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestäsi häiritsi, kun ehkä kaverilla oli komeamman näköinen erektio kuin hänellä itsellään. Kateellinen.
samaa vähän kävi omassakin mielessäni....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja naitiin kyllä mieheni kanssa yöllä....myönnän että kiihotti se näkymä ja melko kosteana olin. Luulen että miejeni vaistosi sen kyllä.
Hoitajana näen kaiken kokoisia. Niissä on tosi paljon eroa etenkin levossa.
Mutta vaikka paksu tuntuukin ehkä enemmän niin eipä tuo mikään mieheyden tainkiinnostavuuden kriteeri ole.
Vierailija kirjoitti:
Isälläni(erektiossa)
Isäpuolelleni. Myös erektiossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isälläni(erektiossa)
Kiihottaa. Olen ottanut pikkuveljeni isoa kanssa suuhuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isälläni(erektiossa)
Kiihottaa. Olen ottanut pikkuveljeni isoa kanssa suuhuni.
Siis ei mitään seksuaalista. Satuin vain näkemään sen aamuerektiossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo isoja pimpukoita kaikilla mammoilla
Siiderit rakastuu muka Afrikan miehiin ja kun vähän aikaa saatu 17senttistä ja toinen haluukin rahaa siihen ja tuohon ovi käy. Eniten länsimaalaisiin miehiin finskinaiset rakastuu kestävämmin. Aika vajaa ja valmis terapiaan nää kymmenillä kehuskelijat
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa nämä jotkut 'alapuekuttajat' luulen itse ett taitaa olla pöksyissä pikkunen pili :) muuta syystä en oikeen keksi sille että joku möksöttelee, jos naiset täällä kertovat kikkelien koosta jotain
Huvittavaa, miten kuvittelet, että tekstit on naisten kirjoittamia, oikeasti 😃
Intissä oli yksi kaveri, jolla roikkui löysänä helpostikin 20cm. Tykkäsi suihkussa ja saunassa esitellä mielellään. Tiedä sitten, että minkä kokoinen oli juhlakunnossa vai oliko jo löysänä ns. maksimimitoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajana näen kaiken kokoisia. Niissä on tosi paljon eroa etenkin levossa.
Mutta vaikka paksu tuntuukin ehkä enemmän niin eipä tuo mikään mieheyden tainkiinnostavuuden kriteeri ole.
Meillä oli joskus osastolla vanha pappa, jolla oli todella isokokoinen penis. Tykkäsi näytellä sitä meille hoitajille.
Mitä tarkoitat?