Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinä nähnyt ison kalun jollain?

Vierailija
12.11.2022 |

Olin tässä joku aika sitten uimahallissa käymässä. Suihkussa ollessani sinne tuli myös joku tummaihoinen mies. Täytyy myöntää, etten voinut olla katsomatta hänen kaulaan, sillä niin poikkeuksellisen isokokoinen se oli. Sellainen parikymmentä senttinen heilahteli reidellä toiselle hänen kävellessään. Kieltämättä tuli mieleen, millainen tuo olisikaan juhlakunnossa.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä tapailukumppanilla on todella pitkä! Paksuuskin hyvä mutta se pituus järkytti kyllä. On kyllä komea ja oikein mukava hoidella sellainen kalu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosella

Miten hevosena pystyn osallistumaan?

Vierailija
24/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisellä tapailukumppanilla on todella pitkä! Paksuuskin hyvä mutta se pituus järkytti kyllä. On kyllä komea ja oikein mukava hoidella sellainen kalu.

Kuva tai ei uskota.

Vierailija
25/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni siskon miehellä on kyllä jopa koomisen kokoinen mörkö. Tässä vuosien aikana ollaan niin monet kymmenet kerrat saunottu ym että se on tullut nähtyä moneen kertaan. Ekalla kerralla nähdessäni ajattelin sen olevan jotenkin puoli seisokissa, mutta kyllä se vaan aina siltä näyttää tilanteista riippumatta. Täys hetero olen, mutta sen kyllä ihan mielenkiinnosta haluaisin nähdä erektiossa.

Vierailija
26/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosella

Miten hevosena pystyn osallistumaan?

No raveihin ainakin tosi hyvin.

27/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni siskon miehellä on kyllä jopa koomisen kokoinen mörkö. Tässä vuosien aikana ollaan niin monet kymmenet kerrat saunottu ym että se on tullut nähtyä moneen kertaan. Ekalla kerralla nähdessäni ajattelin sen olevan jotenkin puoli seisokissa, mutta kyllä se vaan aina siltä näyttää tilanteista riippumatta. Täys hetero olen, mutta sen kyllä ihan mielenkiinnosta haluaisin nähdä erektiossa.

Juu juu ihan varmasti olet täysi hetero.

Vierailija
28/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun käyn kusella

Vierailija
29/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon miehellä on järkyttävän iso kulli, velttonakin ainakin 22,8 cm ja jäykkänä 31,9 cim, vaimo kehuu erityisesti paksuuttakin ja makua

Vierailija
30/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta ei pitkä, vaan älyttömän paksu.

Mittasin sen kerran kun olin ensin imenyt sen juhlakuntoon. Varren ympärysmitta oli paksuimmasta kohdasta yli 18cm.

Vierailija
31/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli paksu, ja se oli myös leveä. Sitten kerran Englannissa yhdellä todella komealla saksalaisella oli myös. Huh.

Vierailija
32/75 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en muilla kuin itselläni, koska en ole nähnyt muilla kuin lepotilassa olevia. Omastanikaan eivät tiedä kuin minä ja vaimo, koska lepotilassa on aika pieni. Oikeastaan hyvä näin...

Vierailija
33/75 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähnyt Riikka Purran nuoruus kuvia?

Vierailija
34/75 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomon vaimolla on noin 180cm mulkku, vaikka on ihan veltto

Vierailija
35/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän kaikki ole nähneet joskus. Mä olen nähnyt tutuilla ja tuntemattomilla. Oudointa on varmaan kun naiseni isällä on jäätävän kokoinen leka. Pitkä ja paksu, sellainen oikein kunnioitusta herättävä. Oon pari-kolme kertaa käynyt hänen kanssa saunassa, ja aina sitä katsoo sillain että jahas, kun itsellä on etenkin levossa aika pieni.

Vierailija
36/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaoppinen mittaushan lähtee peräaukosta. Siitä nämä poikkeavan suuret tulokset

Vierailija
37/75 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa mökillä kolmistaan mieheni kaverilla kesken kaiken alkoi seisomaan, iso kuin mikä, hän nolostui, tuumasin anna vaan olla, siinä vaan saunottiin loppuun asti. N 58 v.

Vierailija
38/75 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Ensimmäinen kerta oli ekalla parinvaihto kerralla.

Vierailija
39/75 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt. Ensimmäinen kerta oli ekalla parinvaihto kerralla.

Onnistuitko piilottamaan sen kokonaan?

Vierailija
40/75 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaimon miehellä on järkyttävän iso kulli, velttonakin ainakin 22,8 cm ja jäykkänä 31,9 cim, vaimo kehuu erityisesti paksuuttakin ja makua

Nyt on asenne kohdillaan, vaimolle on hakittu isokalunen mies ja mitattukin tarkasti :)

Ehdotan rouvalle samaa järjestelyä, kunhan tulee kotiin yöjuoksusta pieni munasten luota!