Oletko sinä nähnyt ison kalun jollain?
Olin tässä joku aika sitten uimahallissa käymässä. Suihkussa ollessani sinne tuli myös joku tummaihoinen mies. Täytyy myöntää, etten voinut olla katsomatta hänen kaulaan, sillä niin poikkeuksellisen isokokoinen se oli. Sellainen parikymmentä senttinen heilahteli reidellä toiselle hänen kävellessään. Kieltämättä tuli mieleen, millainen tuo olisikaan juhlakunnossa.
Kommentit (75)
Nykyisellä tapailukumppanilla on todella pitkä! Paksuuskin hyvä mutta se pituus järkytti kyllä. On kyllä komea ja oikein mukava hoidella sellainen kalu.
Vierailija kirjoitti:
Hevosella
Miten hevosena pystyn osallistumaan?
Vierailija kirjoitti:
Nykyisellä tapailukumppanilla on todella pitkä! Paksuuskin hyvä mutta se pituus järkytti kyllä. On kyllä komea ja oikein mukava hoidella sellainen kalu.
Kuva tai ei uskota.
Vaimoni siskon miehellä on kyllä jopa koomisen kokoinen mörkö. Tässä vuosien aikana ollaan niin monet kymmenet kerrat saunottu ym että se on tullut nähtyä moneen kertaan. Ekalla kerralla nähdessäni ajattelin sen olevan jotenkin puoli seisokissa, mutta kyllä se vaan aina siltä näyttää tilanteista riippumatta. Täys hetero olen, mutta sen kyllä ihan mielenkiinnosta haluaisin nähdä erektiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevosella
Miten hevosena pystyn osallistumaan?
No raveihin ainakin tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni siskon miehellä on kyllä jopa koomisen kokoinen mörkö. Tässä vuosien aikana ollaan niin monet kymmenet kerrat saunottu ym että se on tullut nähtyä moneen kertaan. Ekalla kerralla nähdessäni ajattelin sen olevan jotenkin puoli seisokissa, mutta kyllä se vaan aina siltä näyttää tilanteista riippumatta. Täys hetero olen, mutta sen kyllä ihan mielenkiinnosta haluaisin nähdä erektiossa.
Juu juu ihan varmasti olet täysi hetero.
vaimon miehellä on järkyttävän iso kulli, velttonakin ainakin 22,8 cm ja jäykkänä 31,9 cim, vaimo kehuu erityisesti paksuuttakin ja makua
Olen mutta ei pitkä, vaan älyttömän paksu.
Mittasin sen kerran kun olin ensin imenyt sen juhlakuntoon. Varren ympärysmitta oli paksuimmasta kohdasta yli 18cm.
Exällä oli paksu, ja se oli myös leveä. Sitten kerran Englannissa yhdellä todella komealla saksalaisella oli myös. Huh.
No, en muilla kuin itselläni, koska en ole nähnyt muilla kuin lepotilassa olevia. Omastanikaan eivät tiedä kuin minä ja vaimo, koska lepotilassa on aika pieni. Oikeastaan hyvä näin...
Oletteko nähnyt Riikka Purran nuoruus kuvia?
Mun pomon vaimolla on noin 180cm mulkku, vaikka on ihan veltto
No eiköhän kaikki ole nähneet joskus. Mä olen nähnyt tutuilla ja tuntemattomilla. Oudointa on varmaan kun naiseni isällä on jäätävän kokoinen leka. Pitkä ja paksu, sellainen oikein kunnioitusta herättävä. Oon pari-kolme kertaa käynyt hänen kanssa saunassa, ja aina sitä katsoo sillain että jahas, kun itsellä on etenkin levossa aika pieni.
Oikeaoppinen mittaushan lähtee peräaukosta. Siitä nämä poikkeavan suuret tulokset
Saunassa mökillä kolmistaan mieheni kaverilla kesken kaiken alkoi seisomaan, iso kuin mikä, hän nolostui, tuumasin anna vaan olla, siinä vaan saunottiin loppuun asti. N 58 v.
Olen nähnyt. Ensimmäinen kerta oli ekalla parinvaihto kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt. Ensimmäinen kerta oli ekalla parinvaihto kerralla.
Onnistuitko piilottamaan sen kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
vaimon miehellä on järkyttävän iso kulli, velttonakin ainakin 22,8 cm ja jäykkänä 31,9 cim, vaimo kehuu erityisesti paksuuttakin ja makua
Nyt on asenne kohdillaan, vaimolle on hakittu isokalunen mies ja mitattukin tarkasti :)
Ehdotan rouvalle samaa järjestelyä, kunhan tulee kotiin yöjuoksusta pieni munasten luota!
kato
https://pyllykirja.vuodatus.net/