Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso ei suo minulle omaa aikaa ollenkaan

Vierailija
12.11.2022 |

Minä kyllä joka päivä mahdollistan hänelle vaikka salilla käymisen yksin tai vaikka saunassa niin että olen lasten kanssa, kauppaankin hän voi aina mennä yksin ja minä olen sillä aikaa lasten kanssa. Mutta hän ei tee koskaan vastaavaa minulle, että saisin omaa aikaa vaan minun pitää aina ottaa vähintään toinen lapsista mukaani tai seuraani. Eli en saa omaa aikaa koskaan. Eipä hän lastenhoitajaakaan suostu palkkaamaan, jotta joskus saisin olla yksin. Pitääkö tässä ottaa avioero päästäkseen yksin lenkille?

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että tuollainen mies eron jälkeen juurikaan ottaisi lapsia luokseen.

Vierailija
22/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin yhdessä 8v ennen lasta. Lapsen synnyttyä miehestä tuli järkyttävän kontrolloiva ja mukaan tuli hyvin monenlainen henkinen väkivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaako mies sua muuten? Päätättekö asiat yhdessä? Miten oli ennen lapsia?

Vierailija
24/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten synnyttyä ei riitä, että puolison menot ei haittaa vaan ne pitää konkreettisesti tehdä mahdollisiksi. Ap:n mies ei tee tätä, ei ole arjessa vanhempi ja puoliso.

Vierailija
25/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu jos vedät treenivaatteet päälle ja huikkaat miehelle lähteväsi?

Huolehtii jatkossa että ei ole kotona jatkossa niin että voisin tehdä tuon uudelleen, eli pitää itsensä kiireisenä omissa menoissaan. Ap

Kannattaa harkita eroa, jos haluat muutosta tilanteeseen.

Voi että tällä palstalla on naiivia ja mustavalkoista porukkaa.

Aina kun jollain on pienikin ongelma, niin suuna päänä täällä kehoitetaan ihan "asiallisestikin" eroamaan....ero on paras ratkaisu.

Toki sitten joka ketjussa on aina vakio JSS kommentti.

Jos muuten välit kunnossa ja tilanne ok, niin miksi asioita ei yritetä selvittää ja hoitaa kuntoon vaan aina pitäisi HETI erota.

Vierailija
26/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset? Oletko itse päivät töissä?

Vierailija
27/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. En käy edes ruokakaupassa yksin koskaan. Jos haluat jakaa kokemuksia, voit laittaa s.postiosoitteen tms.

Vierailija
28/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset? Oletko itse päivät töissä?

Mitä väliä tälläkin on? Eiköhän isän pidä välillä hoitaa lapsia niiden iästä ja äidin työasioista riippumatta.

Vierailija
29/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi ei ole kasvanut aikuiseksi, ei ota rooliinsa kuuluvaa vastuuta.

Hänellä voi olla tällaisen kodin malli jo lapsuudenkodistaan ja voi olla että joku kaverinsakin elää samankaltaisesti eikä edes oikein tajua että hänen toimintamalli olisi väärä. Mieht ovat usein hyvin yksinkertaisia tällaisissa emotionaalista ajattelukykyä vaativissa asioissa.

Voi olla että hän ei tiedä tämän kuormittavan sinua JOS et ole hänelle siitä asiallisesti puhunut (en jaksa lukea koko ketjua läpi).

Mieti myös oletko itse se kiltti suorittajatyypi joka tekee itse aina toisille mieliksi. Näin et alunalkaen ole tehnyt selväksi oman ajan tarvetta ja kun olet nyt asian kanssa patti tilanteessa, kumppanisi elämäntyyliä ja rytmiä on vaikea muuttaa.

Vierailija
30/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että tuollainen mies eron jälkeen juurikaan ottaisi lapsia luokseen.

No ei ainakaan ottaisi päähän niin paljon toisen käytös ja voi varmaan ostaa sitä lastenhoitoapua toisen jäkättämättä. 

Vierailija
31/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa. Jos mies on kotona, miksi sinä et vaan mene ulos ilman lapsia? Eihän lenkille lähtö niin hirmuisia valmisteluja vaadi, että mies ehtii paeta.

Sinä itse roikut lapsissa etkä suvaitse, että mies olisi heidän kanssaan keskenään.

Vierailija
32/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin rupeat katselemaan asuntoa sinulle ja lapsille. Sitähän et voi toisen puolesta tietenkään määritellä, minkä verran hän haluaa olla tekemisissä omien lastensa kanssa eron jälkeen, se on exän oma asia päättää. Kiva tietty jos ottaisi vaikka joka toinen viikko, mutta sen näet sitten.

Minullekin on jankutettu kehdosta asti kuinka ei saa valittaa eikä itkeä, ei saa olla heikko ja tarvitseva, naisena pitää olla vahva! Ei saa estää miestä harrastamasta ja näkemästä muita ihmisiä, muuten se jättää ja pettää. Ok, ja mitä ne miehet sitten tekevät? Eivät mitään? Ok, heippa.

Varaudu sitten myös siihen, että kaikki ne, jotka haluaisivat erota, mutta eivät uskalla, suuttuvat sinulle. Kateus on surullista, mutta sen kestää kun on itse varma ratkaisustaan.

Vierailija
33/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa. Jos mies on kotona, miksi sinä et vaan mene ulos ilman lapsia? Eihän lenkille lähtö niin hirmuisia valmisteluja vaadi, että mies ehtii paeta.

Sinä itse roikut lapsissa etkä suvaitse, että mies olisi heidän kanssaan keskenään.

Hän on aika vähän kotona. Ja kun teen noin että vain lähden niin hän on entistä vähemmän kotona, joten en pysty tekemään tuota uudelleen. En roiku lapsissa vaan päinvastoin haluan että isä hoitaisi heitä paljon enemmän jotta pääsisin joskus jonnekin. Ap

Vierailija
34/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
35/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on aika vähän kotona. Ja kun teen noin että vain lähden niin hän on entistä vähemmän kotona, joten en pysty tekemään tuota uudelleen. En roiku lapsissa vaan päinvastoin haluan että isä hoitaisi heitä paljon enemmän jotta pääsisin joskus jonnekin. Ap

Aina tämä jorina siitä, että vika on kuitenkin lopulta naisessa, joka ei ole muka kommunikoinut tarpeitaan miehelle riittävän selvästi, ei anna miehen tehdä tai jättää tekemättä asioita omalla tavallaan jne. jne. Vika on aina lopulta naisessa, näin jo Aatamin ja Eevan ajoista lähtien.

Vierailija
36/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se oma aikasi kettu soitkoon!

Miksi pitää odottaa, että sitä tullaan jotenkin avokätisesti ja hyvää hyvyyttään miehen puolelta erikseen tarjoamaan!

Anteeksi, mutta ihan ihme kynnysmattomeininkiä!

Vierailija
37/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siri31 kirjoitti:

Miksi pitää odottaa, että sitä tullaan jotenkin avokätisesti ja hyvää hyvyyttään miehen puolelta erikseen tarjoamaan!

Miten kahden pienen lapsen äiti vain ottaa sitä omaa aikaa? Ei noita voi jättää yksin ilman aikuista kotiin.

Ap

Vierailija
38/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö asiasta puhuminen sitten auta?

Kieltäytyykö mies suoraan hoitamasta enemmän OMIA lapsiaan vai miten keskustelu etenee?

En kannata uhkailua, mutta itse mainitsisin ääneen, että jos tilanne ei muutu, ero on hyvin todennäköinen vaihtoehto.

Vierailija
39/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siri31 kirjoitti:

Miten kahden pienen lapsen äiti vain ottaa sitä omaa aikaa? Ei noita voi jättää yksin ilman aikuista kotiin.

Ap

Lapsilla on kertomasi mukaan myös isä. Vaadi isää osallistumaan lastenne hoitoon.

Vierailija
40/152 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö asiasta puhuminen sitten auta?

Kieltäytyykö mies suoraan hoitamasta enemmän OMIA lapsiaan vai miten keskustelu etenee?

En kannata uhkailua, mutta itse mainitsisin ääneen, että jos tilanne ei muutu, ero on hyvin todennäköinen vaihtoehto.

Asiasta puhuminen ei ole muuttanut tilannetta mitenkään. Mies vetoaa aina kiireisiinsä. Tai lupailee olla lasten kanssa, jotta pääsisin jonnekin mutta aina kun se hetki koittaa että menisin, niin hän ei olekaan kotona vaikka piti, vetoaa taas joihinkin työkiireisiin tms. Ap