Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulukuun lasten vanhemmat! Tuntuiko lapsen syntymä joulukuussa joululahjalta?

Vierailija
12.11.2022 |

Minusta tuntui hyvältä että lapseni on syntynyt joulukuussa. Toinen lapseni on syntynyt kesällä joka sekin tuntui hyvältä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin valoisaan aikaan. Minun kesällä, se oli ihanaa.

Vierailija
2/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa on ihanaa pitää hämärän hyssyä ja vauvan saaminen juuri joulukuussa on aivan täydellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuntui.

Vierailija
4/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygge kirjoitti:

Joulukuussa on ihanaa pitää hämärän hyssyä ja vauvan saaminen juuri joulukuussa on aivan täydellistä.

Olen jotenkin karsastanut joulukuuta ajankohtana saada vauva, mutta tämän kommentin takia ymmärsin, että ihan hyvä kuukausi sekin olisi toiselle lapselle syntyä 😊

Vierailija
5/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin odotin joulukuun vauvaa innolla, puolenkuun paikkeilla oli laskettu aika, syntyi alkukuusta. Täydellinen joululahja etukäteen.

Vierailija
6/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli ihan sama milloin syntyy, kunhan on suunnilleen täysiaikainen ja syntyy kunnossa. Toinen syntynyt joulukuussa toinen kesällä.

Ehkä talvivauvassa ärsytti se, että syntyi kovien pakkasten aikaan, eikä päästy viikkoon ulos. Vanhemman sisaruksen kanssa sitten ulkoiltiin, kun lasten isä tuli töistä. Se oli raskasta, muuten ei mitään väliä.

Kesävauvan kanssa kun pystyi ulkoilla heti ja olla vaikka koko päivän ulkona.

Vierailija
7/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani syntyi 24.12.

En parempaa joululahjaa olisi voinut saada.

Vierailija
8/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli ihan sama milloin syntyy, kunhan on suunnilleen täysiaikainen ja syntyy kunnossa. Toinen syntynyt joulukuussa toinen kesällä.

Ehkä talvivauvassa ärsytti se, että syntyi kovien pakkasten aikaan, eikä päästy viikkoon ulos. Vanhemman sisaruksen kanssa sitten ulkoiltiin, kun lasten isä tuli töistä. Se oli raskasta, muuten ei mitään väliä.

Törkeä. Entä jos se olisi syntynyt epäkunnossa?

Vierailija
9/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi toinen lapsi joulupäivänä.

Oli kaksi viikkoa etuajassa.Muistan joulun ikuisesti.

Vierailija
10/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä. Entä jos se olisi syntynyt epäkunnossa?

No en olisi ilahtunut.

Kyllä mä terveitä lapsia olen aina toivonut.

Vierailija
11/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syntynyt ihan just ennen joulua ja se on tuntunut aina jollain tapaa kivan tunnelmalliselta. :)

Vaikka toki lapsena pikkuisen harmitti se synttärilahjojen ja juhlien takia, jotka piti pitää paljon aiemmin.

Iloitsin kovasti, kun meidän lapsen laskettu aika oli 1.12., mutta olikin kieltämättä hieman pettymys, kun syntyikin kuukautta aiemmin. Vaikka toki oli samalla hölmö olo tästä tunteesta, kun toki oli pääasia ja onni, että ylipäätään syntyi. <3

Vierailija
12/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän molemmat lapset ovat syntyneet joulukuussa.

Paras kuukausi vuodesta.Eivätkä pojatkaan ole kärsineet siitä että saavat synttärilahjansa vähän joulun jälkeen.

Vierailija
13/14 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu edelleen. 

Vierailija
14/14 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lapsi syntyi 22.12 ja koko joulu meni sairaalassa. Mutta joulukuu on muuten ihanaa aikaa ja synttärit vietetään aina erikseen.

Ihana nuori neiti nykyään