Orpo on tolkun mies
Orpo puhui taas järkeviä ja esiintyi edukseen, vaikka toimittaja koitti parhaansa puhua päälle.
Kommentit (91)
Kysyisin vielä että missä kaupungissa sinkkumies saa toimeentulotukea vielä työttömyysturvan päälle? Muutan sinne saman tien.
Säälittävä rääpäle räkäläjä, pikkupili jöpöttää potkuhousuissa kun saa ajaa köyhällistön kaduille asumaan. Tyypillistä manletin uhoamista, kun ressukka mihinkään muuhun pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei se meidän nuorten ongelma ole ketä eläkeläiset hoitaa, senkun otatte autot ja rahat meiltä pois.
Kukaan ei jostain syystä halua enää sähkölämmitteistä vuokra-asuntoa eli omistajat maksaa laskut. Samoin perikuntien sähkölämmitteiset talot jää perijöiden maksettaviksi kaupunkien taajama - alueilla. Noin 5000 ihmistä kuolee kuukaudessa. Onneksi en itse peri moista.
Kaverin eläkkeellä olevilla vanhemmilla on 1990 luvun lopussa rakennettu sähkölämmitteinen 2 kerroksinen talo. Joutaakin jo purkaa pois, vanha talo se on.
No puretaan samalla 90-luvun ja vanhemmat kerrostalotkin,vanhoja kun ovat.
Hei Petteri... ymmärrän kyllä että yrität joka käänteessä sitä omaa häntääs nostaa ja uskotella olevasi hyvä ihminen.... ei vaan mene läpi. omaa etua ajava itsekäs ihminen. käänteinen Robin Hood : köyhiltä kaikki pois rikkaiden taskuun
Päivän parhaat naurut. Kiitos, ap.
Vierailija kirjoitti:
No, ei se meidän nuorten ongelma ole ketä eläkeläiset hoitaa, senkun otatte autot ja rahat meiltä pois.
Kukaan ei jostain syystä halua enää sähkölämmitteistä vuokra-asuntoa eli omistajat maksaa laskut. Samoin perikuntien sähkölämmitteiset talot jää perijöiden maksettaviksi kaupunkien taajama - alueilla. Noin 5000 ihmistä kuolee kuukaudessa. Onneksi en itse peri moista.
No ketä ne eläkeläiset hoitaa?Ja onhan ne marjat happamia ketulle niinkuin sananlasku sanoo-ollaan niin kateellisia talon omistaville ,varsinkin eläkeläisille ja samaa son---taa on kaikki keskustelut täynnä mutta eihän sitä taloa itse haluaiskaan!
Epäluotettava omahyväinen tyyppi joka ei tiedä kenen etuja ajaa muutakun omaa asemaansa. Oli edellisen hallituksen aikana leikkaamassa hoitajien lomarahat ja nyt vaatii et pitää keskittyä saada lisää hoitajia pulaan. Kiero kun korkkiruuvi ellei kierompi.
Miten joku voi äänestäö noita kansallisen sekoomuksen poliittisia broilereita, jotka eivät ole eläessään tehneet rehellistä työtä.
Minä sain tukia työttömyystukea 570€ ja asumistukea 200€ elikkäs 770€ yhteensä + hilut.
Aika kaukana tuosta 1600€.