Miksi niin moni nainen on sokea omille kulmakarvoilleen?
Tuttavapiirissäni on kauniita naisia, mutta kulmat on monilla piirretty ihan miten sattuu, eikö ne näe niitä samanlaisina kuin muut ihmiset? Kummallisia palkkeja, joissa kynänjälki näkyy. Tai piirrettyjä kaaria, mutta kovin eriparia.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi monella on leikattu lyhyt täti tukka?
Niinpä, pitkä tukka on kaunis ja naisellinen.
Minä taas ihmettelen sitä pakonomaista tarvetta saada pitkät hiukset, etenkin jos oma hiuslaatu on hentoinen ja pitkin päätä nuoleva. Sitten ollaan jumissa sen idean kanssa että pitkä tukka pitää olla ja lopputulos on harva hiirenhäntä, hapsottavat ja katkeilevat latvat ja klonkkupäälaki.
Tosi naisellinen juu.
https://images.app.goo.gl/JETvbPnx1aCkXDVk6
Siinä on klonkulka naisellinen, pitkä tukka.
Ei niitä (ja omaa ulkonäköään muutenkaan) vain yksinkertaisesti näe "ulkopuolelta", kuten muut ihmiset. Näkee vain tietynlaisessa valossa, tietynlaisesta kulmasta, tai sitten kuvatussa materiaalissa, joka tunnetusti jonkin verran vääristää. Lisäksi oma silmä katsoo omaa kuvaa aivan erilailla, vaikka jollakin livekameralla onnistuisi näkemäänkin.
Kyllä, tiedän todella kauniita naisia, joilla on aivan ihmeelliset kulmakarvat tai jokin muu ulkonäköjuttu. Mutta omalle ulkonäölle sokeutuu. Voi kun voisikin kytkeä päähän jonkin elektrodin ja tavallaan unohtaa, kuka on, katsoa itseään ulkopuolisena.
Pahinta on, että ne kulmakarvamaalaukset alkavat liian läheltä nenää.
Tulee todella aggressivinen ilme.
Mallintöitä tehdessäni minulle opetettiin, että kulman maalauksen pitäisi alkaa suoraan silmän sisäkulman kohdalta eikä melkein keskeltä nenää🙄
Varmaan sama kun itselläni oli parran kanssa pitkän aikaa, jotenkin sitä katsoo itseään peilistä aina "parhaasta" kulmasta ja alitajuisesti vääntelee naamaansa siinä, lopputulos sitten näyttää ihan erilaiselta muitten silmiin.
Pitkään meni että opin ajamaan partani ns. naama peruslukemilla jolloin lopputulos on parempi.
Voi kulmista tehdä sellaiset kulmikkaammat ajamamatta tai laseroimatta niitä pois.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on, että ne kulmakarvamaalaukset alkavat liian läheltä nenää.
Tulee todella aggressivinen ilme.
Mallintöitä tehdessäni minulle opetettiin, että kulman maalauksen pitäisi alkaa suoraan silmän sisäkulman kohdalta eikä melkein keskeltä nenää🙄
Kulmia ei kyllä pitäisi maalata ollenkaan.
Kyllä, siitä kohdasta niiden pitäisi alkaa mutta tässäkin voi silti mennä metsään.
Se alku piirretään pyöreäksi ja loput viivaksi eli lopputulos on siittiökulmat tai sitten siihen alkuun tehdään luonnoton, pieni väkänen suoraan alaspäin.
Olen myös nähnyt näiden yhdistelmiä...
Itselleni kulmakarvat ovat tärkeät ja huomaan heti kuinka kulmakarvojen tummennus edes hieman parantaa muuta meikkiä. En nypi nykyään oikeastaan yhtään kulmia, mutta laitan ulkonurkkiin siveltimellä tummempaa kulmaväriä, ja usein myös kestovärjään tummemmaksi kun ne miellyttävät omaa silmää.
Etenkin tärkeää on omasta mielestäni se, että tumma silmämeikki yhdistetään myös tummiin kulmiin (jos esim. pelkkä ripsiväri, sitten kulmatkin voi olla vaaleammat). Näyttää mielestäni hirveältä, kun on vaikka silmissä paksut rajaukset ja luomiväriä mutta kulmat on jätetty ihan vaaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Piirretty? Naiset, jotka jotenkin värjäävät kulmakarvojaan, menevät minulla ihan omaan kategoriaansa. Kulmien pitää antaa olla. Silloin on kaunis.
Hah, tosissasiko luulet erottavasi aina, onko kulmat värjätty vai ei? Voin sanoa 100 % varmuudella, että et erota hyvin värjättyjä kulmakarvoja "aidoista". Ja hyvin värjätyillä en todellakaan tarkoita näitä nyt muodissa olevia instakulmia.
Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena, että kaikki ihmiset eivät oikeasti näe eroja asioissa. Mulla itselläni on aivan piikkisuorat ripset ja kun kerran tuskailin ystävälleni, kuin ärsyttävää on, että pitää käyttää vedenkestävää ripsaria, että taivutukset pysyisi edes vähän, hän totesi ihan muina naisina, että onneksi hänen ei tarvitse, kun ripset on kaarevat luonnostaan ja todellisuudessa hänen ripsensä näyttävät ihan samoilta kuin omani ilman taivutusta. Hän ei siis nähnyt mitään eroa omiensa ja minun ripsieni välillä. Hämmentävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain 40-50-vuotiailla näkee karmean ohuiksi nypittyjä kulmia. Mikä idea siinä on?
Se oli muotia meidän nuoruudessa ja osa on jäänyt siihen meikkityyliin, jonka on nuorena kerran oppinut.
Ne kulmat on nypitty sillpisen tyylin mukaan ja nyt ne eivät enää kasva. Se onbsama juttu kun nyt työnnetään täyteaineita naama täyteen ja kun ne kerta toisensa jäljeen venyttää ihoa eikä enää lisätä täytettä niin naama alkaa roikkua ennen aikojaan.
40-50v. eivät ole viiruja nyppineet enää vaan yli 60v noita näkee.
Mä olen 49 v ja kyllä vaan minun nuoruudessani ysärillä oli viivakulmat muotia, esim. Gwen Stefanin tyyliä kopioitiin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain 40-50-vuotiailla näkee karmean ohuiksi nypittyjä kulmia. Mikä idea siinä on?
Se oli muotia meidän nuoruudessa ja osa on jäänyt siihen meikkityyliin, jonka on nuorena kerran oppinut.
Tämä. Ja nämä palkkikulmakarvat tulevat olemaan 50-60-vuotiaina niitä samoja palkkikulmia mitä olivat nyt nuorenakin ;)
Itse en meikannut nuorena, enkä näin keski-iässäkään meikkaa. Moni myös lopettaa meikkaamisen jossian vaiheessa kun hoksaa että omaa elämä se ei paranna mitenkään, vaan on turhaa tekemistä muutnekin tekemisrikkaissa päivissä.
Mä en koskaan meikkaa kulmia, koska ne on tummat ja aikass tiheät:D mutta ne on aina ollut eri korkeudella ja luonnostaan olisi tosi paksut, niin joudun nyppimään niitä paljon ja päivittäin. Niistä ei kuitenkaan saa mitenkään symmetrisiä, ja epäsymmetrisyyden huomaan itse jos otan kuvan itsestäni. Peilistä en edes silleen huomaa:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kulmat on nypitty sillpisen tyylin mukaan ja nyt ne eivät enää kasva. Se onbsama juttu kun nyt työnnetään täyteaineita naama täyteen ja kun ne kerta toisensa jäljeen venyttää ihoa eikä enää lisätä täytettä niin naama alkaa roikkua ennen aikojaan.
40-50v. eivät ole viiruja nyppineet enää vaan yli 60v noita näkee.
Mä olen 49 v ja kyllä vaan minun nuoruudessani ysärillä oli viivakulmat muotia, esim. Gwen Stefanin tyyliä kopioitiin paljon.
Täällä toinen alle mummoikäinen. Mä olen 33 ja oli vielä minunkin teini-iässäni muotia nyppiä kulmat hyvin ohuiksi. Onhan tässä tullut 15 vuotta kasvateltuakin niitä takaisin. Eivät välttämättä kasva enää koskaan kunnolla entiselleen, tiedoksi vain niille, jotka muodin seuraavan kerran muuttuessa päättävät nyppiä omansa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en koskaan meikkaa kulmia, koska ne on tummat ja aikass tiheät:D mutta ne on aina ollut eri korkeudella ja luonnostaan olisi tosi paksut, niin joudun nyppimään niitä paljon ja päivittäin. Niistä ei kuitenkaan saa mitenkään symmetrisiä, ja epäsymmetrisyyden huomaan itse jos otan kuvan itsestäni. Peilistä en edes silleen huomaa:D
Ei se mitään haittaa, jos kulmasi ovat luonnostaan sellaiset. Kenenkään kulmat tai kasvot ylipäätään eivät ole täysin symmetrisiä, se on fakta. Luonnollisuus harvoin on kuitenkaan häiritsevää silmään. Häiritsevää siitä tulee sitten, kun otetaan omalle ihonsävylle sopimattomat kulmakynät käyttöön ja vedetään kulmat luonnottoman näköisiksi. Pahimmassa tapauksessa niin, että toinen kulma on ohuempi/paksumpi, lyhyempi/pidempi taikka toinen on kaareva ja toinen suora. Naurettavan näköistä.
Mitäpä se kellekään kuuluu, minkälaiset kulmat on.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä ap. kerrot, mitä pitäisi tehdä, kun on saanut jo syntyessään kulmakarvat, josta toinen on alempana.
Pitäisikö peittää naama peittää huivilla.
No antaa olla sellaisinaan, kuten miehetkin tekevät.
eri
Aiheen vierestä, tietääkö kukaan Lappeenrannassa hyvää kulmakarvojen värjääjää? Olisin menossa ekaa kertaa kestovärjäyttämään ripset ja kulmat, mutta en yhtään tiedä paikallisista toimijoista kuka tekee hyvää jälkeä?
Jokaisen jolla tämä ongelma on hankittava mahdollisimman vaalea k,ynä blondeille sekä harja jolla harjaa siten että kulmat ovat luontevan näköiset.
Vierailija kirjoitti:
On kaunista..
Näissä kuvissa ei ole enää syy vain normaaleista huonoista meikkitaidoista, vaan heikkolahjaisuudesta.
Pahinta ovat tekokulmakarvat, maalatut tai tatuoidut - ja botox-huulet. Näin on moni kaunis nainen pilattu lopullisesti.
Ihmeellistä, että saatte näin monta sivua keskustelua aikaan kulmakarvoista. Ja siihen että ne on eritasolla ei aina voi itse vaikuttaa jos ne vaikka jonkin vaurion vuoksi kasvaa niin.