Miksi niin moni nainen on sokea omille kulmakarvoilleen?
Tuttavapiirissäni on kauniita naisia, mutta kulmat on monilla piirretty ihan miten sattuu, eikö ne näe niitä samanlaisina kuin muut ihmiset? Kummallisia palkkeja, joissa kynänjälki näkyy. Tai piirrettyjä kaaria, mutta kovin eriparia.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piirretty? Naiset, jotka jotenkin värjäävät kulmakarvojaan, menevät minulla ihan omaan kategoriaansa. Kulmien pitää antaa olla. Silloin on kaunis.
Ilmeisesti olet yksi tällainen sokea, joka ei näe omia kulmakarvojaan.
Monen kulmat olisivat kauniit, jos ne olisi huolitellut.Miksi kulmakarvojen pitäisi olla "kauniit"? Ja kuka määrittää mikä on kaunista?
Entä miten miesten kulmat pitäisi huolitella? Etkö ole niiden ulkonäöstä ollenkaan huolissaan?
Kaikkeen on jokin universaali totuus. Kauneimmat kulmat on kullekin suunnilleen sellaiset, jotka mukailee jo omasta takaa löytyvää muotoa. Sitten hiusten värjäilyjen myötä värin kannattaa olla lähinnä hiusten tumminta vivahdetta. Karvojen tulee näyttää lähietäisyydellä karvoilta, ei kahdelta maalatulta poikkiviivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi monella on leikattu lyhyt täti tukka?
Niinpä, pitkä tukka on kaunis ja naisellinen.
Minä taas ihmettelen sitä pakonomaista tarvetta saada pitkät hiukset, etenkin jos oma hiuslaatu on hentoinen ja pitkin päätä nuoleva. Sitten ollaan jumissa sen idean kanssa että pitkä tukka pitää olla ja lopputulos on harva hiirenhäntä, hapsottavat ja katkeilevat latvat ja klonkkupäälaki.
Tosi naisellinen juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain 40-50-vuotiailla näkee karmean ohuiksi nypittyjä kulmia. Mikä idea siinä on?
Ne oli muotia 90-luvulla, kaikilla ne ei koskaan kasvaneet takaisin.
Itselläni kasvaa normisti taisin, vaikka nyppisin ne kokonaan. Todennäköisesti noilla viirukulmilla ei ole kulmakarvat kunnolla muutenkaan kasvanut ja ovat olleet jo alunperin vaaleaa ohutta haituvaa, jota on liian voimakkaalla kulmavärillä(musta) värjätty ja/tai mustalla kajalilla piirretty tökerösti se kulmakaari.
N55v tummahiuksinen.
Silloin jos katse hakeutuu ensin kulmiin-> niissä on jotain pielessä.
Osuva aloitus ap:lta. Mä niin olen pohtinut tätä samaa. Eräs lapsuudesta tuttu siskonsa kanssa on kunnostautunut piirtämään itselleen ihan järkyttävän näköiset kulmat. Ei mitään hentoja pieniä vetoja, vaan oikein voimalla piirretään kynällä ne kulmat kaarineen, ei tietenkään häivytetä mitään vaan linjat on todella terävät. Ja sen lisäksi ne kulmat ovat paljon pidemmät kuin kasvojenpiirteisiin sopisi jatkuen melkein ohimoon saakka ja kulmat on piirretty huutavan epäsymmetrisiksi. Toisen taiteellinen tyyli on vielä piirtää kulmista melko ohuet, mutta kulmien alussa on suuri pallo. Minun silmääni hänen kulmakarvansa muistuttavat mustalla kynällä piirrettyjä siittiöitä ja vahvalla otteella vedetyt kulmat saavat sellainen angrybirds-vaikutelman. Olen tuhansia kertoja miettinyt, eikö he oikeasti huomaa, miten järkyn näköiset heidän kulmakarvansa ovat?
Mulla on valkoiset kulmat ja ripset.
Sudin kulmiin hempeästi mustanruskeaa luomiväriä. Se levittyy kivasti ja kun sitä tosiaan laittaa vain aavistuksen, se ei ole jyrkkä ollenkaan ja kun sävy on oikea kylmä, minusta se näyttää hyvältä. Ja sillä saan vähän laskettua toista kulmaa ja nostettua toista, että naama näyttäisi symmetriseltä.
Kynällä värjääminen ei minulla onnistu. Kynällä pitää painaa ja piirtää siihen kulmakarvojen juuressa olevaan ihoon, ja minulla on varmaan niin rasvaiset kulmat tai iho, että se kynäily näyttää aina tosi oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain sukuperintönä brezhneviläiset kulmakarvat. Harmi vain, että ne ovat melkein värittömät ja niiden saaminen edes jonkinlaiseen kaarevaan muotoon on ollut työn ja tuskan takana. Hauskinta tässä on, että tällaiset kulmat on kaikilla isän puolen suvun miehillä ja sitten minulla :D Vaikuttaa ainakin siltä, että miehillä tällaiset paksut palkit hyväksytään paremmin kuin naisilla. Sinänsä viime vuosien kulmakarvamuoti on ollu mahtavaa, kun kerrankin on ollut "muodikas".
Täällä kohtalotoveri. Runsaat, mutta ei kauniin muotoiset, eikä nyppimällä muutu kauniiksi kaariksi tai palkeiksi.
Sama täällä. Jostain syystä mun kulmakarvoilla on pakkomielle muodostaa luotisuora viiva. Erikoisuuteena vielä, että ne ovat aivan liian lyhyet eli loppuvat kesken. Luomuna siis sellaset aatu-viiksi -tyyliset. Ihan järkyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa, jos ihmisen elämän sisältö on toisten ihmisten kulmakarvojen (tai muun meikin) tarkkailu?
Eikö omassa elämässä, tämän maailman tilanteessa ole mitään tärkeämpää?
Näin sivusta, mistä päättelit että on elämän sisältö?
Kyllähän katse ja huomio kiinnittyy väistämättä kunnon mustiin palkkeihin tai siittiökulmakarvoihin.
Kyllä kulmien huolittelu monesti on kuin pieni kasvojenkohotus, kun se on hyvin tehty.
Maltillisesti ja luonnollisesti, ei aivan väärällä sävyllä vahvasti maalaamalla.
Juuri näin.
Oudosti sanottu että jos kiinnittää johonkin huomion niin se on sitten elämän ainoa sisältö. Harhaista.
Killstömillä on jotain liian voimakasta kulmissa, katse hakeutuu niihin ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen sitä pakonomaista tarvetta saada pitkät hiukset, etenkin jos oma hiuslaatu on hentoinen ja pitkin päätä nuoleva. Sitten ollaan jumissa sen idean kanssa että pitkä tukka pitää olla ja lopputulos on harva hiirenhäntä, hapsottavat ja katkeilevat latvat ja klonkkupäälaki.
Tosi naisellinen juu.
Jaa, meinaatko,että jos leikkaa ne hiukset lyhyiksi ni se klonkkupäälaki jotankin maagisesti poistuu?
Vierailija kirjoitti:
Ne on paljon hiusväriä tummemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ja tekee ilmeen sen näköiseksi että kulmat painuvat alas.
Paremmin meikatuilla kulmilla ilme ei näyttäisi niin raskaalta.
Mikäs siinä jos tykkää tuosta ilmeestä mutta voisi helposti näyttää pirteämmältäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin ne yleensä blondilla ovat mutta se ei ole se ongelma.
Ongelma on yleensä että ne on tehty liian kovaa piirtämällä, väärän mallisiksi ja korostettu liian matalalla oleviksi.
Pienillä luonnollisilla muutoksilla jopa samalla sävyllä saa paremman lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin, vähän samaa kuin Miina Ä nokiselle näyttää.
Minun omat kulmakarvat ovat ohuet ja matalat syvällä päässä olevien silmien johdosta. Otsa on myös korkea joten naisellisemman lookin takia olen itse vähän ajanut niitä ja alkanut piirtää ylemmksi. Voi Luoja näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
No omaa silmää miellyttää, niin mitä väliä mitä muut ajattelee.
Tämä on sitä kulmakarvapositiivisuutta! Vrt. kehopositiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Minun omat kulmakarvat ovat ohuet ja matalat syvällä päässä olevien silmien johdosta. Otsa on myös korkea joten naisellisemman lookin takia olen itse vähän ajanut niitä ja alkanut piirtää ylemmksi. Voi Luoja näitä juttuja.
Voi luoja noita keinoja.
Noin näytät vain luonnottomalta, siltä että jotain on pielessä.
Kulmien paikkaa ei voi siirtää!
Se näkyy missä niiden paikka on, vaikka laaseroisit ne pois.
Olisit vaan nyppinyt niitä alapuolelta ja korostanut yläpuolelta, varmasti olisi ollut parempi lopputulos.
Korostus ei sitten tarkoita mustia viivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi naisellinen juu.Jaa, meinaatko,että jos leikkaa ne hiukset lyhyiksi ni se klonkkupäälaki jotankin maagisesti poistuu?
Eihän se poistu ei, mutta lyhyessä mallissa kontrasti on pienempi, eikä lopputulos ole yhtä makaaberi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja noita keinoja.
Noin näytät vain luonnottomalta, siltä että jotain on pielessä.
Kulmien paikkaa ei voi siirtää!
Se näkyy missä niiden paikka on, vaikka laaseroisit ne pois.
Olisit vaan nyppinyt niitä alapuolelta ja korostanut yläpuolelta, varmasti olisi ollut parempi lopputulos.
Korostus ei sitten tarkoita mustia viivoja.
Niin mä olen tehnytkin, en ole kokonaan ajanut niitä pois tietenkään.
Miksi kulmakarvojen pitäisi olla "kauniit"? Ja kuka määrittää mikä on kaunista?
Entä miten miesten kulmat pitäisi huolitella? Etkö ole niiden ulkonäöstä ollenkaan huolissaan?