Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen on sokea omille kulmakarvoilleen?

Vierailija
11.11.2022 |

Tuttavapiirissäni on kauniita naisia, mutta kulmat on monilla piirretty ihan miten sattuu, eikö ne näe niitä samanlaisina kuin muut ihmiset? Kummallisia palkkeja, joissa kynänjälki näkyy. Tai piirrettyjä kaaria, mutta kovin eriparia.

Kommentit (236)

Vierailija
221/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että kulmakarvojen tulee olla keskenään siskokset ei kaksoset. Ei kellään ole luonnostaan tismalleen peilikuvaa kasvojenkaan molemmatpuolet miksi siis kulmien pitäisi olla

Vierailija
222/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin ylemmäs otsaan piirretyt kulmakarvat aiheuttavat myötähäpeää. Ne ihmiset tosiaan ovat sokeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella outoa, jos ihmisen elämän sisältö on toisten ihmisten kulmakarvojen (tai muun meikin) tarkkailu? 

Eikö omassa elämässä, tämän maailman tilanteessa ole mitään tärkeämpää?

Minäpä olenkin mt läski joka en vuosikausiin uskaltaut mennä ulos, Olen ruma ja auon täällä päätäni tuntemattomista ihmisistä.

Vierailija
224/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin ylemmäs otsaan piirretyt kulmakarvat aiheuttavat myötähäpeää. Ne ihmiset tosiaan ovat sokeita.

...ja sinä olet sivistymätön.

Vierailija
225/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa että kulmakarvojen tulee olla keskenään siskokset ei kaksoset. Ei kellään ole luonnostaan tismalleen peilikuvaa kasvojenkaan molemmatpuolet miksi siis kulmien pitäisi olla

Muista itse vaihtaa kusivaippas.  Pidä huoli

vain omista karvoistasi.

Vierailija
226/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu influensserimuodista, kaikilla somepimuilla on sellaiset reippaasti maalatut kulmakarvat.

No kertokaapa millaiset ne kulmat tulisi sitten olla???

Vierailija
227/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe kulmakarvojani vaikka kuinka muljauttelisin silmiäni ylöspäin.

Vierailija
228/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa näin miehenä. Oli kyse paksuista palkkikulmakarvoista tai viivoiksi tehdystä sellaisista (joskin jälkimmäiset ovat nykyään harvinaisempia), näyttävät yleensä aika karmealta. 

Vierailija
229/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa näin miehenä. Oli kyse paksuista palkkikulmakarvoista tai viivoiksi tehdystä sellaisista (joskin jälkimmäiset ovat nykyään harvinaisempia), näyttävät yleensä aika karmealta. 

Olet kylläkin haukkuva nainen.   🤮

Vierailija
230/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kylläkin haukkuva nainen.   🤮

Ihan mies olen. Eikö miehilläkin ole näkökyky ja mielipiteet yhtä lailla kuin naisilla? Luuletko, etteivät miehet tarkkaile naisten pukeutumista ja ehostautumista yms.? LOL 

Vierailija
231/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
232/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi monella on leikattu lyhyt täti tukka?

Niinpä, pitkä tukka on kaunis ja naisellinen.

Minä taas ihmettelen sitä pakonomaista tarvetta saada pitkät hiukset, etenkin jos oma hiuslaatu on hentoinen ja pitkin päätä nuoleva. Sitten ollaan jumissa sen idean kanssa että pitkä tukka pitää olla ja lopputulos on harva hiirenhäntä, hapsottavat ja katkeilevat latvat ja klonkkupäälaki.

Tosi naisellinen juu.

Pitkät hiukset on aina naisellisemmat kuin lyhyet.

Vierailija
233/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että mun piirretyt kulmakarvat ei ole ehkä ne törkeimmistä törkeimmät, mutta sanon silti tämän. 

Mulla on geneettisistä syistä (alopeciaa) hyvin vaaleat ja harvat kulmakarvat. Eli jos värjäisin ne, ne olisivat silti ihan yhtä harvat. 

Joten mä piirrän mun kulmakarvat joka aamu puhtaalta pöydältä, jos menen mihinkään muualle kuin lähikauppaan. 

Mä en tykkää meikkaamisesta, mutta kulmakarvat on mun mielestä vähän "pakko", jos ei halua näyttää neropattien mielestä olmilta ja saada sen mukaista kohtelua.

Voi oikeestaan vaan valita: olenko ilmeetön olmi vai piirretty pelle jonkun mielestä.

Mä tiedän, että kulmat "pitäisi piirtää viiva kerrallaan niin kuin olisi aitoja karvoja", mutta hitto kun ei kiinnosta. Ei kiinnosta pipertää niitä. En näillä resursseilla pysty parempaan kuin vain värittämään sen alueen ja toivomaan, että toinenkin kulma on vähän sinne päin.

Ja mun kulmakynä ei ole blonde, koska kaikki muka blondekynät mitä oon nähnyt, on ribaleen punaruskeita, joista ei ees tule kunnolla väriä. Ei hyvä.

Joten kyllä, käytän liian tummaa kynää kylmän harmaanruskean sävyssä.

Vierailija
234/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään muulla ongelmaa, että kulmien joukossa on karvoja jotka ovat teräviä?
Pakko nyppiä niitä pois kun en tiedä millä pehmentäisi.

Vierailija
235/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä (ja omaa ulkonäköään muutenkaan) vain yksinkertaisesti näe "ulkopuolelta", kuten muut ihmiset. Näkee vain tietynlaisessa valossa, tietynlaisesta kulmasta, tai sitten kuvatussa materiaalissa, joka tunnetusti jonkin verran vääristää. Lisäksi oma silmä katsoo omaa kuvaa aivan erilailla, vaikka jollakin livekameralla onnistuisi näkemäänkin.

Kyllä, tiedän todella kauniita naisia, joilla on aivan ihmeelliset kulmakarvat tai jokin muu ulkonäköjuttu. Mutta omalle ulkonäölle sokeutuu. Voi kun voisikin kytkeä päähän jonkin elektrodin ja tavallaan unohtaa, kuka on, katsoa itseään ulkopuolisena.

Ei varmasti sokeudu. Ruma ihminen näkee aina olevansa ruma.

Vierailija
236/236 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että et sinäkään aloittaja kaikkien silmää miellytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä