Miksi niin moni nainen on sokea omille kulmakarvoilleen?
Tuttavapiirissäni on kauniita naisia, mutta kulmat on monilla piirretty ihan miten sattuu, eikö ne näe niitä samanlaisina kuin muut ihmiset? Kummallisia palkkeja, joissa kynänjälki näkyy. Tai piirrettyjä kaaria, mutta kovin eriparia.
Kommentit (205)
Jotkut laittavat vinot kosmetologilla. Sapluunoilla voi tulla vinot. Samoin kynällä, en kyllä tajua miten korkeus ei olisi sama molemmissa
Yhteen kasvaneet kulmat näyttää kuin olisi suoraan apinoiden planeetalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi monella on leikattu lyhyt täti tukka?
Niinpä, pitkä tukka on kaunis ja naisellinen.
No onhan monella myös pitkät hiukset että ei se nyt niin harvinaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin nuori silloin, mutta en todellakaan nyppinyt.
En minäkään nyppinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi monella on leikattu lyhyt täti tukka?
Niinpä, pitkä tukka on kaunis ja naisellinen.
No onhan monella myös pitkät hiukset että ei se nyt niin harvinaista ole.
On se yli 40v.
Miksi osalla on liikaa puuteria niin, että puuteri erottuu ja korostaa ryppyjä?
Amiksessa oli yks aika hurja tapaus.
Kaikki kulmakarvat oli sheivattu pois ja tilalle oli maalattu pikimustat viivat. Oltiin yks päivä pihalla ja oli sellainen todella kirkas ja valoisa päivä. Näin kuinka hänen oikeat kulmakarvansa olivat alkaneet kasvamaan takaisin. Oli sellainen pieni sänki. Sen sängen yläpuolella oli sitten nämä maalatut mustat viivat. Eli hänellä oli 4 kulmakarvat.
Myös meikkivoide oli usein päin he####ttiä. Sitä oli todella paksusti ja se oli liian tumman väristä. Toisinaan hän oli myös yrittänyt tehdä varjostuksia ja naamalla oli ruskeita viivoja. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa, jos ihmisen elämän sisältö on toisten ihmisten kulmakarvojen (tai muun meikin) tarkkailu?
Eikö omassa elämässä, tämän maailman tilanteessa ole mitään tärkeämpää?
Kieltämättä kerran nauratti kun ammattilehden kannessa oli kuva naisesta josta tuli heti mieleen angry birds. Se punainen lintu mustine kulmakarvapalkkeineen.
Mulla on aina ollut melko harvat kulmakarvat. Aikoinaan nypin niitä, ja osa niistä hajakarvoista ei kasvanut enää takaisin. Ne, mitkä on kasvanut takaisin, annan niiden olla. Siis toisin sanoen, mua ei kiinnosta, miltä mun kulmakarvat näyttää. Ei tosiaan kiinnosta, muut asiat menee edelle ulkonäössä ja muutenkin arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi osalla on liikaa puuteria niin, että puuteri erottuu ja korostaa ryppyjä?
Ai, miksi ei saa olla ryppyjä?
N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa, jos ihmisen elämän sisältö on toisten ihmisten kulmakarvojen (tai muun meikin) tarkkailu?
Kieltämättä kerran nauratti kun ammattilehden kannessa oli kuva naisesta josta tuli heti mieleen angry birds. Se punainen lintu mustine kulmakarvapalkkeineen.
Ja, minua nauratti, kun 50- vuotiaalla päälliköllä oli kunnolla puuteria naamassa. Puuterihiput oikein erottuivat rypyissä ja juonteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja, minua nauratti, kun 50- vuotiaalla päälliköllä oli kunnolla puuteria naamassa. Puuterihiput oikein erottuivat rypyissä ja juonteissa.
Ikä ei tuo meikkaustaitoa.
Johtuu influensserimuodista, kaikilla somepimuilla on sellaiset reippaasti maalatut kulmakarvat.
Vierailija kirjoitti:
Sain sukuperintönä brezhneviläiset kulmakarvat. Harmi vain, että ne ovat melkein värittömät ja niiden saaminen edes jonkinlaiseen kaarevaan muotoon on ollut työn ja tuskan takana. Hauskinta tässä on, että tällaiset kulmat on kaikilla isän puolen suvun miehillä ja sitten minulla :D Vaikuttaa ainakin siltä, että miehillä tällaiset paksut palkit hyväksytään paremmin kuin naisilla. Sinänsä viime vuosien kulmakarvamuoti on ollu mahtavaa, kun kerrankin on ollut "muodikas".
Täällä kohtalotoveri. Runsaat, mutta ei kauniin muotoiset, eikä nyppimällä muutu kauniiksi kaariksi tai palkeiksi.
Totta. Tältä ne näyttävät meidän muiden silmiin:
http://viihdevintiot.com/2016/05/10/angry-birds-elokuvassa-riittaa-mais…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain 40-50-vuotiailla näkee karmean ohuiksi nypittyjä kulmia. Mikä idea siinä on?
Se oli muotia meidän nuoruudessa ja osa on jäänyt siihen meikkityyliin, jonka on nuorena kerran oppinut.
Joo ja jos on 20 vuotta nyppinyt, ne ei enää kasva. On pakko tyytyä ohueen viivaan.
Olen 40v nyppinyt paksuja kulmakarvojani alhaalta siistimmiksi, mutta edelleen vaan kasvaa..
Mulla on vaaleat, käytännössä ihonväriset, kulmakarvat ja vieläpä hennot ja harvat. Moni ehdottaa värjäämistä, mutta ei sekään helppoa ole: väriä tarttuu enemmän ihoon kuin karvoihin, ja näytän helposti maskuliiniselta sekä vihaiselta. Kerran kävin kosmetologilla siinä toivossa että hän osaisi värjätä kulmani, mutta väärässä olin... Kosmetologi ei osannut käsitellä hennonharvoja kulmiani, väri oli liian harmaa ja hänenkin naamastaan näki, ettei mennyt putkeen. Onneksi väri kuluu ihosta nopeasti pois.
Olenkin päättänyt, ettei kukaan edes meikkaa kulmiani. Esim. jos menen naimisiin ja kävisin meikkaajalla, en antaisi hänen koskea kulmiini. Suurin osa on tottunut käsittelemään vain tuuheita kulmakarvoja, jotka jo itsessään ovat hyvät.
Meikkaan kulmani minimaalisesti enkä yrittää pakottaa niihin liikaa tummuutta taikka muotoa. Olen nyppinyt kulmani lyhyemmiksi sekä etu- että takapäästä, koska kulmieni luonnollinen muoto saa kasvonpiirteeni valahtamaan ja näytän vihaiselta. Ilmeeni on nyt raikas, ja panostan joko huuliin tai silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaaleat, käytännössä ihonväriset, kulmakarvat ja vieläpä hennot ja harvat. Moni ehdottaa värjäämistä, mutta ei sekään helppoa ole: väriä tarttuu enemmän ihoon kuin karvoihin, ja näytän helposti maskuliiniselta sekä vihaiselta. Kerran kävin kosmetologilla siinä toivossa että hän osaisi värjätä kulmani, mutta väärässä olin... Kosmetologi ei osannut käsitellä hennonharvoja kulmiani, väri oli liian harmaa ja hänenkin naamastaan näki, ettei mennyt putkeen. Onneksi väri kuluu ihosta nopeasti pois.
Olenkin päättänyt, ettei kukaan edes meikkaa kulmiani. Esim. jos menen naimisiin ja kävisin meikkaajalla, en antaisi hänen koskea kulmiini. Suurin osa on tottunut käsittelemään vain tuuheita kulmakarvoja, jotka jo itsessään ovat hyvät.
Meikkaan kulmani minimaalisesti enkä yrittää pakottaa niihin liikaa tummuutta taikka muotoa. Olen nyppinyt kulmani lyhyemmiksi sekä etu- että takapäästä, koska kulmieni luonnollinen muoto saa kasvonpiirteeni valahtamaan ja näytän vihaiselta. Ilmeeni on nyt raikas, ja panostan joko huuliin tai silmiin.
Väri ei jää ihoon kun levität sen vaan hellästi kulmiin ja annat vaikuttaa vaikka puolet suositellusta ajasta.
Minäkin olin nuori silloin, mutta en todellakaan nyppinyt.