Miksi niin moni nainen on sokea omille kulmakarvoilleen?
Tuttavapiirissäni on kauniita naisia, mutta kulmat on monilla piirretty ihan miten sattuu, eikö ne näe niitä samanlaisina kuin muut ihmiset? Kummallisia palkkeja, joissa kynänjälki näkyy. Tai piirrettyjä kaaria, mutta kovin eriparia.
Kommentit (205)
Sain sukuperintönä brezhneviläiset kulmakarvat. Harmi vain, että ne ovat melkein värittömät ja niiden saaminen edes jonkinlaiseen kaarevaan muotoon on ollut työn ja tuskan takana. Hauskinta tässä on, että tällaiset kulmat on kaikilla isän puolen suvun miehillä ja sitten minulla :D Vaikuttaa ainakin siltä, että miehillä tällaiset paksut palkit hyväksytään paremmin kuin naisilla. Sinänsä viime vuosien kulmakarvamuoti on ollu mahtavaa, kun kerrankin on ollut "muodikas".
Vierailija kirjoitti:
Miksi monella on leikattu lyhyt täti tukka?
Minulla on ollut erityisen lyhyet hiukset nuorena, nyt yli 70-kymppisenä ehkä pari-kolme senttiä pidemmät.
En voi sietää pitkiä hiuksia.
Varsinkin nykytyyliin, kun kaikilla samanlaiset suorat pitkät hiukset ja meikki kuin kopio kaverilta vieressä.
Ei sovi minulle.
Olen 60+ ja minulla on aina ollut paksut tummat kulmakarvat. Ne kasvavat jopa yhteen kuten Frida Kahlolla. En ole niitä koskaan trimmannut. Muoti saa olla mikä on, nämä ovat minun kulmakarvani. Haukkukaa vaan karvamadoksi.
Vierailija kirjoitti:
Yhteen, jäk.
Miten niitä yhteenkasvaneita kulmakarvoja sitten pitäisi muotoilla, jtota ne kelpaisivat sinulle? Millaiset kulmakarvat sinulla on?
Persepukamahuulet ne vasta kauheat on. Pilattu. Mutta oikein niille tyrkyille.
Nauran.
Kulmia saa kasvatettua ja laiteltua miten vaan mutta täytelörpöttimet ovat iäks pilattu, heh.
Miksi niin monia kiinnostaa toisten ihmisten kulmakarvat? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Yhteen, jäk.
Tällainenkin on joskus ollut muotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi monella on leikattu lyhyt täti tukka?
Miksi niin monella on silmäripset naamassa? Miksi niin monella on housut jalassa? Miksi niin monella on olkalaukku? Miksi niin monella on lenkkarit jalassa? Miksi niin monella on harmaita haituvia hiuksissa? Miksi niin monella on huulirasvaa? Miksi niin monella on neuletakki? Miksi niin monella on korvakorut? Miksi niin monella on 100 denierin sukkahousut? Miksi niin monella on nenäliina taskussa? Miksi niin monella on kuluneet kantalaput kengissä? MIKSI? MIKSI? MIKSI? MIKSI? MIKSI???????????????????????????????
Älä suotta triggeröidy provosta. Tämmöset pläjäykset on minusta syytä ohittaa ilman huomiota.
Lumenen kulmakynät, joissa toisessa päässä on harja, on todella hyviä. Varsinkin ne ei-terotettavat. Paljon parempi ja helpompi kuin jauhemainen kulmaväri. Tulee luonnolliset, kun sillä täyttää kolot ja harjaa lopuksi. Ja vaikka sävyjä ei ole kauhean monta, niin ainakin itselleni löytyy yleensä muutenkin Lumenen valikoimasta sopivat sävyt. Noh, huulipunat on aika tylsiä ja poskipunissa saisi olla viileämpiä vaaleita sävyjä. Mutta esim. meikkivoiteissa ei tarvitse ostaa sitä kaikkein vaaleinta, joka sekin väärää sävyä, kuten muilla merkeillä.
Rumimmat kulmat on sellaiset nyppimättömät suht vaaleat kulmat ja mustalla kynällä vedetty viivat päälle. Kenen silmään nämä näyttävät hyvältä?
Kulmakarvamuoti on ollut kautta aikojen outoa. Viivaa, tuuheaa, paksua, tatuoitua, maalattua palkkia...
Oliko kulmien tuuhennuskin jossain vaiheessa "muotia". Vanhoilla äijilläkään ei ole yhtä komeita kuin tekemällä tehdyt.
Tuleekohan "yhteen kasvaneet" kulmat joskus suosituksi. You never know 🤔
Vierailija kirjoitti:
Joillain 40-50-vuotiailla näkee karmean ohuiksi nypittyjä kulmia. Mikä idea siinä on?
Muoti. Ennen oli ohueiksi nypityt kulmakarvat muotia
Vierailija kirjoitti:
Rumimmat kulmat on sellaiset nyppimättömät suht vaaleat kulmat ja mustalla kynällä vedetty viivat päälle. Kenen silmään nämä näyttävät hyvältä?
Tiedän erään, jolla on tällaiset. Myötähäpeä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piirretty? Naiset, jotka jotenkin värjäävät kulmakarvojaan, menevät minulla ihan omaan kategoriaansa. Kulmien pitää antaa olla. Silloin on kaunis.
Ilmeisesti olet yksi tällainen sokea, joka ei näe omia kulmakarvojaan.
Monen kulmat olisivat kauniit, jos ne olisi huolitellut.
Paha huolitella kun niiden erikorkoisuus korostuu silloin. Muutenkin ei edes viikkoa pysy. Ei oo aikaa jatkuvasti nyhtää.
Mulla on suht paksut ja tummat kulmat, pidän niistä luonnollisina ja nypin vain hajakarvat eli siistin. En meikkaa niitä juurikaan. Pari kertaa kun on antanut kosmetologin nyppiä ne kasvohoidon yhteydessä niin ovat ohentaneet niitä kamalasti. Ilmeisesti olen heidän mielestään sokea kulmilleni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suht paksut ja tummat kulmat, pidän niistä luonnollisina ja nypin vain hajakarvat eli siistin. En meikkaa niitä juurikaan. Pari kertaa kun on antanut kosmetologin nyppiä ne kasvohoidon yhteydessä niin ovat ohentaneet niitä kamalasti. Ilmeisesti olen heidän mielestään sokea kulmilleni.
Kuka kysyi?
Ehkä tämä palkkimuoti menee joskus ohi. Ihan kauheita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella vahva meikki on kaunista.
Myöskin vahvat kulmat on siis in.
Eli vahva (musta) väri ja voimakaskin muotoilu. mm. palkit siis cool ja kauniisti nypityt myös.
Pääasia että on näyttävä = kaunis.
ns. harmaahiiri look ei iske minuun laisinkaan.
Eli mitä räväkämpi = sen parempi hiuksissa, meikissä ja vaatteissa.
t mies
Naisena komppaan tätä. Sen eron huomaa miesten käytöksessä, kun laitta astetta vahvemmat tökötit nassuun. Silloin avataan ovia ja ollaan niin mielinkielin. Ihan potaskaa on miesten mieltymykset "luonnollisiin" naisiin, tai sitten miehet luulee, että naiset luonnostaan näyttää meikatuilta.
Riippuu ihan tapauksesta. Itse en meikkaa ollenkaan, lookkini on silti naisellinen ja tyylikäs. Miehet ovat aina olleet mielinkielin, vieläkin, kun olen jo yli 40.
Tulipa tästä mieleeni, että vähän aikaa sitten näin kaverini kaverin ensimmäistä kertaa ilman meikkiä. Saunaillassa. Voi jestas miten kaunis hän oli, todella luonnonkaunis. Yleensä hän kuitenkin meikkaa kohtuullisen vahvasti. Kyllä hän silloinkin nätti on, mutta taviksempi ja ikäistään vanhemman näköinen. Hän on siis noin 30v.
Minun omaleimaiset kulmakarvat kosmetologi nyppi juuri tuollaisiksi kapeiksi mitättömyyksiksi.
Pilasi persoonallisen katseeni loppuiäkseni. Aina sanoin, että saa vain siistiä, ei muotoilla.
Olen yrittänyt vauhdittaa kasvua, mutta ei tulosta.
Harmittaa sikälikin, että on erinomainen työssään muuten, mutta tämän munasi pitkän asiakkuuden jälkeen.