Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen on sokea omille kulmakarvoilleen?

Vierailija
11.11.2022 |

Tuttavapiirissäni on kauniita naisia, mutta kulmat on monilla piirretty ihan miten sattuu, eikö ne näe niitä samanlaisina kuin muut ihmiset? Kummallisia palkkeja, joissa kynänjälki näkyy. Tai piirrettyjä kaaria, mutta kovin eriparia.

Kommentit (205)

Vierailija
21/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin nainen piirtelee kulmakarvat vähän niin ja näin. Mainitsin kerran asiasta ja nainen suuttui ihan älyttömästi. Minun partaa saa kyllä arvostella mielin määrin, mutta että naista arvostellaan. Ei liene harvinainen asia? Mikä siinä on että naisten on todella vaikea kestää minkäänlaista kritiikkiä?

Vierailija
22/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa, jos ihmisen elämän sisältö on toisten ihmisten kulmakarvojen (tai muun meikin) tarkkailu? 

Eikö omassa elämässä, tämän maailman tilanteessa ole mitään tärkeämpää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin, että useimmat kaameista kulmakarvoista on laitettu huonossa valaistuksessa. Moni ei myöskään osaa esim maalata tai piirtää yhtään, niin eivät sitten osaa käyttää kunnolla myöskään meikkikyniä/siveltimiä. Esim ripsiväriä jotkut sutii ihan liikaa tai turhaa sitä silmään, ei ole tarkkuutta. Moni ei myöskään tähtää täydellisyyteen. Eivät niin hirveesti välitä kunhan on jotenkin laitettu.

Mä oon arkena juuri tällainen - en todellakaan tähtää täydellisyyteen, siihen menisi ihan liikaa aikaa. Riittää että on jotenkin laitettu. 

Kulmat laitan joka päivä, koska keski-iässä ne on harventuneet todella harvoiksi. Joo, varmaan näkyy kynänjälkiä eikä ole aina symmetriset, mutta parempi se on kuin se että on muutama karva vaan siellä täällä siinä keskellä.

Miksi ne ovat harventuneet? Onko ne lähteneet itsestään, vai oletko nyppinyt kaikki ylipitkiksi kasvaneet pois?

Minulla ei olisi varmaan yhtään kulmakarvaa, jos nyppisin liian pitkät kulmakarvat pois kokonaan. Minä leikkaan ne pitkiksi kasvaneet arvat sopivan mittaisiksi, eli siis trimmaan ne.

Vierailija
24/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vähän sinnetänne piirrellyt kuin kamalat karvamadot 🦠🦠

Vierailija
25/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on semmoinen kynällä piirretyn näköinen ohut kaari, joka on vieläpä ihan eri kohdassa ja muotoinen kuin se oikea kulmakarva. Nämä on kyllä aika hämmentäviä, en ymmärrä miksi pitää tietoisesti piirtää ne oudon näköiseksi.

Vierailija
26/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tarkistaa haukutaanko täällä minuakin, mutta ei ainakaan osunut silmiin. Moni ajattelee, että olen nyppinyt kulmani aivan olemattomiksi kun oikeasti niitä ei ole koskaan juuri ollutkaan. Muotoilen kyllä niitä harvoja haituvia, mitkä kasvavat sikin sokin eli nuo aivan väärässä paikassa kasvavat poistan koska saavat näyttämään vielä hölmömmältä. Mulla on monesti neuvottu, että antaisin vain kasvaa ja moni kai luulee, että mulla olis luonnostaan jotenkin paksut ja tummat kulmat kun on paksu, terve, tumma, pitkä ja sileä tukka. Sen kanssa olemattomat kulmat näyttävätkin ehkä joo vähän epäluonnollisilta, mutta on kyllä tosiaan luonnolliset...

Vierailija
27/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tarkistaa haukutaanko täällä minuakin, mutta ei ainakaan osunut silmiin. Moni ajattelee, että olen nyppinyt kulmani aivan olemattomiksi kun oikeasti niitä ei ole koskaan juuri ollutkaan. Muotoilen kyllä niitä harvoja haituvia, mitkä kasvavat sikin sokin eli nuo aivan väärässä paikassa kasvavat poistan koska saavat näyttämään vielä hölmömmältä. Mulla on monesti neuvottu, että antaisin vain kasvaa ja moni kai luulee, että mulla olis luonnostaan jotenkin paksut ja tummat kulmat kun on paksu, terve, tumma, pitkä ja sileä tukka. Sen kanssa olemattomat kulmat näyttävätkin ehkä joo vähän epäluonnollisilta, mutta on kyllä tosiaan luonnolliset...

Ootko vähän vainoharhainen...

Vierailija
28/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko vähän vainoharhainen...

No en just minua itseäni, mutta samannäköisiä. Ootko vähän vajaa...

Vierailija
29/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain 40-50-vuotiailla näkee karmean ohuiksi nypittyjä kulmia. Mikä idea siinä on?

Ei ne ole välttämättä ohueksi nypityt, karvat vaan eivät yksinkertaisesti kasva vahvana ja sitten ehkä piirretään viivakaaret tilalle. Itsellä e-pilleri harventaa kulmakarvoja (ja säärikarvoja) huomattavasti, harmi kun joutuu lääkkeeksi käyttämään.

Vierailija
30/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) Pitää olla oikeat tuotteet ja välineet

b) Pitää uskaltaa tehdä se meikki kunnon valaistuksessa eikä toiveajatella :D

c) Käden ja silmän yhteistyön on toimittava, eli kädentaidot

d) on oltava esteettistä silmää.

Joo tämä. Mulla oli huonot kulmat, koska vaikka levitin kulmavärin mielestäni ihan hyvin, alkoi se päivän mittaan levitä ja lopputulos oli suttuiset palkit. Näin sen itsekin peilistä, eli tuote päivän mittaan lämpimällä kostealla iholla alkanyt levitä ympäriinsä. Kulmakynän on hyvä olla vähäsen kova, jotta siitä ei tule semmoista pehmeää mössöä kulmiin.

Muita vinkkejä:

-Ehdottomasti aina teroitetulla, terävällä kynällä tehdään kulmien suuntaisia pieniä, pieniä vetoja ikäänkuin jäljitellään sitä luontaista kulmaa, vaikka on tarkoitus ehostaa. Ei vaan piirretä palkkia.

-Oikea sävy, varsinkin viileät vaaleanruskeat tuotteet vaikeita löytää. Jostain syystä meikkifirmat yrittää tuputtaa näitä punaiseen taittavia ruskeita eikä ne monelle sovi. Vielä harvemmalle sopii ihan pikimusta kulmakynä.

-Ja myös se, että makuja ja mieltymyksiä on erilaisia. Jos joku tykkää palkeista, tai ohkaisista viivoista ja se on sitä omaa estetiikkaa, niin ei siitä saa sheimata. Me ollaan ihmiset kaikki erilaisia ja yksi tykkää yhdestä, kun taas toinen toisesta.

Vierailija
31/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piirretty? Naiset, jotka jotenkin värjäävät kulmakarvojaan, menevät minulla ihan omaan kategoriaansa. Kulmien pitää antaa olla. Silloin on kaunis.

Ai näinkö tosiaan? 90 prosenttia "luonnollisistakin" kulmakarvoista on täytelty ja väsätty, tiedoksesi vaan.

Vierailija
32/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on semmoinen kynällä piirretyn näköinen ohut kaari, joka on vieläpä ihan eri kohdassa ja muotoinen kuin se oikea kulmakarva. Nämä on kyllä aika hämmentäviä, en ymmärrä miksi pitää tietoisesti piirtää ne oudon näköiseksi.

Koskaan kuullut Vampirasta, tai goottityylistä?

Vierailija
33/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen ihmisten sokeutta pitkiin nenäkarvoihin. En ymmärrä miten joku ei tajua että nenästä tursuaa sentin pituisia karvoja, älyttömän epämiellyttävää.

Vierailija
34/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin jotenkin tosi epäsymmetriset kulmakarvat. Osa karvoista vielä kasvaa ylöspäin ja osa alaspäin ja osa menee jopa kiharalle. Osa on harmaanruskeita ja osa vitivalkoisia. Lisäksi hajakarvoja kasvaa aina vain sinne tänne pitkin kulmaluuta.

Mun tyyli pärjätä noiden kanssa on nyppiä pois hajakarvat ja epämääräiset karvat jotka ovat pois linjasta. Saatan meikata kulmat harjaamalla ripsiharja-applikaattorilla ruskeaa luomiväriä hyvin varovasti.

Vierailija
35/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheat yli 1cm levyiset ihoon maalatut kulmat yhtä rumat kuin ne ohuet viirut. Ja nuo yli sentin palkit on ihoon maalattuna usein vielä väärällä sävyllä.

Vierailija
36/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Huonon itsetunnon omaavat ihmiset.

Mutta kun kulmat on eri muotoiset ja eri kohdilla? Vinksinvonksintyyli se on, vai heikun keikun? Eri

Vierailija
37/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain 40-50-vuotiailla näkee karmean ohuiksi nypittyjä kulmia. Mikä idea siinä on?

Se oli muotia meidän nuoruudessa ja osa on jäänyt siihen meikkityyliin, jonka on nuorena kerran oppinut.

Ne kulmat on nypitty sillpisen tyylin mukaan ja nyt ne eivät enää kasva. Se onbsama juttu kun nyt työnnetään täyteaineita naama täyteen ja kun ne kerta toisensa jäljeen venyttää ihoa eikä enää lisätä täytettä niin naama alkaa roikkua ennen aikojaan.

Vierailija
38/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Huonon itsetunnon omaavat ihmiset.

Mutta kun kulmat on eri muotoiset ja eri kohdilla? Vinksinvonksintyyli se on, vai heikun keikun? Eri

Ikääntyessä kulmat vaan alkaa mennä eri korkeudelle, tosi hankalaa muotoillakin kun toinen kulmat kohoaa ylemmäs. Hankala siirtää kulmakarvojen paikkaa, kun ne siihen luonnostaan kasvaa. Katseleppa vaikka lehtien kansikuvia julkkiksista niin huomaat sen.

Vierailija
39/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli muotia meidän nuoruudessa ja osa on jäänyt siihen meikkityyliin, jonka on nuorena kerran oppinut.

Ne kulmat on nypitty sillpisen tyylin mukaan ja nyt ne eivät enää kasva. Se onbsama juttu kun nyt työnnetään täyteaineita naama täyteen ja kun ne kerta toisensa jäljeen venyttää ihoa eikä enää lisätä täytettä niin naama alkaa roikkua ennen aikojaan.

40-50v. eivät ole viiruja nyppineet enää vaan yli 60v noita näkee.

Vierailija
40/205 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla värjättiin eilen, ja nyt on hetken vähän turhan tummat. Muoto on onneks luonnostaan hyvä, enkä piirrä mitään palkkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi