Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko koskaan jäänyt miettimään, jotain nuoruuden ihastusta tai rakkautta

Vierailija
11.11.2022 |

ja onko se johtanut myöhemmin mihinkään?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps ja jeps, 25v siinä meni välissä ja meistä tuli taas pari

Vierailija
2/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ensirakkautta todella usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin yhtä mietin edelleen silloin tällöin vaikka ollaan oltu viimeksi yhteydessä varmaan 10 vuotta sitten. Mihinkään se ei kuitenkaan tule koskaan johtamaan sillä minulla ei ole mitään tietoa missä hän nykyään asuu eikä häntä löydy mistään somesta (olen välillä etsinyt mutta vain mielenkiinnosta).

Vierailija
4/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä miettii joskus hiljaisina hetkinä yksin paljonkin mennyttä elämää ja ihastuksia ja rakkauksia. ihan luonnollista se on kaivatakin heitä. itse kadun kun meni poikki hyvän miehen kanssa, minä halusin lopettaa suhteen, kun en ollut muka tarpeeksi rakastunut. mutta nykyään kaipaan häntä paljon ja mietin miten elämä on hänellä mennyt. vanha suola janottaa

Vierailija
5/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen vähän salaa etsinyt yhtä somesta ja löysinkin, kantti ei kestänyt laittaa viestiä ainakaan vielä.

Vierailija
6/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo teininä kun aloin kirjeenvaihtoon yhden tyttelin kaa ja se laittoi kuvansa, oli sellanen söpöliini että menin ihan sekaisin ja piirsin siitä "hienon" kuvan seuraavaan kirjeeseen ja siihenpä se sitten loppuikin.

Vierailija
7/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, mutten tosiaan haikaile takaisin menneisiin aikoihin. Jos joku entinen ihastus tulisi kadulla vastaan, vaihtaisin puolta, jotten vahingossakaan joutuisi puheisiin. Tai ehkä kohteliaisuudesta voisin vaihtaa muutaman sanan. Olen kyllä sattumoisin tavannut joitain entisiä rakkaita, ennen todella tärkeitä ihmisiä, ja todennut sen, ettei tunteesta ole mitään jäljellä. Oikeastaan täysin tuntemattomia ihmisiä, joiden nykyinen elämä ei erityisemmin edes kiinnosta. Siksikään en halua heitä nähdä, alakuloisia kohtaamisia.

Vierailija
8/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin yhtä festari-ihastusta usein. Nähtiin festareilla, ja sitten pareilla seuraavilla festareilla ja kerran hän kävi mun luonakin.

Vierailija
9/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siinä mielessä että se loppui niin jotenkin tönkösti omalta osaltani.. Kyseessä oli siis ensirakkauteni, meillä meni poikki minun hölmöilyn takia ja kun olin itsekäs... Olen miettinyt monesti, että haluiaisin sanoa hänelle kuinka paljon oikeasti häntä arvostin ja tajuan nyt 10 vuoden jälkeen kuinka itsekäs olin... Sitä on vaan vähän hankala mennä enää sanomaan kun ei olla juteltu ollenkaan koko tän aikana. 

Vierailija
10/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuoruuden, mutta mulla oli 32-33 vuotiaana miesystävä, josta tunsin että siinä on todellinen sielunkumppani. Seksikin oli taivaallista. Ja tuli sellainen olo, että on tuntenut hänet aina, ja että en pysty enää rakastamaan ketään muuta hänen jälkeen. No, mies lähti kuitenkin, vaihtoi nuorempaan ja nätimpään. Mutta koskaan en ole sen jälkeen edes vähää ihastunut keneenkään eikä ole ollut seksiä tai parisuhteita. Tuntuu että hän oli se yksi ja ainoa mulle, vaikka ei sitten ollutkaan käytännön tasolla.

Vierailija
11/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki, ja näissä tapauksissa on yleensä jäänyt jotain käsittelemättä, mikä sitten piti käsitellä pois. Tarpeeksi kelattuani ja johonkin johtopäätökseen päädyttyäni ei ole asia sen koommin vaivannut. Elämä jatkuu täällä päässä, ja ehkä siellä hänenkin päässä mutta se ei enää kuulu mulle.

Vierailija
12/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti enää, ei kiinnosta. Sen verran tiedän, että huonompaan suuntaan hän on niistä ajoista muuttunut ja rikolliseksi ryhtynyt, eikä meillä olisi mitään yhteistä. Hyvä vaan, ettei olla tekemisissä. 

Vierailija
13/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monesti mietin miten erilainen elämäni voisikaan olla, jos olisin saanut vastakaikua :(( 

Vierailija
14/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin joka päivä. Olen naimisissa nuoruuden rakkauteni kanssa ja rakastan häntä yhä edelleen, yli 45 vuoden jälkeen.

Vierailija
15/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie jätin nuoruudessa miehen koska pelkäsin, että hän jättää minut... Elämäni pahin virhe :(( ja tiedän, olen hölmö.

Vierailija
16/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas jätin hänet, koska olin niin syvästi rakastunut. Olimme molemmat rakastuneita, kohtasimme syvällisellä tasolla. Hän oli minua jonkin vanhempi, mutta ymmärsimme toisiamme. Ajattelin, että tämä on liian kaunista ja hyvää ollakseen totta. Pakenin.

En ole kenenkään kanssa kokenut sellaista yhteyttä kaikilla tasoilla, vaikkemme menneet sänkyyn asti. Olen elänyt sen jälkeen pitkässä hyvässä ja vakaassa suhteessa, jossa tosin ei ole intohimoa. Aavistelin, että ensimmäisen rakkauteni kanssa olisin varmaan elänyt intohimoisessa suhteessa, joka olisi ilmeisesti aikanaan päättynyt. En halunnut ottaa sitä riskiä, että olisin lopulta menettänyt hänet. Tiedän, että jotkut valitsevat toisin, eli sen todellisen rakkauden, jossa on syvää yhteisymmärrystä ja intohimoa.

Vierailija
17/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja koska olen pienestä pitäen sepitellyt kaikenlaisia tarinoita päässäni, niin tästä miehestä olen vuosien aikana sepittänyt lukuisia erilaisia tarinoita. Ne ovat sellaisia omia satujani, joita en kirjoita mihinkään ylös, vaan kuvittelen vain päässäni.

Tämä nuoruuteni ihastus on kuvitelmissani lähes aina se sankari ja minä tietenkin sankaritar. Aloimme melkein seurustelemaan, mutta joku tuli aina väliin, kiinnostusta oli molemmin puolin. Törmäämme aina välillä jossain kaupassa ja juttua riittää aina. Ensimmäisestä juttelustamme on nyt hieman yli 30 vuotta.

Vierailija
18/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenin häntä, jota oikeasti rakastin.

Vierailija
19/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt miettimään, mutta en mitenkään hyvällä. Lyhyt juttu mutta traumatisoiva, joten vielä vuosien jälkeen pyörii mielessä. Jos jostain olen tyytyväinen niin siitä, että hän jätti minut, mutta olisi voinut tehdä senkin toisella tavalla.

Toivon etten enää koskaan näe häntä.

Vierailija
20/61 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mietin yhä keski-iän ihastustani. Ei olla enään tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän