Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ottanut/ottamassa lapselle influenssarokotteen?

Vierailija
11.11.2022 |

Kovasti neuvolassa suosittelevat.

Oletko ottanut/ottamassa lapselle influenssarokotteen?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nuorimmaiselle, nenäsumutteena kai vielä saa.

Vierailija
2/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mitään oireita jälkikäteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En ole niin tyhmä, että puuttuisin minkäänlaisiin rokotteisiin koronarokotekusetuksen jälkeen.

Vierailija
4/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otammekoko perheelle, muorin 6v. Ollaan tekemisissä riskiryhmäläisten kanssa. Kerran sairastimme koko perhe imfluenssan, itse odotin kuopusta ja sain rokotteen, muilla ei ollut. Minulla oli vrk:n ajan kuume 38, muilla kedti kuume viikon, ei ollut kiva tauti. Sen jälkeen olemme ottaneet rokotteet.

Vierailija
5/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän aina se riski että kyseinen rokote ei tehoa sen vuoden virustyyppiin, eli hiukan on arpapeliä että mikä influenssavirus milloinkin liikkuu.

Vierailija
6/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän aina se riski että kyseinen rokote ei tehoa sen vuoden virustyyppiin, eli hiukan on arpapeliä että mikä influenssavirus milloinkin liikkuu.

Ja vaikka tehoaa, huonosti. Ei ole otettu koskaan, kerran sairastettu parin päivän kuumeella.

Vierailija
7/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Lapsi ei ole saanut aikaisemmistakaan rokotuksista mitään oireita. Itse olen saanut rokotuksen työterveydestä jo 10 vuotta. Mies vielä muutama vuosi sitten machoili että hän ei tarvitse kun ei ole sairas, mutta ääni muuttui kellossa kun sai yhtenä keväänä influenssan ihan pohjanmaan kautta. Makasi viikon sängyssä eikä jaksanut edes vaikertaa, toisenkin viikon oli kotona koska oli niin heikossa kunnossa. Urheilut oli tauolla 1,5 kk, häneltä meni mm. hiihtolomalla urheilut ohi tämän takia.

Nyt on huomannut että helpommalla pääsee jos käy hakemassa sen piikin.

Vierailija
8/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Lapsi ei ole saanut aikaisemmistakaan rokotuksista mitään oireita. Itse olen saanut rokotuksen työterveydestä jo 10 vuotta. Mies vielä muutama vuosi sitten machoili että hän ei tarvitse kun ei ole sairas, mutta ääni muuttui kellossa kun sai yhtenä keväänä influenssan ihan pohjanmaan kautta. Makasi viikon sängyssä eikä jaksanut edes vaikertaa, toisenkin viikon oli kotona koska oli niin heikossa kunnossa. Urheilut oli tauolla 1,5 kk, häneltä meni mm. hiihtolomalla urheilut ohi tämän takia.

Nyt on huomannut että helpommalla pääsee jos käy hakemassa sen piikin.

Kahdesti otin, enkä koskaan ole ollut niin kipeä kuin kyseisinä talvina. Aikamoinen sattuma, eikö.

Vierailija
9/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ellei lasketa sitä kun kolmannessa raskaudessa neuvolatäti painokkaasti sanoi, että nyt semmoinen otetaan ja oli piikkikin valmiina. En tiedä oliko heillä ollut sitten joku uusi ohjeistus siinä kuin pari vuotta aiemmin sama ihminen toisessa raskaudessa ei ollut puhunut koko rokotteesta... ja ihan yhtä terve nuori nainen ja odottaja olin ilman mitään ongelmia, toki kaksi vuotta vanhempi kuin edellisessä raskaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi