Miten Sipe Santapukki on noin rupsahtanut?
Kommentit (17)
Minua taas on ihmetyttänyt aina se ihme tukan reuhake. Miten se kehtaa liikkua ihmisten ilmoilla se päässään?
Jos hän käyttäisi säännöllisesti parturin palveluja, hän olisi ihan eri näköinen. Kai tuo liehuletti kuuluu hänen imagoonsa.
Nuukasta perheestä: lapset tehdään isovanhempien nahkoihin.
Vegaaniruokavalio ja kuntoilu sen tekee ilmeisesti.
Parturiin ei tunnu olevan muka varaa, vaikka pankkitili pullistelee ja rahaa piisaa..
Vierailija kirjoitti:
Jos hän käyttäisi säännöllisesti parturin palveluja, hän olisi ihan eri näköinen. Kai tuo liehuletti kuuluu hänen imagoonsa.
Se on kopioitu Ramonesilta. No hän on kuin Danny, eli sama tyyli nuoresta vaariin asti. On ainakin jossain vaiheessa jo legendaarinen jos ei muuta, ja onhan se punk-asennetta jollain tavalla kai...
Toni sentään kaljuineen pysyy yllättävän nuorekkaana. On se vähän geeneistäkin kiinni miten ikä tarttuu naamaan.
Mä tykkään sen tukasta ja arvostan muusikkona ja ihmisenä.
Ihan on ikäisensä tai nuoremman näköinen. Hieno kaveri kaikinpuolin.
Vierailija kirjoitti:
Toni sentään kaljuineen pysyy yllättävän nuorekkaana. On se vähän geeneistäkin kiinni miten ikä tarttuu naamaan.
No ei todellakaan ole nuorekas. Näyttää yli 50v
Vierailija kirjoitti:
Eiks se sitten ole yli 50v?
Mun mielestä on syntynyt 1976 joten on 46v.
Aina se on ollut yhtä räjähtäneen näköinen.
Eihän Sipe ole aina ollut absolutisti? Kyllä ne nuoruuden hölmöilyt alkavat näkyä naamassa, kun ikää karttuu, vaikka kuinka olisi tapansa parantanut vanhetessaan.
Linkki?