Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen masentunut ja jumissa elämässä.

Vierailija
03.11.2025 |

Kerron itsestäni 40v ja ongelmia on. Luontees persoonas. Ehkä epävakaa en tiedä.ihmiset sanonu oon kusipää ruikuttaja ja säälin itteeni. En pääse elämäs eteenpäin. Alkoholi ongelma juon rahani. Peli ongelmia ollut ja alkoholi velkaa 45 tuhatta. Luottotiedot kunnos kyl ja työpaikka.. mut vihaan elämääni.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi pois. Niin kauan kuin juot, et saa elämääsi kuntoon. Alkoholi sotkee aivokemiasi. Sitä me olemme yrittäneet sinulle sanoa lukemattomissa eri ketjuissa.

Kukaan muu ei voi auttaa sinua kuin sinä. Mutta koska sinua ei kiinnosta mikään muu kuin juominen ja pillu (olet sanonut ettet harrasta mitään, et lue kirjallisuutta, et halua sivistää itseäsi, et halua parisuhdetta etkä perhettä), elämäsi on oleva yhtä tyhjää kuin sinäkin olet.

Vierailija
2/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sinun pitäisi päästä elämässäsi? Missä se eteenpäin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot Allu jo kertonut tarinasi täällä.

Vierailija
4/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää taas Jauheliha konala ?

Vierailija
5/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi pois. Niin kauan kuin juot, et saa elämääsi kuntoon. Alkoholi sotkee aivokemiasi. Sitä me olemme yrittäneet sinulle sanoa lukemattomissa eri ketjuissa.

Kukaan muu ei voi auttaa sinua kuin sinä. Mutta koska sinua ei kiinnosta mikään muu kuin juominen ja pillu (olet sanonut ettet harrasta mitään, et lue kirjallisuutta, et halua sivistää itseäsi, et halua parisuhdetta etkä perhettä), elämäsi on oleva yhtä tyhjää kuin sinäkin olet.

En halua perhettä. Ei kiinnosta lapset. Haluan apua mutta en pääse vielä terapiaan ja alotin lääkityksen vasta.

Vierailija
6/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu hiljaa.

Vierailija
7/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua perhettä. Ei kiinnosta lapset. Haluan apua mutta en pääse vielä terapiaan ja alotin lääkityksen vasta.

Kiinnostaa monet asiat kun pelkkä juominen. Mulla ei ole enää edes kavereita ja huonot heitin pellolle

Vierailija
8/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää taas Jauheliha konala ?

Ei vaan Allu Vantaalta. Se postin vähäjärkinen työntekijä, jota epäillään Myyrmäessä tehdystä postinjakajatytön murhasta v. 2022.

Vierailija
9/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot Allu jo kertonut tarinasi täällä.

Kuule nyt halusin kertoa!!!

Vierailija
10/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne sinun pitäisi päästä elämässäsi? Missä se eteenpäin on?

Aika paljo asoita. En tee asoille mitään. Ja ihmiset haukkuu vaan minua.

Vierailija
11/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen sekopää. En urheile. Ryyppään. Jankutan. Oon ongelmatapaus. En jaksa enään.

Vierailija
12/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mitkää museot ja kirjallisuus. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
13/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen sekopää. En urheile. Ryyppään. Jankutan. Oon ongelmatapaus. En jaksa enään.

Et ole jaksanut 10 vuoteen. Mutta silti jaksat joka ikinen päivä. Eikö tämä ole dilemma?

Vierailija
14/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on alkoholi ongelma ja tykkään käydä baareissa.

Vierailija
15/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholivelkaa 45 tuhatta?

Vierailija
16/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole jaksanut 10 vuoteen. Mutta silti jaksat joka ikinen päivä. Eikö tämä ole dilemma?

Joo no tuu tänne nii hakkaan sut.

Vierailija
17/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on hyvin tiedostanut tilanteensa joten parannus on mahdollista. Lopeta heti viina kokonaan niin pian helpottaa, tiedän tämän kokemuksesta. Päivä kerrallaan eteenpäin. Arvaa harmittaako elämän ehtoopuolella jos et ole tehnyt ongelmalle mitään. Terveys mennyt jne.

Vierailija
18/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholivelkaa 45 tuhatta?

.peli alkoholi ja muut jutut

Vierailija
19/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no tuu tänne nii hakkaan sut.

Miten hakkaaminen tähän liittyy?

Vierailija
20/91 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on hyvin tiedostanut tilanteensa joten parannus on mahdollista. Lopeta heti viina kokonaan niin pian helpottaa, tiedän tämän kokemuksesta. Päivä kerrallaan eteenpäin. Arvaa harmittaako elämän ehtoopuolella jos et ole tehnyt ongelmalle mitään. Terveys mennyt jne.

Niin pidänkin taukoa nyt.