Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihuus palaamassa muotiin. Mitä mieltä?

Vierailija
11.11.2022 |

Siis 90-luvun tyyli.

Kommentit (273)

Vierailija
81/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka muovinen kouluttamaton ja p or n ov ide olta tunnetuksi tullut Kim K laihdutti itsensä L-koosta XXS-kokoon niin se ei tarkoita että koko maailman pitäisi tehdä samaa.

Äläpä :D Tämä Kardashian-fanitus ja kopiointi on tämän päivän hulluimpia ilmiöitä. Jokin kollektiivinen mielenhäiriö.

Vierailija
82/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan. Nyt on pirin ja koksun saatavuuskin parempi kuin ysärillä. Laihana on helpompi pysyä ja jauhejengi näyttää mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisvartaloita on vaikka minkä muotoisia, pituisia ja näköisiä. On typerää että vain yksi vartalomalli oli hyväksytty ja jopa "muodissa".

Annetaan kaikkien kukkien kukkia, eikös vaan! 🌼

Vierailija
84/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tämän palstan Laardi-Tiinat (eli noin 99% käyttäjistä) on nyt manuaalisesti tehostetussa itsemuhra-tarkkailussa :D Miten hitossa te voitte ikinä tästä toipua?????

Vierailija
85/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo pitkään uumoillut, että hoikista tulee uusi yläluokka. Nykyäänhän jo ylemmissä luokissa ollaan hoikempia ja terveempiä, mutta ero tulee vaan korostumaan.

Siksi että nykyaika vaatii ihmisiltä todella paljon impulssikontrollia, koska köyhimmänkin on mahdollista vain istua sohvalla ja mässyttää herkkuja. Vaatii tahdonlujuutta syödä järkevästi ja liikkua. Kaikkihan me tiedämme vaahtokarkkitestin ja sen, miten impulssikontrolli vaikuttaa tulevaisuuden menestykseen kaikilla osa-alueilla.

Järkevä syöminen ja aktiivinen liikkuminen vaatii huomattavasti enemmän tahdonlujuutta kuin syömättömyys ja liikkumattomuus, jolla tämän uuden superlaihan muodin mukaisen vartalon saa hankittua. 

Totta! Moni lihavistakin on jossain vaiheessa saattanut olla tosi laiha, ensin kuihduttanut itsensä anorektiseksi ja jossain vaiheessa alkanutkin ahmimaan ja lihonut. Molemmissa on usein taustalla jotenkin vääristyneet ruokailu- ja kehokäsitykset. Tuo että paino pysyy tasaisesti normaalilukemissa ei ole niin helppoa ja yksinkertaista, varsinkaan jos on joskus ollut ns. jojoilua eli isompia vaihteluja ja/tai epäterveitä ajatuksia ja tapoja.

Vierailija
86/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto mikä keskustelu. Kyllä sitä kehorauhaa ja bodypositivisuutta näköjään tarvitaan edelleen.

Hirveä haukkuminen ja nimittely toisten kokoa ja ulkonäköä kohtaan.

Terveellinen keho voi olla isompi tai pienempi. Jätetäänkö lääkärien päättettäväksi tämä?

Liiallinen minkään tavoittelu on epäterveellistä.

Pysytään kaikki terveinä ja sillä koolla ei tässä kohtaa ole väliä.

Ja koska joku haukkuu minua läskiksi kohta, niin oma bmi on siinä 20 ja ihan hyvin voin.

Vierailija
87/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin saadaan terveen ja kauniin näköisiä ihmisiä taas kaduille. Läskipeffat ja siideripömppikset hyi hitto niin miehillä kuin naisilla. 

Vierailija
88/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös ajatellut, että varmaan tulee hoikkuus taas muotiin. Siis sellainen, että siitä normaalipainosta vielä laihdutetaan huomattavasti. Mm. Sanna Marin, Linda Juhola, Alexa Dagmar, Marianna Mäkelä...

Vierailija
89/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon myös ajatellut, että varmaan tulee hoikkuus taas muotiin. Siis sellainen, että siitä normaalipainosta vielä laihdutetaan huomattavasti. Mm. Sanna Marin, Linda Juhola, Alexa Dagmar, Marianna Mäkelä...

Piri, koksu, muut jauheet. Näiden rouvien terveellisillä esimerkeillä eteenpäin.

Vierailija
90/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt naisten tapaa mollata muiden naisten kehoja.

Entä sitten jos jollain naisella on iso peppu ja miehet tykkää siitä?

Entä sitten jos toisella on pieni peppu ja miehet tykkää siitä?

Tai että jollain naisella on isot tissit tai toisella pienet?

Miksi teillä joillain naisilla on niin olematon itsetunto ja itsearvo, että teidän on pakko mollata toisia ihmisiä ja heidän vartaloita, jotta tuntisitte itsenne jotenkin paremmaksi? 

I love you

Vierailija
91/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto mikä keskustelu. Kyllä sitä kehorauhaa ja bodypositivisuutta näköjään tarvitaan edelleen.

Hirveä haukkuminen ja nimittely toisten kokoa ja ulkonäköä kohtaan.

Terveellinen keho voi olla isompi tai pienempi. Jätetäänkö lääkärien päättettäväksi tämä?

Liiallinen minkään tavoittelu on epäterveellistä.

Pysytään kaikki terveinä ja sillä koolla ei tässä kohtaa ole väliä.

Ja koska joku haukkuu minua läskiksi kohta, niin oma bmi on siinä 20 ja ihan hyvin voin.

Eli sinä syrjisit sellaisia ihmisiä, joiden kehossa on jonkin vamma tai sairaus? Eikös kehopositiivisuuteen liity sekin että hyväksytään ei-terveet kehot.

Vierailija
92/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 183 cm, paino 54 kg eli sopii ihan hyvin.

En tarvitse sen enempää jauhoa kuin jengiäkään hoikkana pysymiseen xD

Vierailija
93/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko alipainoisista naisista on samaa huttua kuin liian suuret lihakset naisilla muutaman salikäynnin jälkeen. Ongelma on ja tulee olemaan liian lihavat ihmiset. Anorektikot ovat todella harvinaisia ja joku 175/50 teinityttö ei ole yhtään liian laiha. Ei edes aikuisena.

Vierailija
94/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelko alipainoisista naisista on samaa huttua kuin liian suuret lihakset naisilla muutaman salikäynnin jälkeen. Ongelma on ja tulee olemaan liian lihavat ihmiset. Anorektikot ovat todella harvinaisia ja joku 175/50 teinityttö ei ole yhtään liian laiha. Ei edes aikuisena.

Täyttää roskaa.

Anoreksiaa on on enemmän kuin ennen ja USA:ssa sitä on alkanut esiintyä enemmän hyvin nuorilla eli alle 15-vuotiailla.

Toiseksi ihan lääketieteellisesti katsoen 175/50 eli BMI 16 on alipainoinen ellei ole todella heiveröinen ruumiinrakenne.

Lisäksi vähäinenkin alipaino on nopeasti vaarallisempi terveydelle kuin lievä ylipaino, joka ei välttämättä altista millekään vuosienkaan jälkeen tulevalle sairaudelle.

Vierailija
95/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän olen sitten kerrankin muodissa! Olen hoikka, mutta mulla ole fitness-lihaksia tai brassi-peppua. Perus hoikka vaan.

Laihaläski.

Onkohan naurettavampaa sanaa kuin tämä? Tällainen mollaussana joka antaa ymmärtää ettei se nyt kuule riitä, että on hoikka vaan rasvaprosenttikin pitää saada alas ja salikissan fysiikka. Siihenkin on olemassa varmaan joku taulukko ettei jollekin luonnostaan hoikalle vahingossakaan tulisi hyvä mieli omissa nahoissaan.

Veikkaan että monikin luulisi sellaista perus raskaan fyysisen työn tekijää laihaläskiksi kun sellainen jäntevyys ei hirveästi edes erotu kropasta. Jostain syystä vain ihanne on, että täytyy myös näyttää jotenkin todella vahvalta vaikka olisi hento eikä hoikallakaan saisi olla rasvaa missään.

Vierailija
96/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän olen sitten kerrankin muodissa! Olen hoikka, mutta mulla ole fitness-lihaksia tai brassi-peppua. Perus hoikka vaan.

Laihaläski.

Onkohan naurettavampaa sanaa kuin tämä? Tällainen mollaussana joka antaa ymmärtää ettei se nyt kuule riitä, että on hoikka vaan rasvaprosenttikin pitää saada alas ja salikissan fysiikka. Siihenkin on olemassa varmaan joku taulukko ettei jollekin luonnostaan hoikalle vahingossakaan tulisi hyvä mieli omissa nahoissaan.

Veikkaan että monikin luulisi sellaista perus raskaan fyysisen työn tekijää laihaläskiksi kun sellainen jäntevyys ei hirveästi edes erotu kropasta. Jostain syystä vain ihanne on, että täytyy myös näyttää jotenkin todella vahvalta vaikka olisi hento eikä hoikallakaan saisi olla rasvaa missään.

Tuo sana on tosiaan typerä enkä itse käytä sitä, mutta kyllä siihenkin on hyvä kiinnittää huomiota ettei tietty painoindeksi vielä tee kenestäkään täysin tervettä ja terveen näköistä. Hoikkakin voi olla tosi huonokuntoinen. En ole itse ajatellut että laihaläskillä viitattaisiin siihen ettei saisi olla hento vaan ymmärrän sen enemmän sellaisena luonnostaan hoikkana jolla voi kuitenkin olla jotenkin huonot elämäntavat, mikä sitten näkyy olemuksessa ja terveydentilassa.

Vierailija
97/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihaläski.

Laihaläski on sana, joka kuvaa tilaa, jossa hoikalla ihmisellä on veriarvot kuten lihavalla ihmisellä. Esim. ystäväni järkytyksekseen sai juuri tietää, että hänellä kolesterolit tosi huonot, verenpainetta jne. Hän on kuitenkin hoikka, muttei urheile juuri ollenkaan (korkeintaan käy kävelyllä joskus). Eli vartalon terveys on lihavan kanssa samaa tasoa, vaikkei se ulospäin näykään. Ystäväni siis kuvaili itse itseään laihaläskiksi, kun kertoi asiasta.

Ei laihaläskiydellä ole mitään tekemistä luonnostaan hoikan kanssa, jolla todennäköisesti on veriarvot ihan kunnossa.

Vierailija
98/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään heroin-narkkari chic muotia takaisin. Ei liika laihuus ole terveellistä eikä edes kaunista. Kaikki näyttelijätkin on alipainoisia.

Miksei voi olla ihanne kaunis, terve, normaali vartalo?

Miksi ylipäätään on vartaloille muotia? Lähes aina se ihanne on joku ääripää, mikä on ihan friikin näköinen eikä ollenkaan terveellinen.

Kuka sen päättää? Nyt oli New York times julistanut, että tuo muoti on tullut takaisin ja sittenkö se on niin?

En kyllä tykkää tästä "kehopositiivisuus" ideasta, missä otetaan malliksi sairaalloisen lihavia palloja. Kardashian malli, isoine takamuksineen on myös naurettava.

Ja sitten kaikki naiset kilpaa yrittävät muokata itsestään ihanteen mukaisen. Miten tätä voi vastustaa?

Vierailija
99/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on.

Koska kohta meillä suurella osalla ei ole enää varaa ruokaan.

Vaatemuoti myös niukkenee, koska kankaissakin pitää säästää.

Vierailija
100/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä. Elokuvassa Girl with a dragon tattoo olevan naisnäyttelijä on upeakroppainen.