Laihuus palaamassa muotiin. Mitä mieltä?
Kommentit (273)
Jee! Olen taas muotia.
N 34, mitat 173/48.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo jauhisjengiläiset ole tätä kroppamuotia tuoneet esille jo ihan näyttävästi?
Ei ehkä täysin liity asiaan mutta minusta pääministerin ulkonäön ihannointi on välillä kuulostanut aika kyseenalaiselta, ja saattaa antaa vääränlaisen viestin erityisesti nuoremmille.
Kaipa se nyt pakostakin jos pontsot rääkyy kun ei ole varaa rekkalastilliseen ruokaa niinkuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, ekaa kertaa ysärin jälkeen meikäläisen kroppamalli on "muodikas" :'D
Arvostan, jos vihdoinkin alkaisi kauppoihin ilmestyä itselle sopivalla mitoituksella valmistettuja vaatteita.
Täh? Kaikki muodottomat ylisuuret vaatteethan näyttävät nimenomaan hyvin hoikkien ja pitkäraajaisten päällä hyvältä. Jos olet vähänkin harteikas, rintava tai persjalkainen tuollaiset vaatteet saavat näyttämään perunalta. Tyköistuvia superkapealla mitoituksella tehtyjä vaatteitakin tosin on ollut myynnissä koko ajan vaikka kuinka paljon.
Itse en lämpene vajaamittaisille hihoille tai lahkeille, enkä myöskään vartalonmyötäisille trikoomakkarankuorille. Kaipaisin ihan normaalisti istuvia vaatteita, joissa olisi riittävän pitkät hihat (ja paidoissa myös selkä), eikä älyttömiä kurvikkaammalle kropalle suunniteltuja muotolaskoksia rintojen, vyötärön tai lantion kohdalla.
Ihan oikeasti, lähemmäs 180 cm:lle on hyvin vaikea löytää istuvia vaatteita valmismallistoista koossa 34. Jos olisi 165 cm, niin varmankin löytyisi helpommin. Ja olen siis tuon alkuperäisen viestin kirjoittanut.
Ihanaa, hoikkia ja sporttisia miehiä.
Ekoteko. Mitä järkeä on syödä monen edestä ja kantaa läskejä mukana kymmeniä kiloja 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, hoikkia ja sporttisia miehiä.
Mistähän niitä löytää? Monet nuorena urheilulliset ja hyväkroppaiset miehet kasvattavat vain mahaa vanhetessaan.
Hyvä.
Minkäs asennon sometyrkyt valitsee sitten poseeraukseen?
Nyt lantio vinossa perse pitkällä.
Huulet täyttää puoli naamaa ja valuu kaulassa asti.
Peruukki päässä. Kilo ripsiä. Akryylikynnet.
Ai kun on kaunista. Ihan kateeks käy.
Laihuus on aina ollut muotia.
Jos isot takamukset jäävät pois muodista niin se on vain plussaa.
90-luvullahan oli noloa jos oli iso pers...
On siinä kehopositiivisilla sitten paluu trikoosta telttaan.
Kyllä kannatti pysyä luomuna kauniina. Sopivan kokoinen peppu. Kauniit omat huulet.
Meikillä vaan leikkii niin piristää .
Voitaisiinko kokeilla 90-luvun langanlaiha muotia myös miehille?
Arvasin että muoti muuttuu kun Kardashianit päättää muuttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo pitkään uumoillut, että hoikista tulee uusi yläluokka. Nykyäänhän jo ylemmissä luokissa ollaan hoikempia ja terveempiä, mutta ero tulee vaan korostumaan.
Siksi että nykyaika vaatii ihmisiltä todella paljon impulssikontrollia, koska köyhimmänkin on mahdollista vain istua sohvalla ja mässyttää herkkuja. Vaatii tahdonlujuutta syödä järkevästi ja liikkua. Kaikkihan me tiedämme vaahtokarkkitestin ja sen, miten impulssikontrolli vaikuttaa tulevaisuuden menestykseen kaikilla osa-alueilla.
Järkevä syöminen ja aktiivinen liikkuminen vaatii huomattavasti enemmän tahdonlujuutta kuin syömättömyys ja liikkumattomuus, jolla tämän uuden superlaihan muodin mukaisen vartalon saa hankittua.
Olen jo valmiiksi laiha, ei yhtään haittaa jos tulisi takaisin muotiin :'D Kunhan ei anoreksia-luuranko-tason laihuuteen palata.
Pitäisi kyllä omalla kohdalla aloittaa treenaaminen tjs., olen vähän "laihaläski" kuten joku aiemmin ketjussa tätä termiä käytti. Ihan terveyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että muoti muuttuu kun Kardashianit päättää muuttaa itseään.
Kyllä. Myös valkoisena oleminen tuli nyt muotiin.
Hyvä. Nättiä ja terveellistä, sairasta että entisen ilolinnun takamusta ihannoitiin monta vuotta.
Laihuus ei pitäisi olla koskaan muodissa eikä kenenkään tavoite. Se ei ole terveellistä. Normaalipaino on eri asia kuin laihuus ja normaalipaino saa olla aina muodissa ja tavoiteltava asia.
Eikö nuo jauhisjengiläiset ole tätä kroppamuotia tuoneet esille jo ihan näyttävästi?