Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihuus palaamassa muotiin. Mitä mieltä?

Vierailija
11.11.2022 |

Siis 90-luvun tyyli.

Kommentit (273)

Vierailija
101/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on ollut aina muotia, koska se näyttää hyvältä ja terveeltä. Viime vuosina tätä asiaa on toki yritetty vesittää, koska sota läskiä vastaan on aikalailla hävitty ja on yritettävä tykättävä siitä mitä on saatavilla.

Vierailija
102/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän olen sitten kerrankin muodissa! Olen hoikka, mutta mulla ole fitness-lihaksia tai brassi-peppua. Perus hoikka vaan.

Laihaläski.

Onkohan naurettavampaa sanaa kuin tämä? Tällainen mollaussana joka antaa ymmärtää ettei se nyt kuule riitä, että on hoikka vaan rasvaprosenttikin pitää saada alas ja salikissan fysiikka. Siihenkin on olemassa varmaan joku taulukko ettei jollekin luonnostaan hoikalle vahingossakaan tulisi hyvä mieli omissa nahoissaan.

Veikkaan että monikin luulisi sellaista perus raskaan fyysisen työn tekijää laihaläskiksi kun sellainen jäntevyys ei hirveästi edes erotu kropasta. Jostain syystä vain ihanne on, että täytyy myös näyttää jotenkin todella vahvalta vaikka olisi hento eikä hoikallakaan saisi olla rasvaa missään.

Laihaläski on sana, joka kuvaa tilaa, jossa hoikalla ihmisellä on veriarvot kuten lihavalla ihmisellä. Esim. ystäväni järkytyksekseen sai juuri tietää, että hänellä kolesterolit tosi huonot, verenpainetta jne. Hän on kuitenkin hoikka, muttei urheile juuri ollenkaan (korkeintaan käy kävelyllä joskus). Eli vartalon terveys on lihavan kanssa samaa tasoa, vaikkei se ulospäin näykään. Ystäväni siis kuvaili itse itseään laihaläskiksi, kun kertoi asiasta.

Ei laihaläskiydellä ole mitään tekemistä luonnostaan hoikan kanssa, jolla todennäköisesti on veriarvot ihan kunnossa.

No mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, olen hoikka ja teen fyysistä työtä. Mulla on veriarvot myös huonot, kolesteroli koholla, syke aika matala, sydämeen vajaatoimintaan viittaava BNP koholla...

Mä olen ollut urheilullinen lapsesta asti ja kovassa kunnossa jopa. Tolla perusteella myös mä olen laihaläski jos veriarvoja katsotaan. Edelleen se on haukkumasana! Jos ei läskiä saa haukkua läskiksi niin mikä **ttu tämä laihaläski on?! Saako silmälasien käyttäjääkin kutsua näkövammaiseksi? Keski-ikäistä kalkkikseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ollaan ensi kesänä kaikki muodin mukaisia, kun ei kohta enää kellään ole varaa ostaa ruokaa...

Kyllä tässä talven aikana kilot karisee nälkää nähdessä ja palellessa!

p.s. Kaikki mukaan Helsingin Tuomiokirkon eteen Senaatintorille ensi lauantaina 19.11. klo 14. 

Mielenosoituskulkue lähtee sieltä.

Vierailija
104/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus on ollut aina muotia, koska se näyttää hyvältä ja terveeltä. Viime vuosina tätä asiaa on toki yritetty vesittää, koska sota läskiä vastaan on aikalailla hävitty ja on yritettävä tykättävä siitä mitä on saatavilla.

On laiskistuttu ja kaikki kiva pitäis saada ilman vaivannäköä. Niinkuin se muiden ihailu omaa vartaloakin kohtaan.

Vierailija
105/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ollaan ensi kesänä kaikki muodin mukaisia, kun ei kohta enää kellään ole varaa ostaa ruokaa...

p.s. Kaikki mukaan Helsingin Tuomiokirkon eteen Senaatintorille ensi lauantaina 19.11. klo 14. 

Tosi älykäs kommentti. Mikä ihmeen kulkue? Anoppeja vastaan vai?

Vierailija
106/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, toivottavasti tämän myötä saapuu istuvat vaatteet takaisin kauppoihin. Kyllästyttää etsiä telttojen seasta järkevän näköisiä vaatteita.

Vierailija
107/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti naislentopalloilijat näyttävät ainakin tämän miehen mielestä paremmilta kuin cat-walk mallit. 

Vierailija
108/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole väittänyt, että LIHAVUUS olisi missään vaiheessa ollut muotia? Se, että kehopositiivuus on ollut aatteena olemassa, ei tee siitä muotia. Valtaosa lihavista ei ole halunnut hyväksyä olevansa lihava.

Ja sellaiset Instagramin jättipeppu-ampiaisvyötärö-yhdistelmät ovat tietysti olleet epärealistisia. En tiedä kuinka moni sellaiseen on tosissaan tähdännyt. On tuntunut olevan enemmänkin täyteaineisiin ja photoshoppiin addiktoituneiden oma fantasiamaailmansa.

Mutta viime vuosien länsimainen "tavallisten" (ei-Insta-influensseri) ihmisten muoti on ollut paljon realistisemmin saavutettavissa kuin äärimmäinen hoikkuus. On ollut mahdollista olla sopivan hoikka ihan vain syömällä terveellisesti ja harrastamalla liikuntaa.

Nyt tämä on muuttumassa sellaiseen suuntaan, että normaalipainoisten ja hoikkienkin on oltava jatkuvalla dieetillä, jos haluaa seurata lampaana muotia.

Tämä nuori Kpop-tähti on yksi tämän hetken nuorten dieetti-inspiraatioista:

https://1409791524.rsc.cdn77.org/data/images/full/623331/jang-wonyoung…

Tuo ei ole kenenkään realistisesti saavutettavissa vahingoittamatta itseään.

Vierailija
109/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi älykäs kommentti. Mikä ihmeen kulkue? Anoppeja vastaan vai?

Itselläsi ei taida päättelykyky paljoa toimia. :D

Olisiko vaikka sitä vastaan, miten Suomea ja meitä kansalaisia ollaan ihan tarkoituksella tuhoamassa ja ihan koko maailmaa.

World Wide Demonstration on tulloin, Helsingin mielenosoitus on yksi osa sitä.

Vierailija
110/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saxendaa ja ozempiccia heti , ei sitä itse aleta tekeen asialle mitään.

Vierailija
111/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan juossut muodin perässä. Muoti on lampaita varten.

Oikein hyvä, että saataisiin suomalaisten kasvavat isot ylipainot jotenkin ruotuun.

Vierailija
112/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla Euroopassa näitä laihoja ja hoikkia on koko ajan ollut. Lähinnä Suomessa ja Ruotsissa, ehkä myös Norjassa ollut enemmän muodissa lihaksikas kroppa myös naisilla.

En itse ole koskaan ymmärtänyt sen laihduuden ja hennon perhosvartalon ihannointia. Miten sä luulet sellaisella vartalolla puolustautuvan, jos joku hyökkää sun kimppuun tai joudut vaaratilanteeseen? Koskaan ei tiedä, varsinkin nyt kun maailma on vaan menossa enemmän sekaisin että joku saattaa hyökätä kimppuun. 

Minä olen mielummin kuulantyöntäjä kropaltani, kuin joku laihaläski. 

Kyllä kuulamörssäriksi lihoneen kannattaisi ajatella mieluummin lihavuuden aiheuttamia terveysriskejä, kuin kimppuun hyökkäyksiä. Mä olen hoikka, hyväkuntoinen, terve ja todella vikkeläkinttuinen karistamaan roistoja kannoiltani.

Vierailija
113/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 99 minä tuolloin 18v painoin 47kg ja 170 cm pitkä. Kuulin yhtenään olevani täydellinen nainen siis miesten sanomana. Lasten myötä lihoin normaalipainoon mut pari vuotta sitten kun meni perheyritys nurin, laihduin taas alle 50 kg kun taloustilanne romahti ja terveys kärsi. MUTTA yllättäen nyt kuulen kehuja ihan tuntemattomilta ja monen ikäisiltä miehiltä, viimeksi oli näin ainoastaan nuorena kun olin alipainoinen. Minua on mm. kommentoitu Sanna Marinin näköiseksi.

Aika vastenmielistä että naisen kaunein muoto on alipaino!?!

Vierailija
114/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän olen sitten kerrankin muodissa! Olen hoikka, mutta mulla ole fitness-lihaksia tai brassi-peppua. Perus hoikka vaan.

Laihaläski.

Onkohan naurettavampaa sanaa kuin tämä? Tällainen mollaussana joka antaa ymmärtää ettei se nyt kuule riitä, että on hoikka vaan rasvaprosenttikin pitää saada alas ja salikissan fysiikka. Siihenkin on olemassa varmaan joku taulukko ettei jollekin luonnostaan hoikalle vahingossakaan tulisi hyvä mieli omissa nahoissaan.

Veikkaan että monikin luulisi sellaista perus raskaan fyysisen työn tekijää laihaläskiksi kun sellainen jäntevyys ei hirveästi edes erotu kropasta. Jostain syystä vain ihanne on, että täytyy myös näyttää jotenkin todella vahvalta vaikka olisi hento eikä hoikallakaan saisi olla rasvaa missään.

Laihaläski on sana, joka kuvaa tilaa, jossa hoikalla ihmisellä on veriarvot kuten lihavalla ihmisellä. Esim. ystäväni järkytyksekseen sai juuri tietää, että hänellä kolesterolit tosi huonot, verenpainetta jne. Hän on kuitenkin hoikka, muttei urheile juuri ollenkaan (korkeintaan käy kävelyllä joskus). Eli vartalon terveys on lihavan kanssa samaa tasoa, vaikkei se ulospäin näykään. Ystäväni siis kuvaili itse itseään laihaläskiksi, kun kertoi asiasta.

Ei laihaläskiydellä ole mitään tekemistä luonnostaan hoikan kanssa, jolla todennäköisesti on veriarvot ihan kunnossa.

No mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, olen hoikka ja teen fyysistä työtä. Mulla on veriarvot myös huonot, kolesteroli koholla, syke aika matala, sydämeen vajaatoimintaan viittaava BNP koholla...

Mä olen ollut urheilullinen lapsesta asti ja kovassa kunnossa jopa. Tolla perusteella myös mä olen laihaläski jos veriarvoja katsotaan. Edelleen se on haukkumasana! Jos ei läskiä saa haukkua läskiksi niin mikä **ttu tämä laihaläski on?! Saako silmälasien käyttäjääkin kutsua näkövammaiseksi? Keski-ikäistä kalkkikseksi?

Laihaläskillä on käsittääkseni tarkoitettu että lihasmassaa on suhteellisen vähän rasvakudokseen verrattuna. Esimerkiksi velton elämäntavan vuoksi.

Vierailija
115/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 99 minä tuolloin 18v painoin 47kg ja 170 cm pitkä. Kuulin yhtenään olevani täydellinen nainen siis miesten sanomana. Lasten myötä lihoin normaalipainoon mut pari vuotta sitten kun meni perheyritys nurin, laihduin taas alle 50 kg kun taloustilanne romahti ja terveys kärsi. MUTTA yllättäen nyt kuulen kehuja ihan tuntemattomilta ja monen ikäisiltä miehiltä, viimeksi oli näin ainoastaan nuorena kun olin alipainoinen. Minua on mm. kommentoitu Sanna Marinin näköiseksi.

47 kg on hyvä paino sun pituiselle naiselle. Ja tämä miehen mielipide. Yli 55kg naiset on sotanorsuja.

Vierailija
116/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä muoti, terveellinen

Ai terveellinen? Kyseistä " nuotia" sanottiin heroine chichiksi, eli piti näyttää narikka, ja kyllä, moni joka näytti, oli myös sitä.

Vierailija
117/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla Euroopassa näitä laihoja ja hoikkia on koko ajan ollut. Lähinnä Suomessa ja Ruotsissa, ehkä myös Norjassa ollut enemmän muodissa lihaksikas kroppa myös naisilla.

En itse ole koskaan ymmärtänyt sen laihduuden ja hennon perhosvartalon ihannointia. Miten sä luulet sellaisella vartalolla puolustautuvan, jos joku hyökkää sun kimppuun tai joudut vaaratilanteeseen? Koskaan ei tiedä, varsinkin nyt kun maailma on vaan menossa enemmän sekaisin että joku saattaa hyökätä kimppuun. 

Minä olen mielummin kuulantyöntäjä kropaltani, kuin joku laihaläski. 

Kyllä kuulamörssäriksi lihoneen kannattaisi ajatella mieluummin lihavuuden aiheuttamia terveysriskejä, kuin kimppuun hyökkäyksiä. Mä olen hoikka, hyväkuntoinen, terve ja todella vikkeläkinttuinen karistamaan roistoja kannoiltani.

Ne ainoat vaihtoehdot eivät edelleenkään ole "kuulamörssäri" ja "siro hentoluinen perhonen". Ellet sitten pidä kuulamörssäreinä kaikkia, jotka eivät ole yhtä siroja kuin Sanna Marin tai Kpop-tytöt.

Vierailija
118/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, tässä teille hyvä mittari sopivaan painoon:

Solisluiden ja kaulan jänteiden TULEE NÄKYÄ TERÄVINÄ kauniilla naisella. Jos ne ei näy, olet lihava. Ja tämä on miehen ja uskallan väittää että myös aivan kaikkien miesten mielipide.

Vierailija
119/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihaläski.

" Laihaläski " taas heittelee kommenttejaan

Vierailija
120/273 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"lihoit normaalipainoon"?? Jos alipainoisen paino nousee lisääntyneen rasvakudoksen myötä normaalipainoon niin silloin todellakin on laihaläski.

Mitä sukupuolella on tekemistä tuon faktan kanssa?

Paino ei muuten ole muotoa. Kurvikkuus edellyttää painoa. Raavas mies ei ole myöskään laiheliini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan