Prisma oli täynnä ihmisiä - mikä siinä on ettei pitkänäperjantaina voida pysyä kotona!!!!!!
Ja sanottakoon että minulla loppui kahvipavut oli pakko ostaa, mitään muuta en ottanut ja tulin äkkiä kotiin.
Kommentit (142)
Niinpä niin, en minä mutta kun ne muut.
Toivottavasti sulla on joku hoitokontakti.
Pyhyyden ja arvokkuuden käsitys on kadonnut ihmisten elämästä. Jokainen päivä on pieruverska-arkea.
Kerrankin on koko päivä aikaa tehdä ostoksia. Työpäivinä kun ei ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Pyhyyden ja arvokkuuden käsitys on kadonnut ihmisten elämästä. Jokainen päivä on pieruverska-arkea.
5+/5 Osuvasti sanottu.
Olen melko varma, että lähikaupat on suljettu, kun tämä on yleensä ainoa kunta koko maakunnassa, missä juhlapyhinä kaupat on kiinni. Jos kaupat täällä on tänään muutaman tunnin auki, niin siihen ei kannata yrittää ehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka te kaikki teette etänä?
Olisit pärjännyt ilman kahvia. Mikä olet tuomitsemaan muita, kun itse toimit noin?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinä siellä teit?
Et osaa edes lyhyttä aloitusta lukea. Huoh.
2 tuntia kaupassakäyntiin, vielä 22 tuntia pyhyyden harrastamiseen.
En ole uskovainen ja minulle pitkäperjantai on vain perjantai.
Hyvä, kansalla vaikuttaa siis olevan sittenkin ostovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tempasin kauppaan ja kaikki lähistön mummot ja papat olivat lähteneet samaan aikaan samaan kauppaan. Olin kyllä haaveillut, että pääsisi pitkästä aikaa mummoruuhkaan. Mummoruuhkassa pitää aina olla aikaa. Kassajonokin etenee hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinä siellä teit?
No ap oli ostamassa niitä kahvipapuja, koska oli PAKKO. Muut oli toki vain huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinä siellä teit?
On mainittu mutta luit vain otsikon ?
Vierailija kirjoitti:
Juntteja koska Prisma.
Missä ne ei juntit käy?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät jaa käsitystäsi pyhyydestä. Miksi heidän pitäisi viettää sinun pyhäpäiviäsi? Vietä keskenäsi.
Hän, joka meni itsekin kauppaan, valittaa, kun on muitakin lähtenyt kauppaan. Daa.
Otan osaa.