Laihuus palaamassa muotiin. Mitä mieltä?
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu hyvä. En koskaan tajunnut tätä ylisuuren pepun ihannointia.
Naisen iso pyöreä peppu on meidän miesten mielestä kaunein asia maailmassa. Miksi se on sinusta paha asia?
Aika harvalla on iso pyöreä peppu, ellei puhuta ihmisistä, jotka on muutenkin isoja ja pyöreitä. Senkus nautit niistä, mutta aika harvassa ovat. Ellet sitten puhu jostain veitsen alla käyneistä influenccereista.
Sanoo ihminen, joka ei ole koskaan käynyt salilla.
Mihin nyt persepukamahuulet ja tekoperseet? Hehheeehhhhhhhhh ämmät silikonit ja äly ei koskaan oo tavannut samassa ihmisessä.
Kaunis ja älykäs nainen on aina luomu, eli oma persoonansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt naisten tapaa mollata muiden naisten kehoja.
Entä sitten jos jollain naisella on iso peppu ja miehet tykkää siitä?
Entä sitten jos toisella on pieni peppu ja miehet tykkää siitä?
Tai että jollain naisella on isot tissit tai toisella pienet?
Miksi teillä joillain naisilla on niin olematon itsetunto ja itsearvo, että teidän on pakko mollata toisia ihmisiä ja heidän vartaloita, jotta tuntisitte itsenne jotenkin paremmaksi?
Korjaa: JOILLAIN naisilla on tuollainen tapa, ei suurinta osaa naisista kiinnosta mollata muiden naisten kehoja. Esim. itse en tunne yhtäkään tuollaista mollaajaa.
Tämä keskustelu on täynnä näitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä joillain naisilla on niin olematon itsetunto ja itsearvo, että teidän on pakko mollata toisia ihmisiä ja heidän vartaloita, jotta tuntisitte itsenne jotenkin paremmaksi?
En usko että naiset mollaa sen enempää kuin miehet. Minusta pyöreät takamukset ovat hieno juttu, vaikka Itselläni ei sellaista olekaan. Enkä sellaista haluaisi, kun olen tottunut omaan pikkupeppuuni. Mutta joillekin sopii. Runsas ylipaino ei sovi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualla Euroopassa näitä laihoja ja hoikkia on koko ajan ollut. Lähinnä Suomessa ja Ruotsissa, ehkä myös Norjassa ollut enemmän muodissa lihaksikas kroppa myös naisilla.
En itse ole koskaan ymmärtänyt sen laihduuden ja hennon perhosvartalon ihannointia. Miten sä luulet sellaisella vartalolla puolustautuvan, jos joku hyökkää sun kimppuun tai joudut vaaratilanteeseen? Koskaan ei tiedä, varsinkin nyt kun maailma on vaan menossa enemmän sekaisin että joku saattaa hyökätä kimppuun.
Minä olen mielummin kuulantyöntäjä kropaltani, kuin joku laihaläski.
Siis kerroin vain miten asia on ollut. Tosiaan kaikkialla lihaksikkuus ei ole ollut niin laajasti suosittua kuin mitä esim Suomessa.
Höh, taas mun muodokas perse menee pois muodista. Mutta joo, sairasta jos taas tulee joku heroin chick. Toivottavasti menee pois muodista ennen kuin nyt 5-vuotias tyttöni on teini.
No mä oon muodokas 158/55 kg. Löytyy peppua ja reittä ja on minimaalinen vyötärö. Laihuus ei ole mielestäni viehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen iso pyöreä peppu on meidän miesten mielestä kaunein asia maailmassa. Miksi se on sinusta paha asia?
Aika harvalla on iso pyöreä peppu, ellei puhuta ihmisistä, jotka on muutenkin isoja ja pyöreitä. Senkus nautit niistä, mutta aika harvassa ovat. Ellet sitten puhu jostain veitsen alla käyneistä influenccereista.
Käyn salilla ylläpitääkseni kuntoa. En kasvattamassa peppua ja ottamassa selfieitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn salilla ylläpitääkseni kuntoa. En kasvattamassa peppua ja ottamassa selfieitä.
Joo, koska siellä salilla ei voi muuta tehdä, kuin ylläpitää kuntoa tai ottaa selfieitä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kusipäisyys ja huono itsetunto ei kyllä katso sukupuolta. Veli kertoi että kun joutui olemaan kortisonikuureilla ja nestettä kertyi kroppaan ihan hillittömästi, niin yksi sen työkavereista ja myös yksi lapsuudenkaveri oli alkanut vttuilla ja nälviä+ jotain salille patistelua ym. :D Miehiä siis molemmat ja luulivat että oli lihonut syömällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaa: JOILLAIN naisilla on tuollainen tapa, ei suurinta osaa naisista kiinnosta mollata muiden naisten kehoja. Esim. itse en tunne yhtäkään tuollaista mollaajaa.
No täällä nyt tunnetusti käy jonkin verran yksinkertaisia ihmisiä joille asiat on joko/tai ja keskustelut kärjistyy.
En ole IRL koskaan huomannut mitään vastakkainasettelua esim. pitkien ja lyhyiden välillä, salilla käyvien ja tanssijoiden välillä, blondien ja brunettien, isopeppuisten ja pienipeppuisten jne.
Täällä tuollaisia kouhkataan ja haukutaan milloin mitäkin, mutta IRL ihmisten monimuotoisuus on normi ja perusfiksu ihminen ymmärtää, että se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle.
Tarkoittaa sitä että täällä Suomessa pysyy vielä se jättibärseinen Kardashians-tyyli vielä 2-3 vuotta :D
Vaikka muovinen kouluttamaton ja p or n ov ide olta tunnetuksi tullut Kim K laihdutti itsensä L-koosta XXS-kokoon niin se ei tarkoita että koko maailman pitäisi tehdä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämä onkin vauvapalsta jolle keskittyy paljon päästään kipeitä ihmisiä. Oikeassa elämässä tuollaiset ihmiset ovat marginaalissa.
Minä olen jo pitkään uumoillut, että hoikista tulee uusi yläluokka. Nykyäänhän jo ylemmissä luokissa ollaan hoikempia ja terveempiä, mutta ero tulee vaan korostumaan.
Siksi että nykyaika vaatii ihmisiltä todella paljon impulssikontrollia, koska köyhimmänkin on mahdollista vain istua sohvalla ja mässyttää herkkuja. Vaatii tahdonlujuutta syödä järkevästi ja liikkua. Kaikkihan me tiedämme vaahtokarkkitestin ja sen, miten impulssikontrolli vaikuttaa tulevaisuuden menestykseen kaikilla osa-alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualla Euroopassa näitä laihoja ja hoikkia on koko ajan ollut. Lähinnä Suomessa ja Ruotsissa, ehkä myös Norjassa ollut enemmän muodissa lihaksikas kroppa myös naisilla.
En itse ole koskaan ymmärtänyt sen laihduuden ja hennon perhosvartalon ihannointia. Miten sä luulet sellaisella vartalolla puolustautuvan, jos joku hyökkää sun kimppuun tai joudut vaaratilanteeseen? Koskaan ei tiedä, varsinkin nyt kun maailma on vaan menossa enemmän sekaisin että joku saattaa hyökätä kimppuun.
Minä olen mielummin kuulantyöntäjä kropaltani, kuin joku laihaläski.
Kannattaisi varmaan kokeilla myös jotain kamppailulajia. Huomaisit nimittäin hyvin äkkiä, että olet täysin avuton samanpainoisen miehen kanssa otellessa, yhtään isommasta puhumattakaan.
Minä häviän leikkipainissa miehelleni joka painaa minua 10 kg vähemmän eikä ole koskaan harrastanut mitään kontaktiurheilua, toisin kuin minä.
Miehillä on lisäksi paremmat refleksit, huomaat tämän jos seuraat vaikka miesten jalkapalloa ja katsot naisten matsin perään.
Ei kannata tuudittautua siihen väärään turvallisuudentunteeseen, että tositilanteessa pystyisit puolustamaan itseäsi. Kannattaa opetella lukemaan tilanteita etukäteen ja olla päätymättä sellaisiin, missä on riskiä. Näin järkevä ihminen tekee sukupuolesta riippumatta -miehet kohtaavat edelleen merkittävästi enemmän katuväkivaltaa kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiempi kommentoijahan nimenomaan sanoi, että JOTKUT naiset tekevät tuota. Lukekaa kunnolla ne viestit, ennen kuin pillastutte.
Kyseessä siis narkkarien tyylinen nääntynyt olemus eikä mikään tervehenkinen sporttisuus ja hoikkuus. Kuten joku sanoi jo aiemmin niin eihän nytkään esim. elokuvissa näy juuri yhtään ylipainoisia näyttelijöitä vaan lähes kaikki ovat hoikkia. Varsinainen lihavuus ei ole missään vaiheessa ollut muotia tai tavoiteltavaa mutta on ehkä nykyisin hieman hyväksytympää kuin joskus 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmasti ihan seurausta kulttuurista pitkällä aikavälillä. Viikinkien keskuudessa ja Suomessa rankoissa olosuhteissa on ihannoitu vahvoja naisia. Kunnon emäntiä, jotka tekee miestenkin työt, kun miehet on taistelussa/kodin ulkopuolella töissä. Jossain Ranskassa naiset ovat kautta aikain olleet todella feminiinisiä, siroja ja hentoja, ja sitä tyyppiä on suosittu. Suomessahan on joku 100v sitten oltu sitä mieltä, että laiha nainen ei ole minkään näköinen ja tarvitsisi lisää ruokaa.
Geenit muokkautuneet sen mukaan, mitä on suosittu. Siksi Suomessa ja Pohjoismaissa on sellaisia rotevampia ja vahvan näköisiä naisia enemmän kuin vaikkapa Ranskassa.
Ja en tarkoita lihavia, joilla se koko perustuu läskiin, vaan nimen omaan vahvoja naisia, joilla on kunnolla lihasta reisissä, pakaroissa ja käsivarsissakin.