Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihuus palaamassa muotiin. Mitä mieltä?

Vierailija
11.11.2022 |

Siis 90-luvun tyyli.

Kommentit (273)

Vierailija
21/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla Euroopassa näitä laihoja ja hoikkia on koko ajan ollut. Lähinnä Suomessa ja Ruotsissa, ehkä myös Norjassa ollut enemmän muodissa lihaksikas kroppa myös naisilla.

En itse ole koskaan ymmärtänyt sen laihduuden ja hennon perhosvartalon ihannointia. Miten sä luulet sellaisella vartalolla puolustautuvan, jos joku hyökkää sun kimppuun tai joudut vaaratilanteeseen? Koskaan ei tiedä, varsinkin nyt kun maailma on vaan menossa enemmän sekaisin että joku saattaa hyökätä kimppuun. 

Minä olen mielummin kuulantyöntäjä kropaltani, kuin joku laihaläski. 

Vierailija
22/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nykyään normaalivartaloinen nähdään "laihana", ylipaino on uusi normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista nuorille. Itsellä meni 18 vuotta toipua syömishäiriöstä, ei sellaista helvettiä toivoisi kenellekään. Terve sielu terveessä ruumiissa (sairauksille ei toki aina voi mitään) sitä minä toivoisin kaikille.

Vierailija
24/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hyvä, että ihmiset haluavat olla hoikkia, kunhan ei aleta ihannoimaan jotain Eugenia Cooney-lookkia

2. Painon ei pitäisi olla muotiasia. Kaikkien pitäisi edes haluta saavuttaa terveellinen paino.

3. Tuo on todennäköisesti vastaliike sille, että kehopositiivisuus on alkanut muovautumaan jopa sairaalloisen ylipainon ihailuun, sekä siihen että lihavat eivät viitsi enää laihduttaa.

Vierailija
25/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aivan sama, varmaan ihan hyväkin asia. Nykyinen taisi olla että isot rinnat ja peppu, mutta kapea vyötärö. Laihuus sentään kaikille saavuteltavissa, tuo toinen vaatii jo käyntiä veitsen alla.

Vierailija
26/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se tulee muotiin myös miehille? :( Haluan laihuuden takaisin kaikille.

Vierailija
27/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaipa minä katselisin katukuvassa mieluummin hoikkia ihmisiä kuin näitä todella lihavia ihmisiä. Tosin tämä lihavuus ei johdu muodista, vaan elintavoista ja sittemmin lihavia ihmisiä on alettu enemmän käyttää esim mainonnassa. Ei se heroin chiccikään näytä hyvältä ja sitä on vaikea ylläpitää. Kivoin muoti olisi sellainen normaalipainoinen ja hyväkuntoinen. 

Vierailija
28/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Hyvä, että ihmiset haluavat olla hoikkia, kunhan ei aleta ihannoimaan jotain Eugenia Cooney-lookkia

2. Painon ei pitäisi olla muotiasia. Kaikkien pitäisi edes haluta saavuttaa terveellinen paino.

3. Tuo on todennäköisesti vastaliike sille, että kehopositiivisuus on alkanut muovautumaan jopa sairaalloisen ylipainon ihailuun, sekä siihen että lihavat eivät viitsi enää laihduttaa.

Laihuus on ollut kylläkin muodissa koko ajan eikä se ole koskaan mennyt mihinkään. Jos "lihavat" olisivat muotia, niin sitten kaikki elokuvien päänäyttelijät olisivat lihavia.

Niin, ei ole. 

Vierailija
29/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu hyvä. En koskaan tajunnut tätä ylisuuren pepun ihannointia.

Naisen iso pyöreä peppu on meidän miesten mielestä kaunein asia maailmassa. Miksi se on sinusta paha asia?

Vierailija
30/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olen sitten kerrankin muodissa! Olen hoikka, mutta mulla ole fitness-lihaksia tai brassi-peppua. Perus hoikka vaan.

Vierailija
31/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen iso pyöreä peppu on meidän miesten mielestä kaunein asia maailmassa. Miksi se on sinusta paha asia?

Kukas sulle antoi mandaatin puhua kaikkien miesten puolesta?

-m

Vierailija
32/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän olen sitten kerrankin muodissa! Olen hoikka, mutta mulla ole fitness-lihaksia tai brassi-peppua. Perus hoikka vaan.

Laihaläski.

No voi kai sitä hoikkaa ihmistä tuollakin nimityksellä kutsua.

Vierailija
33/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kammottavaa, vaarallisempaa kuin ylipaino. Ei tässä tarkoiteta terveellisistä elämäntavoista johtuvaa normaalipainoa vaan itsensä kiduttamista sairaalloisen laihaksi. Näin tästä aamulla jutun jossain lehdessä eli siitä tosiaan kyse.

Vierailija
34/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas sulle antoi mandaatin puhua kaikkien miesten puolesta?

-m

No, en keksi tähän kuin 3 vaihtoehto

a) Oletkin naisprovoilija

b) Mies jolla testot nollassa

c) Gay / Bi puolen miehiä

Pick your choice?

Vierailija
35/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihuus tarkoittaa sitä, että kaksimetristä persusta ei enää väitetä upeasi, sopii mulle!

Vierailija
36/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt naisten tapaa mollata muiden naisten kehoja.

Entä sitten jos jollain naisella on iso peppu ja miehet tykkää siitä?

Entä sitten jos toisella on pieni peppu ja miehet tykkää siitä?

Tai että jollain naisella on isot tissit tai toisella pienet?

Miksi teillä joillain naisilla on niin olematon itsetunto ja itsearvo, että teidän on pakko mollata toisia ihmisiä ja heidän vartaloita, jotta tuntisitte itsenne jotenkin paremmaksi? 

Vierailija
37/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveen ihmisen peppu on kaunis. Karsea ylileveä vappupallopari aika kauhea. Jaa paha? No ei paha, mutta epäviehättävä.

Vierailija
38/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihaläski.

Mörssäriä vtutttaa?

Perus hoikka ihminen ei ole mikään ihme lAiHaLäSki.

Vierailija
39/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla on iso pyöreä peppu, ellei puhuta ihmisistä, jotka on muutenkin isoja ja pyöreitä. Senkus nautit niistä, mutta aika harvassa ovat. Ellet sitten puhu jostain veitsen alla käyneistä influenccereista.

Vierailija
40/273 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, ekaa kertaa ysärin jälkeen meikäläisen kroppamalli on "muodikas" :'D

Arvostan, jos vihdoinkin alkaisi kauppoihin ilmestyä itselle sopivalla mitoituksella valmistettuja vaatteita.

Täh? Kaikki muodottomat ylisuuret vaatteethan näyttävät nimenomaan hyvin hoikkien ja pitkäraajaisten päällä hyvältä. Jos olet vähänkin harteikas, rintava tai persjalkainen tuollaiset vaatteet saavat näyttämään perunalta. Tyköistuvia superkapealla mitoituksella tehtyjä vaatteitakin tosin on ollut myynnissä koko ajan vaikka kuinka paljon.