Tissit vai perse?
Kysymys palstan miesväelle. Oletko enemmän tissi- vai peppumiehiä?
Kommentit (47)
Molemmat on ehdoton vaatimus. Jos jompikumpi on hyvä, toisessa voi joustaa. Toivon, että nainenkin voi joustaa, sillä mulla on suuri kiinteä pylly ja hirveän suuri kalu.
Kyllä tissien väliin naiminen on välillä kivaa vaihtelua, varsinkin jos saa siitä vielä laueta naamalle. Eli TISSIT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisella pitää rinnat olla
Toki rinnat pitää olla mutta AA-ketunnenät voivat olla hoikalla naisella kiihotavammat kuin G-kupin löllyvät laardipallot jokinorsuilla.
Jaa, itse taas kiihotun nimenomaan sellaisista tosi löysistä ja pehmeistä, riippuvista. Ne ovat ihanan tuntuiset. No eipä ainakaan tule meille riitaa naisista.
Kun sanotaan että tissien koolla ei ole väliä niin se on paskapuhetta. Ei tissit ole lauta nänneillä vs pyöreät kiinteät f kupit. Sama kun hinkkaisi pojan rintakehää jos ne pelkät nännit kiihottaa
Rinnat on vaan tiellä kun aletaan kunnolla hommiin.
Kädet (mutta ilman ns. rakenne- ym. tekokynsiä)! Myös nilkat ja sääret, liian ohuet yök. Lisäksi huulet, liian ohuet lankamaiset tai päinvastoin täytetyt yäk. Tekee myös vaikutelman sellainen vähän villi, barbaarimainen kampaus, joka on niin kuin poninhäntä, mutta ei ole takaraivolla, vaan sijaitsee ihan ylhäällä, päälaella ja menee ylöspäin. En tiedä ko. kampauksen nimeä, kutsun sitä "skyytittären kampaukseksi"; se sopii minusta vain tummatukkaisille. No jonkinlaiset tissit ja perse tietenkin pitää olla, muttei minulla niistä ole niin paljon väliä.
Isot bosat kiitos, laudat pysykää kotona pimeässä
Perse ehdottomasti! Tissit on tarkoitettu vauvoille
Molemmat kiinnostaa,mutta onhan se perse ykkönen.
Ehdottomasti hyvä perse. Sellainen joka jatkuu saumattomasti reisiin jotka ivat kiinteät ja.saa olla lihastakin. Tissit ovat mukava lisä, mutta ei must.
Vierailija kirjoitti:
Pillu.
Samaa mieltä. Aloittajan kysymys 'Tissit vai perse?' on johdattelevasti asetettu, koska erästä tärkeää vaihtoehtoa ei ole esitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu.
Samaa mieltä. Aloittajan kysymys 'Tissit vai perse?' on johdattelevasti asetettu, koska erästä tärkeää vaihtoehtoa ei ole esitetty.
Alkuperäisen vierailijan mainitsema on naisen kauneuden keskus, kaiken kauniimpaa, mitä mies on ikuna nähny. Sen lisäksi, että se on kiihottava, se on myös erityisen KAUNIS.
Vierailija kirjoitti:
Persereikä on tärkein paikka naisen vartalossa
Tämä on totta. Tarkastan aina uuden tyttöystäväni persereiän. Jos se miellyttää minua, jatkan suhdetta.
Tissit. Oon seurustellut tyttöystävän kanssa kaksi kuukautta. Aina kun olen saanut paljaana nähdä hänen tissit, tuntuu että alkaa värisyttämään. Oon saanut myös koskettaa ja pussata, mutta silloin aina "tulee". Yhdyntä ei oo vielä onnistunut, koska aina multa tulee jos kosken hänen tissejä. Ollaan vitsailtu että pitäisi olla joku huppari, että saisi yhdynnän onnistumaan. Ollaan 19, hän on mun ensimmäinen kunnon tyttöystävä, mä oon hänen kolmas poikaystävä. Toivottavasti kestää ikuisesti, hyvä on yhdessä meillä.
Rakastan tissejä mutta niiden koolla ei ole väliä, kunhan ovat hyvät. Mutta perseetöntä (lattaperseistä) naista ei voi hyväksyä