Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoppo "kaverini" yrittää miestäni.

Vierailija
08.11.2022 |

Tilanne on tämä: kaverini ei pidä siitä että mulla menee hyvin, sain kuulla että on yrittänyt miestäni ja mulla on juttua miehen kanssa. En tiedä onko sanonut valheita musta miehelle. Mitä tekisitte tälle "kaverille" joka paljastuu kaksnaamaiseksi. Mä en juo ollenkaan vahvempia.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vikitellyt kaveriasi ja nyt kostaa näin kieltäytymisen. 

Entä jos ei. Miten miehen tulisi mielestäsi toimia jotta häntä ei syyteltäisiin aiheettomasti?

Nythän tässä kaveria syytetään mahdollisesti aiheettomasti. Joten sama homma molemille osapuolille ettei syytetä aiheettomasti. Mikä se lie sitten onkaan. 

Onko sulla jotain näyttöä että mies on vongannut? Se on tuo sinun "mikä se sitten onkaan" näytöksi ei riitä että vihaat miehiä.

En siis vihaa miehiä vaan olen miesten puolella, ettei ihan turhista mahdollisesti syytetä. Tässä ei käy selväksi kuka loppujen lopuksi vongasi ja ketä. 

Vierailija
42/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatako kakkosta?

Vai onko siinä motiivi?

Tässä oli kai 1 mies ja 2 naista. Ap ei maininnut homoista mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisten naispuoleisista kavereista on juuri tällaisia. Selkään puukotus on naisilla verissä.

Vierailija
44/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin tuollaisen kaverin ja hyvästä syystä.

Vierailija
45/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kaveria.

Vierailija
46/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että se ei ole juoppo, ei kaverisi eikä koskisi mieheesi tikullakaan. Olet kyllä helv. ruma joten ehkä joku toinen naapuri saattaa olla kiinnostunut miehestäsi.

Mulla vaan psyko pero nasputeita, joten ei tartte miettiä tuollaisia kuvioita.

Vierailija
47/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti juoppo ukkosi yrittää kaveriasi eikä toisinpäin. 

Kivasti vaihdettu juoppo sanan paikkaa. Oletkohan ihan täysjärkinen?

Joo olen ihan realisti enkä sinisimäinen kuten otsikossa jo maalataan kaveria syylliseksi vaikka ei mahdollisesti tiedetä asian oikeaa laitaa laisinkaan. Tunnen olevani hyvin täysjärkinen ajatuksiltani. 

Käytän samaa realistista logiikkaa. Sanot siis olevasi syyllinen ja maalaat kaveriasi syylliseksi heti. Tunnet olevasi täysjärkinen, vakka et tiedä asian oikeaa laitaa laisinkaan.

Vierailija
48/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vikitellyt kaveriasi ja nyt kostaa näin kieltäytymisen. 

Entä jos ei. Miten miehen tulisi mielestäsi toimia jotta häntä ei syyteltäisiin aiheettomasti?

Nythän tässä kaveria syytetään mahdollisesti aiheettomasti. Joten sama homma molemille osapuolille ettei syytetä aiheettomasti. Mikä se lie sitten onkaan. 

Onko sulla jotain näyttöä että mies on vongannut? Se on tuo sinun "mikä se sitten onkaan" näytöksi ei riitä että vihaat miehiä.

En siis vihaa miehiä vaan olen miesten puolella, ettei ihan turhista mahdollisesti syytetä. Tässä ei käy selväksi kuka loppujen lopuksi vongasi ja ketä. 

Jos syytät jotain, siinä tapauksessa todistustaakka on sulla, vihasit ketä tahansa.

Vierailija
49/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan tähän että mä en käy baarissa. - ap

Mutta juoppoukkosi käy ja selittää mitää päähänsä pälkähtää ja sinä uskot kaiken? 

Onko viha sumentanut taidon lukea, koska puhut ihan eri asioista.

Mistä eri asioista? Voisitko selventää?

Otsikossa puhutaan juoposta kaverista ja miehestä. Sinä puhut selvästi eri henkilotä. Taisit vahingossa kirjoittaa väärään ketjuun. Oliko kenties oma mies ajatuksissa?

Vierailija
50/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tupakoi ,en käytä alkohoolia ja kaverini,ystäväni  samanlaisia  kuin minä.Valitse itse seurasi tarkemmin.

Ei juominen tarkoita aina, että ihminen on pska luonteeltaan. Tai jos tupakoi. Ei raittiilla ihmisillä ole mitään etuoikeutta olla niitä hyviä ihmisiä.

Vierailija
51/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tupakoi ,en käytä alkohoolia ja kaverini,ystäväni  samanlaisia  kuin minä.Valitse itse seurasi tarkemmin.

Ei juominen tarkoita aina, että ihminen on pska luonteeltaan. Tai jos tupakoi. Ei raittiilla ihmisillä ole mitään etuoikeutta olla niitä hyviä ihmisiä.

Ja kääntäen: raittiit ihmiset voi olla ihan yhtä huonoja. Moni hölmöläinen pätee omalla raittiudellaan.

Vierailija
52/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko siis kaikki miehiä?

xD

Vierailija
53/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä onko sanonut valheita musta miehelle."

Ilmoitettu rasistisena vihapuheena

Vierailija
54/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies kertoo tuollaisia? En usko kenenkään kertovat, että on ollut tekemisissä puolison kaverin kanssa. Kyllä tuosta ollaan hissukseen. 

Kyllä minun mieheni kertoi, että (nyk.entinen) kaverini yritti iskeä häntä. Mies koki sen ahdistavaksi kun halusi kuitenkin olla kaverilleni ystävällinen. Uskon täysin miestäni koska kun kaveriltani tuli hänelle viesti (niitä tuli useita!) niin mies pyysi minua ensin katsomaan sen. Viesteistä kävi hyvin ilmi, että mikä "kaverini" asia oli. Mies ei näihin vastannut ja itse otin asian kaverini kanssa puheeksi. Ensin kielsi, sitten syytti miestäni ja lopuksi tunnusti. Viestit eivät kuitenkaan loppuneet tähänkään, mutta harvenivat ja lopulta hän lakkasi lähettelemästä niitä.

Laitoin välit poikki kaveriini, onneksi ei ollut mitenkään läheinen kaveri, mutta tavattiin silloin tällöin ja usein meillä.

Haluan vain sanoa, että kyllä niitä rehellisiäkin miehiä on. Ei voi aina syyttää miestä jos joku alkaa lirkuttelemaan.