Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoppo "kaverini" yrittää miestäni.

Vierailija
08.11.2022 |

Tilanne on tämä: kaverini ei pidä siitä että mulla menee hyvin, sain kuulla että on yrittänyt miestäni ja mulla on juttua miehen kanssa. En tiedä onko sanonut valheita musta miehelle. Mitä tekisitte tälle "kaverille" joka paljastuu kaksnaamaiseksi. Mä en juo ollenkaan vahvempia.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatako kakkosta?

Vai onko siinä motiivi?

Vierailija
22/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä uskot kaiken mitä juoppoukkosi selittää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän että mä en käy baarissa. - ap

Vierailija
24/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vikitellyt kaveriasi ja nyt kostaa näin kieltäytymisen. 

Entä jos ei. Miten miehen tulisi mielestäsi toimia jotta häntä ei syyteltäisiin aiheettomasti?

Nythän tässä kaveria syytetään mahdollisesti aiheettomasti. Joten sama homma molemille osapuolille ettei syytetä aiheettomasti. Mikä se lie sitten onkaan. 

Onko sulla jotain näyttöä että mies on vongannut? Se on tuo sinun "mikä se sitten onkaan" näytöksi ei riitä että vihaat miehiä.

Vierailija
25/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta juoppoukkosi käy ja selittää mitää päähänsä pälkähtää ja sinä uskot kaiken? 

Vierailija
26/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti juoppo ukkosi yrittää kaveriasi eikä toisinpäin. 

Vierailija
27/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti parisuhteessa uskotaan sitä kumppania joka ollaan ihan itse valittu. Miten mahdat selviytyä elämässä, kun ihan perus adiat on hukassa.

Vierailija
28/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tupakoi ,en käytä alkohoolia ja kaverini,ystäväni  samanlaisia  kuin minä.Valitse itse seurasi tarkemmin.

Vierailija
29/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti vaihdettu juoppo sanan paikkaa. Oletkohan ihan täysjärkinen?

Vierailija
30/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti parisuhteessa uskotaan sitä kumppania joka ollaan ihan itse valittu. Miten mahdat selviytyä elämässä, kun ihan perus adiat on hukassa.

Hyvin olen selvinnyt, mutta ei ole ollut tuollaisia juoppoja elämässä kuitenkaan. 

Vierailija
31/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta juoppoukkosi käy ja selittää mitää päähänsä pälkähtää ja sinä uskot kaiken? 

Onko viha sumentanut taidon lukea, koska puhut ihan eri asioista.

Vierailija
32/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivasti vaihdettu juoppo sanan paikkaa. Oletkohan ihan täysjärkinen?

Joo olen ihan realisti enkä sinisimäinen kuten otsikossa jo maalataan kaveria syylliseksi vaikka ei mahdollisesti tiedetä asian oikeaa laitaa laisinkaan. Tunnen olevani hyvin täysjärkinen ajatuksiltani. 

Vierailija
33/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko viha sumentanut taidon lukea, koska puhut ihan eri asioista.

Mistä eri asioista? Voisitko selventää?

Vierailija
34/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juopot naiset ovat käteviä pikku syrjähyppyihin, niiltä ei yleensä tarvitse paljoa vongata.

Mikään ei ole niin kiimainen ja kaikkeen valmis, kuin baarissa heiluva humalainen aviomies. Työpaikoilla   nämä sitten ehdottelevat jo selvinkin päin, vaikka vaimo ois synnyttämässä.

Heippa sullekkin sinne vihojen keskelle. Sehän kertoo siitä ettei kotona ole tarpeeksi seksiä. Jos seksiä on kerran päivässä, aika harva on enää kiimainen. Ihan sama jos ei saa ruokaa on nälkäinen. Jos ei saa vettä juodakseen on janoinen ja etsii sitä vettä. Jos kotona on vihan kyllästämä mamma, etsii sitten sellaista joka ei ole täynnä vihaa. Todella yksinkertaisia asioita.

Miksi sinun nainen on täynnä vihaa? 🤔

Vierailija
35/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin olen selvinnyt, mutta ei ole ollut tuollaisia juoppoja elämässä kuitenkaan. 

Sun logiikalla olet juoppo.

Vierailija
36/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko nyt siis yksityiskohtaisesti jokaisen näkemyksen siitä, mitä on tapahtunut?

Vierailija
37/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun logiikalla olet juoppo.

No sitten olen, jos niin haluat :)

Vierailija
38/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät varmasti, että juoppo kaverisi yrittää miestäsi eikä miehesi yritä kaveriasi? 

Vierailija
39/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juopot naiset ovat käteviä pikku syrjähyppyihin, niiltä ei yleensä tarvitse paljoa vongata.

Mikään ei ole niin kiimainen ja kaikkeen valmis, kuin baarissa heiluva humalainen aviomies. Työpaikoilla   nämä sitten ehdottelevat jo selvinkin päin, vaikka vaimo ois synnyttämässä.

Heippa sullekkin sinne vihojen keskelle. Sehän kertoo siitä ettei kotona ole tarpeeksi seksiä. Jos seksiä on kerran päivässä, aika harva on enää kiimainen. Ihan sama jos ei saa ruokaa on nälkäinen. Jos ei saa vettä juodakseen on janoinen ja etsii sitä vettä. Jos kotona on vihan kyllästämä mamma, etsii sitten sellaista joka ei ole täynnä vihaa. Todella yksinkertaisia asioita.

Miksi sinun nainen on täynnä vihaa? 🤔

Missä näin on sanottu? Sä oot sanonut aviomiehistä jotain diipadaapaa ja kerroin mistä asia johtuu, koska sun päättelykyky ei näytä kuuluvan vahvuuksiisi. Ei hätää oot varmasti jossain muussa tosi hyvä.

Vierailija
40/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kaverin miehet ovat yrittäneet minua, mutta olen vaan antanut läksytyksen heille. Kavereille en ole kertonut tapahtuneesta, kun miehet ovat kuitenkin kännissä vain sekoilleet.