Juoppo "kaverini" yrittää miestäni.
Tilanne on tämä: kaverini ei pidä siitä että mulla menee hyvin, sain kuulla että on yrittänyt miestäni ja mulla on juttua miehen kanssa. En tiedä onko sanonut valheita musta miehelle. Mitä tekisitte tälle "kaverille" joka paljastuu kaksnaamaiseksi. Mä en juo ollenkaan vahvempia.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vikitellyt kaveriasi ja nyt kostaa näin kieltäytymisen.
Entä jos ei. Miten miehen tulisi mielestäsi toimia jotta häntä ei syyteltäisiin aiheettomasti?
Nythän tässä kaveria syytetään mahdollisesti aiheettomasti. Joten sama homma molemille osapuolille ettei syytetä aiheettomasti. Mikä se lie sitten onkaan.
Onko sulla jotain näyttöä että mies on vongannut? Se on tuo sinun "mikä se sitten onkaan" näytöksi ei riitä että vihaat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Laitan tähän että mä en käy baarissa. - ap
Mutta juoppoukkosi käy ja selittää mitää päähänsä pälkähtää ja sinä uskot kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot kaiken mitä juoppoukkosi selittää?
Lähtökohtaisesti parisuhteessa uskotaan sitä kumppania joka ollaan ihan itse valittu. Miten mahdat selviytyä elämässä, kun ihan perus adiat on hukassa.
Itse en tupakoi ,en käytä alkohoolia ja kaverini,ystäväni samanlaisia kuin minä.Valitse itse seurasi tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti juoppo ukkosi yrittää kaveriasi eikä toisinpäin.
Kivasti vaihdettu juoppo sanan paikkaa. Oletkohan ihan täysjärkinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti parisuhteessa uskotaan sitä kumppania joka ollaan ihan itse valittu. Miten mahdat selviytyä elämässä, kun ihan perus adiat on hukassa.
Hyvin olen selvinnyt, mutta ei ole ollut tuollaisia juoppoja elämässä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta juoppoukkosi käy ja selittää mitää päähänsä pälkähtää ja sinä uskot kaiken?
Onko viha sumentanut taidon lukea, koska puhut ihan eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti juoppo ukkosi yrittää kaveriasi eikä toisinpäin.
Kivasti vaihdettu juoppo sanan paikkaa. Oletkohan ihan täysjärkinen?
Joo olen ihan realisti enkä sinisimäinen kuten otsikossa jo maalataan kaveria syylliseksi vaikka ei mahdollisesti tiedetä asian oikeaa laitaa laisinkaan. Tunnen olevani hyvin täysjärkinen ajatuksiltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko viha sumentanut taidon lukea, koska puhut ihan eri asioista.
Mistä eri asioista? Voisitko selventää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juopot naiset ovat käteviä pikku syrjähyppyihin, niiltä ei yleensä tarvitse paljoa vongata.
Mikään ei ole niin kiimainen ja kaikkeen valmis, kuin baarissa heiluva humalainen aviomies. Työpaikoilla nämä sitten ehdottelevat jo selvinkin päin, vaikka vaimo ois synnyttämässä.
Heippa sullekkin sinne vihojen keskelle. Sehän kertoo siitä ettei kotona ole tarpeeksi seksiä. Jos seksiä on kerran päivässä, aika harva on enää kiimainen. Ihan sama jos ei saa ruokaa on nälkäinen. Jos ei saa vettä juodakseen on janoinen ja etsii sitä vettä. Jos kotona on vihan kyllästämä mamma, etsii sitten sellaista joka ei ole täynnä vihaa. Todella yksinkertaisia asioita.
Miksi sinun nainen on täynnä vihaa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin olen selvinnyt, mutta ei ole ollut tuollaisia juoppoja elämässä kuitenkaan.
Sun logiikalla olet juoppo.
Kerrotko nyt siis yksityiskohtaisesti jokaisen näkemyksen siitä, mitä on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun logiikalla olet juoppo.
No sitten olen, jos niin haluat :)
Mistä tiedät varmasti, että juoppo kaverisi yrittää miestäsi eikä miehesi yritä kaveriasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juopot naiset ovat käteviä pikku syrjähyppyihin, niiltä ei yleensä tarvitse paljoa vongata.
Mikään ei ole niin kiimainen ja kaikkeen valmis, kuin baarissa heiluva humalainen aviomies. Työpaikoilla nämä sitten ehdottelevat jo selvinkin päin, vaikka vaimo ois synnyttämässä.
Heippa sullekkin sinne vihojen keskelle. Sehän kertoo siitä ettei kotona ole tarpeeksi seksiä. Jos seksiä on kerran päivässä, aika harva on enää kiimainen. Ihan sama jos ei saa ruokaa on nälkäinen. Jos ei saa vettä juodakseen on janoinen ja etsii sitä vettä. Jos kotona on vihan kyllästämä mamma, etsii sitten sellaista joka ei ole täynnä vihaa. Todella yksinkertaisia asioita.
Miksi sinun nainen on täynnä vihaa? 🤔
Missä näin on sanottu? Sä oot sanonut aviomiehistä jotain diipadaapaa ja kerroin mistä asia johtuu, koska sun päättelykyky ei näytä kuuluvan vahvuuksiisi. Ei hätää oot varmasti jossain muussa tosi hyvä.
Useamman kaverin miehet ovat yrittäneet minua, mutta olen vaan antanut läksytyksen heille. Kavereille en ole kertonut tapahtuneesta, kun miehet ovat kuitenkin kännissä vain sekoilleet.
Annatako kakkosta?
Vai onko siinä motiivi?