Juoppo "kaverini" yrittää miestäni.
Tilanne on tämä: kaverini ei pidä siitä että mulla menee hyvin, sain kuulla että on yrittänyt miestäni ja mulla on juttua miehen kanssa. En tiedä onko sanonut valheita musta miehelle. Mitä tekisitte tälle "kaverille" joka paljastuu kaksnaamaiseksi. Mä en juo ollenkaan vahvempia.
Kommentit (54)
Ja uskot kaiken mitä mies sanoo? Ehkä miehesi on yrittänyt kaveriasi ja saanut pakit, ja mies nyt mustamaalaa ystävääsi.
Kannattaisko teidän jutella selvinpäin asiat selviksi? Ja ehkä olisi olennaista kuulla myös miestä. Humalassa höyryäminen aiheuttaa konflikteja, on kallista ja käy terveydenkin päälle :)
Vierailija kirjoitti:
Ootteko siis kaikki miehiä?
2 naista ja mies. - ap
Juopot naiset ovat käteviä pikku syrjähyppyihin, niiltä ei yleensä tarvitse paljoa vongata.
Mikäs lähiöbaarin kööri se siellä välejään selvittelee? ;D Istukaa alas, ottakaa bisset, huutakaa pahimmat älämölöt ulos karaokessa, ja puhukaa suut puhtaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se miehesi on kaksinaamainen lopulta?
Ehkä sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Juopot naiset ovat käteviä pikku syrjähyppyihin, niiltä ei yleensä tarvitse paljoa vongata.
Mikään ei ole niin kiimainen ja kaikkeen valmis, kuin baarissa heiluva humalainen aviomies. Työpaikoilla nämä sitten ehdottelevat jo selvinkin päin, vaikka vaimo ois synnyttämässä.
Miehet selittää just sitä mitä haluaisit kuulla. Todennäköisesti ukko itse on yrittänyt iskeä kaveriasi.
Vierailija kirjoitti:
Mies on vikitellyt kaveriasi ja nyt kostaa näin kieltäytymisen.
Entä jos ei. Miten miehen tulisi mielestäsi toimia jotta häntä ei syyteltäisiin aiheettomasti?
Kuka mies kertoo tuollaisia? En usko kenenkään kertovat, että on ollut tekemisissä puolison kaverin kanssa. Kyllä tuosta ollaan hissukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vikitellyt kaveriasi ja nyt kostaa näin kieltäytymisen.
Entä jos ei. Miten miehen tulisi mielestäsi toimia jotta häntä ei syyteltäisiin aiheettomasti?
Nythän tässä kaveria syytetään mahdollisesti aiheettomasti. Joten sama homma molemille osapuolille ettei syytetä aiheettomasti. Mikä se lie sitten onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin kiimainen ja kaikkeen valmis, kuin baarissa heiluva humalainen aviomies. Työpaikoilla nämä sitten ehdottelevat jo selvinkin päin, vaikka vaimo ois synnyttämässä.
Heippa sullekkin sinne vihojen keskelle. Sehän kertoo siitä ettei kotona ole tarpeeksi seksiä. Jos seksiä on kerran päivässä, aika harva on enää kiimainen. Ihan sama jos ei saa ruokaa on nälkäinen. Jos ei saa vettä juodakseen on janoinen ja etsii sitä vettä. Jos kotona on vihan kyllästämä mamma, etsii sitten sellaista joka ei ole täynnä vihaa. Todella yksinkertaisia asioita.
Sanoisin kaverille, että adios!