Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksän perhe kääntänyt minulle selkänsä

Vierailija
08.11.2022 |

Tilanne on se että meillä eksän kanssa kaksi lasta ( 8 ja 14v) ja ero tuli kohta neljä vuotta sitten.

Jo heti eron jälkeen suhtautuminen minuun hieman kylmeni. Nyt eksäni perhe ei vastaa enää edes puhelimeen minulle ja anoppi kertoi että lapseni ovat tervetulleita kylään mutta minä en. Miten he eivät ymmärrä että minäkin olen sukua nyt ja aina kun olen heillekin lapsenlapsia antanut? Eksän siskot myös lopettaneet yhteydenpidon minuun.

Olen aika varma että tämä on eksän uuden naisen tekosia. Hän ei taida aivan tajuta rooliaan ja ymmärtää sitä että lapset ovat minun ja miehen eli me olemme se aito perhe ja hänen tulisi muistaa roolinsa. Kehtaa kuitenkin paljon oleskella tuolla anoppilassa ja ystävystynyt myös miehen siaarusten kanssa.

Olisiko liioiteltua kieltää sukua tapaamasta lapsia niin kauan kun minutkin taas otetaan mukaan (ja uusi nainen vähentää oloaan siellä perheen luona)?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä perhe? Jos sillä on uusi perhe, miten se sinuun edes kuuluu?

Vierailija
2/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin ihan ole ymmärtänyt, mitä se exäksi jääminen sinun kohdallasi pitäisi tarkoittaa. He haluavat pitää sen uuden naisen suvussa, eivät sinua nurkissa roikkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kuulostaa aloittaja jo tuon lyhyen tekstinpätkän perusteella sen verran pipiltä että haluaisin minäkin sinut kauas elämästäni.

Sille on varmasti sinun kohdalla painava syynsä jos koko lähisuku ei halua olla tekemisissä. Ja vaikkei normaalisti olisikaan niin miksi eksää pitäisi roikotta mukana?

Toivottavasti et niitä lapsiasi manipuloi ja käytä pelinappulana.

Vierailija
4/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yllätyksenä että kun jätät miehen jätät myös miehen perheen. Aika hyvällä varmuudella voi sanoa että itsehän eroa halusit niin nyt täytyy vaan kesteen sen eron seuraukset

Vierailija
5/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhehe, ehhhehe.

Vierailija
6/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en eroa halunnut vaan mies jätti minut!!! Aiemmin jo vihjaili että on kanssani vain sen aikaa että lapset hieman kasvavat ja pärjäisin yksinkin(?!?) heidän kanssaan. Niin kuin en omista lapsistani osaisi huolehtia :D Epäilen että tehneet perheensä kanssa minusta myös lastensuojelu ilmotuksia

Ap

Vierailija
7/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö? Annatko kakkosta?

Vierailija
8/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette eronneet, eli et ole perhettä etkä mitään sukua. Ei ole mitään syytä, miksi sinun kanssasi pitäisi olla tekemisissä tai kaveria.

Lapsesi ovat sukua, joten heidän kanssaan ovat tekemisissä.

Vierailija
9/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en eroa halunnut vaan mies jätti minut!!! Aiemmin jo vihjaili että on kanssani vain sen aikaa että lapset hieman kasvavat ja pärjäisin yksinkin(?!?) heidän kanssaan. Niin kuin en omista lapsistani osaisi huolehtia :D Epäilen että tehneet perheensä kanssa minusta myös lastensuojelu ilmotuksia

Ap

Kun kerran mies vihjaili jo pitkään niin olisiko kannattanut muuttaa oma toimintaa ja käytöstä että mies ei olisi jättänyt. Turha valittaa jos itse et itse suostunut muutoksia tekemään silloin kun siihen annettiin mahdollisuus.

Toisaalta en yhtään ihmettele lopputulosta kun muutaman viestin perusteella sinusta saa kuvan että vaadit kaiken menevän sinun tahdon mukaan ja vaadit että kaikki pyörii sinun ympärillä

Vierailija
10/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ero. Et omista enää miestä tai miehen sukua. Kun ilmeisesti tulee yllätyksenä niin sinä et ole mitään sukua eksän suvulle mutta sinun lapset on

Vierailija
11/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osannut lukea miehen ajatuksia? On oma syysi että mies lähti.

Vierailija
12/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan alunperin lapsiakaan hankittu ihan yhteisestä tahdosta? Tunnen juuri samanlaiselta tapaukselta kuulostavan jossa nainen hankkiutui salaa raskaaksi ja mies yritti kantaa vain vastuunsa lasta kohtaan, vaikkei kyseisen naisen kanssa yhteistä tulevaisuutta halunnutkaan. Nainenhan kosti tämän sitten kieltämällä lasta tapaamasta miestä ja perhettään. Vieraannuttamista karseimmillaan.

Sinun pitää nyt perääntyä ja mielellään hankkia itsellesi ammattiapua. Sinä et kuulu sukuun etkä perheeseen. Lapsesi kuuluu ja sun tärkein tehtävä on vain pysytellä pois tieltä.

Inhottavaa, miten puhut miehen kumppanistakin. Yritä nyt ymmärtää että he ovat se perhe, sinä et kuulu siihen.

Vierailija
13/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä taas provo laulaa. Oisko "hieman" läpinäkyvä stoori? ;)

Vierailija
14/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt provossa vähän yritystä. Hermostutaan nyt kaikki joukolla.... 

Vierailija
15/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä taas provo laulaa. Oisko "hieman" läpinäkyvä stoori? ;)

Kuulostaa ihan mieheni entiseltä, joten valitettavasti meillä ainakin oli ihan arkipäivää kunnes katkaistiin ulos kokonaan.

Vierailija
16/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä lapsia pelinappuloina, vaan yritä ajatella heidän parastaan. Lapsille on tärkeää hyvät suhteet molempiin vanhempiin ja isovanhempiin. Vaikka koet jääneesi ulkopuolelle, niin yritä niellä kiukkusi, äläkä ainakaan lasten kuullen kapinoi asiasta. Aikuiset ihmiset voivat valita seuransa ja oudolta kuulostaa, että miksi väkisin haluaisit tunkea sellaisten ihmisten seuraan, jotka eivät halua olla kanssasi. Et ole sukua heille. Olit hetken sukuun naitu. Et ole enää miehesi kanssa edes perhe.

"Perheen muodostavat yhdessä asuvat avio- tai avoliitossa olevat tai parisuhteensa rekisteröineet henkilöt ja heidän lapsensa, jompikumpi vanhemmista lapsineen sekä avio- ja avopuolisot sekä parisuhteensa rekisteröineet henkilöt, joilla ei ole lapsia." Perhe | Käsitteet - Tilastokeskus

Vierailija
17/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossahan sen jo totesit, eksän perhe, ei sinun.

Vierailija
18/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko ihan tosissasi että alkaisit hankaloittaa lasten tapaamisia? Sinun kaltaisilla ei pitäisi olla lapsia lainkaan. Pysyttele nyt vain poissa tuosta kuviosta kuten sinun kuuluukin.

Vierailija
19/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen ihmetellyt pitkään että miten jotku naiset on niin daijuja että luulee saavansa jonkun ikuisen erityisaseman miehen ja hänen suvun elämään sillä, että hankkii lapsia.

Sitten uhriudutaan katkerana yh-äitinä kun se ei mennytkään ihan niin että lapsen myötä kaikki muut ovat äitylin sätkynukkeja ja pompoteltavia.

Ja ei, mies ei myöskään rakastu sinuun enempää etkä ole haluttavampi kumppani vaikka lapsen tekisit. Surullisen moni luulee että lapsi jotenkin parantaa huonon suhteen ja saa toisen osapuolen pysymään kanssaan.

Vierailija
20/29 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuulostaa kieltämättä provolta, niin mun veljen ex-vaimo käyttäytyi eron jälkeen ihan samalla tavalla. Kuvitteli esim että voi eron jälkeen mennä vielä lasten kanssa ex-miehensä suvun mökille eikä millään ymmärtänyt että se ei enää sovi. Isä toki kävi siellä lasten kanssa ihan niinkuin ennenkin, mutta ex olisi myös halunnut viettää siellä lasten kanssa omat lomansa.

Oli myös sen oloinen että jotenkin viiraa päässä eikä kukaan pitanyt siitä edes liiton aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi