Eksän perhe kääntänyt minulle selkänsä
Tilanne on se että meillä eksän kanssa kaksi lasta ( 8 ja 14v) ja ero tuli kohta neljä vuotta sitten.
Jo heti eron jälkeen suhtautuminen minuun hieman kylmeni. Nyt eksäni perhe ei vastaa enää edes puhelimeen minulle ja anoppi kertoi että lapseni ovat tervetulleita kylään mutta minä en. Miten he eivät ymmärrä että minäkin olen sukua nyt ja aina kun olen heillekin lapsenlapsia antanut? Eksän siskot myös lopettaneet yhteydenpidon minuun.
Olen aika varma että tämä on eksän uuden naisen tekosia. Hän ei taida aivan tajuta rooliaan ja ymmärtää sitä että lapset ovat minun ja miehen eli me olemme se aito perhe ja hänen tulisi muistaa roolinsa. Kehtaa kuitenkin paljon oleskella tuolla anoppilassa ja ystävystynyt myös miehen siaarusten kanssa.
Olisiko liioiteltua kieltää sukua tapaamasta lapsia niin kauan kun minutkin taas otetaan mukaan (ja uusi nainen vähentää oloaan siellä perheen luona)?
Kommentit (29)
Exän perhe on EXÄN perhe, ei sinun.
Heillä EI OLE mitään perustetta pitää sinua mukana roikkumassa.
Ainoastaan EX -MIEHESI ja sinun YHTEISET LAPSET ovat osana tätä EXÄN perhettä ja käyttämällä törkeästi heitä pelinappuloinasi saadaksesi tahtosi läpi, osoitat oman RAUKKAMAISUUTESI ja ALHAISUUTESI, sekä osoitat selkeästi sen, miksi sinusta on haluttu eroon, niin EX -MIEHESI kuin hänen perheensä.
Pelailemalla lastesi kautta, tulet menettämään myös heidät.
Ja ihan syystä.
Hah kuulostaapa samalta kuin meidän tilanne. Exästä ei ole koko suku tykännyt ikinä mutta kun mieheni erosi hänestä, alkoi lopulta kiristää myös miehen perhettä. Kuulemma jos häneen ei pidetä hyviä välejä ja ovat kavereita minun kanssani niin eivät saa nähdä lapsiakaan.
Sanomattakin selvää että kukaan ei ole hänen kanssaan enää tekemisissä. Hänen olisi pitänyt saada täysi kontrolli mieheen vielä eronkin jälkeen mutta ei reppana älynnyt että itselleen vain tekee hallaa ja toki myös viattomille lapsille. Nyt voi sitten katkerana sepittää tarinoitaan sossuille kun kukaan muu ei niitä enää kuuntele.
Tämmönen aikuisten satu tällä kertaa. Tässä on kyllä hyvää yritystä, klassiset pahikset (ex, exän nyksä, anoppi ja exän sisarukset) kasattu samaan tarinaan. Kelpo kustannustoimittajan vahvalla tuella aloituksesta voi vielä kehkeytyä välttävä Harlekiini-pokkari.
Jos nyt sattuu olemaan muuta kuin provo, niin erossa eroat ex-miehesi suvusta. Sinulla ei ole mitään asemaa tuon suvun tekemisiin.
Sä et kuulu millään tavalla sukuun, lapsesi kuuluvat.
Kyllä toi on ikävää lasten kannalta. Nekin varmaan joskus haluaisi viettää esim. joulua KOKO perhe yhdessä. Niin että ap eli tässä tapauksessa äitikin olisi mukana. Iskä, äiti, lapset ja vaikka muutama muu sukulainen. Mutta ei. Se on ihan ok, että eksän nyksä ei kiinnitä sinuun huomiota, mutta että hyysää lapsoa kuin omiaan.
Ette ole ex-miehesi kanssa enää millään tavalla perhe.