Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** SISUNAISET 6.11.06 ***

06.11.2006 |

Yhteenvetoa viime viikolta.

Katti, Kitta, Kaneli, JMaM, Neiti1 ja Hätähousu:

Teillä käytetään ennusteessa, että laihtuisitte 300 g/vko. Kunhan saadaan teille muutaman viikon tulokset ja nähdään mihin teidän oma laihtumisnopeus alkaa asettumaan, alan käyttämään sitä ennusteen laskennassa.

[size=1]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

69.5 kg, 62.5 kg, 70.2 kg, 0.9 kg, -0.7 kg, 7.7 kg,

23 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 26.2 => 26.4

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 70 kg, 78.6 kg, -0.7 kg, 9.4 kg, 8.6 kg,

60 vkoa, ( Joulukuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 28.9

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 72 kg, 78.9 kg, 0.0 kg, 16.6 kg, 6.9 kg,

40 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.9

[color=fuchsia][b] Sininen [/b]♥[/color]

101 kg, 75 kg, 80 kg, 0.0 kg, 21 kg, 5 kg,

22 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 34.9 => 27.7

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 71 kg, 84.3 kg, 0.0 kg, 5.9 kg, 13.3 kg,

45 vkoa, ( Syyskuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 29.9

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 85 kg, 87.2 kg, -0.5 kg, 5 kg, 2.2 kg,

6 vkoa, ( Joulukuu , 2006 ), BMI: 31.2 => 29.5

[color=green][b] Soikku [/b]♥[/color]

90.3 kg, 75 kg, 80.2 kg, 0.0 kg, 10.1 kg, 5.2 kg,

19 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 30.5 => 27.1

[color=fuchsia][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 89 kg, 92.7 kg, 0.0 kg, 2.9 kg, 3.7 kg,

13 vkoa, ( Tammikuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.0

[color=green][b] JMaM [/b]♥[/color]

66.8 kg, 62 kg, 66.8 kg, 0.0 kg, 0 kg, 4.8 kg,

16 vkoa, ( Helmikuu , 2007 ), BMI: 24.5 => 24.5

[color=fuchsia][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 69 kg, 76.1 kg, -0.8 kg, 2.9 kg, 7.1 kg,

24 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 27.6

[color=green][b] Neiti1 [/b]♥[/color]

94 kg, 85 kg, 92.8 kg, 0.0 kg, 1.2 kg, 7.8 kg,

30 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 32.9 => 32.5

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 70 kg, 81.7 kg, 0.4 kg, 5.3 kg, 11.7 kg,

40 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.4

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:

[b]

1. sija => Kaneli : -0.8 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite):

[b]

1. sija => Emonamoha : 6 vkoa

2. sija => Kitta75 : 13 vkoa

3. sija => JMaM : 16 vkoa

Tavoitteen saavuttaneet: Perenna (62 kg, -11 kg), MariLotta (53 kg, - 7 kg)

[/b][/size][size=1]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Emonamoha, ht.78, Hätähousu, JMaM, Kaneli, Katti26, Kitta75, Körömölli, Minlee, Neiti1, Sininen31, Soikku

Laihduttajia: 12

Painomme oli alussa: 1049 kg

Painamme nyt: 970 kg

Tavoitepainomme: 886 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -0.7 kg

Paino tippunut v. 2006: 52 kg

Kokonaispainonpudotus: 80 kg

Matkaa tavoitteeseen: 84 kg

[/color][/size]

- Minlee

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että tänä aamuna painoni oli 79kg, eli pudotusta on -1kg viime viikosta. Tuntuu oikein hyvältä.

Olen pyöritellyt mielessäni ajatusta, -5kg jouluun. Aika kova hommahan se on, mutta lähteekö kukaan mukaan?

Iloista, lumista viikkoa kaikille sisukkaille toivottelee Sininen

Vierailija
2/23 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hurja mässäily synttäriviikko takana (omat ja tyttären synttärit) ja viime viikolla olin kipeänä, joten tänään vaaka näytti 85,2 kg!!!

Huhhahhei...

Sininen...Minä otan haasteen vastaan!!

Millä metodilla sinä aiot puskea tuon kilomäärän itsestäsi jouluun mennessä?

Minun vielä vajavainen suunnitelmani:

Liikunta

Kuntosalilla 1h x 2-3 krt viikko

uinti 1h x 1 krt viikko (aamuaerobinen eli ennen aamupalaa, tehostaa rasvanpolttoa)

(mulla on hommattu jo vuosikortti sali/uinti hommiin)

Ruokavalio

Vähähiilarinen proteiinidieetti; hiilareissa pääpaino hitaissa eli paljon kasviksia kehiin vähän lautaselle ruispastaa, tummaa riisiä tai perunaa. Runsaasti vähärasvaista lihaa, kalaa, kanaa ja raejuustoa.

Iltapalaksi ei yhtään hiilareita vaan rahkaa.

Herkut minimiin. Yksi herkkupäivä kuussa riittää!

Ainiin yritän muistaa juoda paljon vettä!! Se meinaa aina unohtua. Niin ja ne viisi ateriaa päivässä on syötävä!

Jees nyt välipalalle, koska viideltä salille ja kuuden jälkeen vasta iltaruualle...

Tsemppiä!! Lähtekää mukaan!!

T: Innokas Katti26

Ps. Vaikka paino ei ole pudonnutkaan niin vaatekoko on kuntosalin ansiosta pienentyny yhdellä koolla. Salia siis takana lähes 2 kk joka toinen päivä. Olen nyt L TAI 42!!! eI ENÄÄ 44 TAI XL!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienolta kuulosti nuo sinun suunnitelmat! Oma viikko ohjelmani on seuraava;

tiistaina kuntosali, keskiviikkona jumppa, torstaina pilates. Työni on myös aika fyysistä, ipanoiden kanssa tulee kirmailtua pihalla. Työn ja harrastusten ohella yritän käydä lenkillä tai polkea stepperiä.

Ruokavalio on samansuuntainen. Juusto lakossa olen kokonaan, se on minun heikko kohta. Yhden aterian korvaan puurolla ja painonvartioiden mehukeitolla. Välipalalla yritän nakertaa paljon porkkanaa, appelsiiniä jne.

Mitään herkkuja en syö, kun on ollut ilman jo kauan ei tee edes mieli enää ; )

Ja sitä vettä.. Sitä yritän hörppiä oikein urakalla. Toivottavasti ollaan jouluna 5kg hoikempia. Tai mitä mä höpisen, ei toivottavasti, TIETYSTI me ollaan!

Sininen

4/23 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä raahustan tänne vasta näin iltasella..on hirmu hoppu noiden muksujen kanssa aina näin miehen iltavuoroviikolla eikä koneellakaan meinaa ehtiä käymään ;)!

Ei sen puoleen en mä taas mielelläni näitä lukemia tulekaan kertomaan, sillä mulla on takana hyvin onnistunut viikko..pisteissä pysyin joka päivä(en maanantaina pisteitä laske, mutta muuten) ja liikuin tosi kivasti 5 päivänä!!

Eilen meillä oli pojan synttärit ja sielläkin pidin näppini erossa herkuista, joten hyvillä mielin aamulla hypähdin vaa´alle ja aattelin, että jokohan on alle 78kg taas, mutta se perkuleen kapistus näyttikin 79,3kg eli plussaa tuli, että pätkähti 700g :o(..voitte uskoa, etten ollut kovin innoissani!!

Mä en enää kauaa jaksaa tätä touhua, kun viikosta toiseen pysyy pisteissä, katsoo kun toiset mässää ja herkuttelee, liikkuu kivasti ja odottaa tuloksia, mutta tulos on kuitenkin ainakin joka toinen viikko plussaa niin eipä tuo kovasti inspaa!!

Mä en siis lähde mukaan tuohon haasteeseen, vaikka kiehtovalta kuulostaakin, mutta kun ei kerran mun kilot näy karisevan laihdutuksesta huolimatta niin mitäp tuota haasteita vastaanottamaan ja plussatuloksia ilmoittamaan jatkuvasti..toivon tosiaan tän painon nousun johtuvan tästä saakelin homonipiikistä, joka loppuu onneks 9.päivä ja arvatkaan haenko sitä uudelleen..no en tosiaankaan!!!

Josko sitten rupeis taas painokin tippumaan, mutta tosin se terkkari sanoi, että vaikutus kestää vielä kuukausien päähän eli ei ne kilotkaan varmaan karisemaan rupee..mä en jaksa olla enää edes positiivisella mielellä sen suhteen..niin suossa tarpomista tää homma nyt on!!

Muille oikein kovasti tsemppiä ja mukavia tuloksia toivoen: köris

Vierailija
5/23 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä ilomielin! Vähän lisää pontta tähän toimintaan. Olen lyönyt tyttäreni kanssa vetoa, että mahdun yksiin lempifarkkuihini jouluna. Nyt ne menee ylös asti, mut ei vielä lähellekään kiinni. Joten tavoitetta on.

Mun liikunnat jäi viime viikolla minimiin, mutta nyt on aloitettu uusi viikko uudella innolla. Ja vaakakin näytti ihan kivoja jopa näin viikonlopun jäljiltä. Mutta viralliset tulokset vasta torstaina, se on mun punnituspäivä.

Huomenna mulla on synttärit ja " sen kunniaksi" tapaaminen salilla omaohjaajan kanssa. Pistetään mun käynteihin jotain tolkkua. Kun nyt vaan ramppaan tunneilla ihan ilman suunnitelmia. Jos vaikka alkais tulla jotain tuloksiakin joskus.

Itseasiassa olis tarkoitus ottaa semmoinen kahden kuukauden pikatehokuuri ton liikunnan suhteen. Lähdetään nimittäin sit matkalle ja tottahan toki tahtoisin näyttää vähän timmimmältä bikinit päällä. Tai siis edes kehdata laittaa ne bikinit päälle...

Innokkaana jälleen

-Hätähousu-

Vierailija
6/23 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puntari näytti aamulla -200g eli paino nyt tasan 70kg. Oikeaan suuntaan siis menossa, mutta vieläkin ollaan lähtölukemista reippaasti plussan puolella. Liikuntaa en ole harrastanut lainkaan, nyt vasta alkaa tuo kamala flunssa helpottaan. Ja lapsillakin alkaa olla oksennustauti ja ripuli ohi. Tänään aattelin kevyesti taas tuon liikunnan alotella ja käydä kirjastossa kävellen (matka on edestakas yht. 2km.).

Tsemppiä kaikille!

Ps. Köris, älä lannistu, sitkeesti mäkin täällä roikun vaikka tuntuu että paino vaan lisääntyy.

Vierailija
7/23 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo 80 kg räjä on jollakin lailla vaikea. Minullakin tuottaa vaikeuksia jättää se taakseni. Pikkaisen on paino sen alalpuolella, mutta ero ei kasa sitten millään.

Ehkä sekin vaikuttaa, että projektia on tosiaan takana JO vuosi, joten jonkinlainen väsymys on iskenyt.

Pitää varmaan keksiä jonkinlainen loppukiri marras-joulukuulle ja sinnitellä sitten pyhien yli ensi vuoteen. Oikeastaan parasta olisi antaa asian olla loppuvuoden (toki katsoa mitä syö, mutta ottaa rennosti). Jatkaisis sitten vuoden 2007 alussa uudella innolla kohti loppulukemia.

Siksi siis tise en ota haastetta vastaan, vaan yritän olla tiykan rentona nämä viimeiset 8(?) viikkoa.

Paino viime viikolla 78.7 kg (tosin en ehtinyt niitä tänne laittaa). Paino tälläkin viikolla 78.7 kg.

Ei anneta Köris tuon 80 kg rajan lannistaa meitä vaan kaadetaan tuo viiva yhteistoimin ja ei taakse katsota.

t. Minlee

Vierailija
8/23 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sitten jotain nesteiden poistumista tai mitä lie, mutta tuloksena kuitenkin 86,3kg ja pudotusta -900g!! Kohtahan olen jo samassa kuin viime vuoden marraskuussa (plääh...) ja pääsen pudottamaan ihan oikeita kiloja ;-)

Metodina oli liikunnan vähäisyys (maanantaina 6km kävely, tiistaina 35min kuntosali ja 50min vesijuoksu eikä sitten muuta kuin sunnuntaina 5,5km sauvakävely) ja syömisten vapaus... kaloreja laskin ainoastaan alkuviikon ma-ke ja loppuviikko meni heittämällä. Herkkujakin ruokavalioon mahtui, liikaakin, mutta nyt olen jälleen palautunut kaidalle tielle ja tuo punnitustuloskin on tältä aamulta. Eilen illalla jo lupaili hyvää kun vaaka näytti 87,1 iltapainoksi ja sekin on jo vähemmän kuin viime viikon tulos :)

Köris: Tsemppiä eteenpäin, jotain taisteluväsymystä on havaittavissa :( eikä se mikään ihme ole. Olet tehnyt upean työn itsellesi ja haluaisit jo palkinnon! Muista silti, että se päivä on vielä edessä ja sekös vasta mieltä lämmittää... jonain päivänä ma solahdetaan just niihin farkkuihin, kuin halutaan - eikös juu!

Minlee: Eikös sulla tuo 80 raja ole jo selkeästi takana...? Yhtäkkiä olet 77, sitten 76... 75.. ja seuraavaksi taistelet 70:n rajapyykkiä vastaan ;-) Vai mikä se tavoitteesi olikaan... *lunttaa* 72kg. Lähellä, niin lähellä...

Sininen: Onnea upeasta pudotuksesta! Ei tainnut tulla edes yllätyksenä?

Katti: Onnea uudesta vaatekoosta! Minäkin tuota muutosta jo odottelen ja hädissäni vaatteitakin olen (huonolla menestyksellä) sovitellut ;-)

Hätähousu: Ei sitten muuta kuin kovalla tsempillä, eihän tytölle annettua " lupausta" voi pettää ;-)

Vai [b]5kg jouluun]/b]... hmm... sittenhän olisin jo 81,3kg tai jotain *haaveilee* Voi miten ihanalta se kuulostaakin... mutta onko minusta siihen? Jaksanko kiristää vyötä? Pärjäänkö pikkujouluajan houkutuksista, glögin tuoksusta, vastapaistettujen piparien lämmöstä ja pehmeydestä... Olenko tarpeeksi kova, sinnikäs ja päättäväinen?

Mietin tuota juttua, tekisi NIIN mieleni sanoa KYLLÄ, olen mukana!!!

Mietin...

Emo

Vierailija
9/23 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku muistaa niin aloitin pv ryhmässä vuosi sitten ja samaan aikaan täällä. Kaverini aloitti ryhmässä yhtäaikaa ja on 24 kg kevyempi nyt!!!

Aloittaa kohta tasapainotteluvaiheen.

Kaikki on mahdollista! Itse yritän ottaa hänestä mallia vaikka minä kai se tässä epätoivoisin olen...Välillä lopetinkin koko homman.

Tsemppiä Köris ja kaikki muut!!

Vierailija
10/23 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on pelottava tuo kymmenluvun vaihto, kun en yhtään lähene sitä tuon painon osalta. Plussaa tuli 100 grammaa ja näissä lukemissa on kykitty tie kuinka monta viikkoa. Mutta jumppa on sentään tuottanut tuloksia ja kuinkas ollakaan, saan jo polvet näkyviin ilman, että kovin paljon joudun kurkistelemaan. On tuo äitiysvatsa vaan niin tiukassa.

Paino siis 92,8 ja plussaa se 100 grammaa. Ruokavaliossa sentään on tapahtunut edistystä, otin kasviksia kehiin ja herkkuja kevyemmiksi. Minäkö luopuisin herkuista.................... ja ennen joulua? just joo.

Mutta kovasti olisi kivaa olla jouluna 5 kiloa kevyempi, painaisin silloin 87,8 kiloa................ hän haamuhaastaa itsensä täällä, vaikka yllättyy kovasti, jos näin sattuisi käymään.

Lauantaina olisi meno pikkujouluihin, jonne ei ole mitään vaatetta. Siis konkreettisesti ei mahdu mikään päälle. Pidän omaa motivointikonseptia: en osta, enkä ompele uusia vaatteita tähän kokoon. Ajattelen, että joskus täytyy alkaa itseänikin nolottamaan, että kuljen aina samoissa rääsyissä ja otan itseäni niskasta kiinni. Toistaiseksi tämä ei ole osoittautunut tehokkaaksi............ Ei edes huvittaisi lähteä, vaikka en ole käynyt missään kahteen vuoteen...

Ulkona sataa vettä kauniille hangelle ja tekisi niin mieli käydä tekemässä vielä voileipä....... mutta enpähän mene, vaan tutkin vaatekaapin vielä kertaalleen ja sekös on motivoivaa jos jokin....

*Kitta75*

Vierailija
11/23 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä, mitä minun silmäni näkevätkään... Ei kai vaan teidän sisukkuutenne ala sammumaan..?

Aivan loistavan hienoja suorituksia olette kyllä tehneet, mut nyt vähän tsemppiä ja jaksatte tavoitteisiin asti!

Tiedän kyllä, että välillä on tuskaa...

ht.78: Onneksi teillä jo taudit hellittävät, pääset vähän taas keskittymään itseesikin ja omaan hyvinvointiin, mukaanlukien tää pikkuprojekti. Mulle väsymys on yhtä myrkkyä. Silloin en pysty kontrolloimaan itseäni yhtään, vaan mätän suuhun kaiken mitä eteen sattuu tulemaan ja kaapeista löytyy. Senkin takia on tärkee, että porukka pysyy terveinä ja saa nukuttua yöt.

minlee: Toi 80kg on kyllä paha rajapyykki mullekin. Keväällä jäin siihen junnaamaan, mut nyt ois tarkoitus mennä reilusti alle.

Köris: Se onkin hassua, et noita " suuria" pudotuksia sattuu just vähän liikunnasta löysemmällä viikolla. Aina sitä puhutaan, että kroppa tarvitsee myös aikaa palautumiseen, ehkä se on sit sitä. Joskus myös mässäilypäivä pistää aineenvaihdunnan niin täysille, et paino yllättäen putoaakin. Siis jos se mässäily ei jää päälle...

Katti: Uskomaton se sun kaveris. >>kumartaa syvään kunnioittaen<<

Kitta: Toi vaateongelma on tosi iso mullakin. Päätin jo melkein vuosi sitten, että uusia vaatteita en osta. Kaappi pullistelee vaatteista, mutta kun ei mahdu päälle. Ei oo kivaa ei. Hyvä motivaatio keino ne tietenkin on. Mäkin sovittelin yks päivä farkkujani ja AION vielä mahtua niihin! Mut lähde ihmeessä vaan sinne pikkujouluihin. Yleensä se lähteminen on kaikkein vaikeinta, mut sit kun saa mentyä, onkin kivaa! Ja jos onkin tylsää, voihan sitä aina jotenkin liueta pois...

Kävin tänään omaohjaajani tapaamisessa ja laadittiin mulle semmoinen kahden kuukauden tehotreenipaketti ja se tekee mulle vielä joitain ruokavalio-ohjeita. Oli sitä mieltä, että kyllä me kahdessä kuukaudessa saadaan ihan näkyviä tuloksia. Nyt onkin kauhee tsemppi päällä, kun joku muukin uskoo minuun! Ja vähän niin kuin pakkokin saada jotain aikaiseksi. Mä kyllä luulin jo nyt käyväni aika rankoilla tunneilla, mut ei ne sille riittäny. Eli tuntivalikoima meni osaks vaihtoon ja esim. spinningpäiville tuli mukaan ylävartalontreeni. Katotaan kuinka jaksan...

Jälleen innokas

-Hätähousu-

Vierailija
12/23 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän yleistä näemmä tuo " en osta uusia, suurempia vaatteita" ja " kaapit täynnä ihania vaatteita, jotka eivät mahdu päälle" -syndrooma ;-) Hip, täällä eräs, joka kärsii myös samasta. Tai [b]kärsi[/b], sillä oli se vaan ihan piristävää, kun sitten ostin omakokoisia vaatteita, joilla näytin edes siedettävältä - vaikka en sitten ollenkaan " siltä omalta itseltäni" joka haluaisin olla. Ja nyt nekin vaattet ovat [b]LIIAN SUURIA[/b] :D :D

[b]Kitta[/b]: osta kuule ihmeessä joku kiva vaate, vaikka sellainen, joka on sitten helppo kaventaa kun jää pieneksi. Hameet on yleensä siinä mielessä helpompia. Jos sulla on yhtään samaa ongelmaa kun mulla (=reidet hinkkaa yhteen) niin nyt talviaikaanhan sukkahousut on oiva pelastus, mutta housuliivitkään ei ole mahdoton ajatus! Ostin keralla kahdet ja ai että ne päällä näyttää sutjakalta, kun ne pakkaa kaiken jotenkin liukkaampaan ja soljuvampaan muotoon. Ainoa huono puoli on se hinta...

[b]ht.78[/b]: Samaa voin sanoa kuin Hätähousu - väsymys tuhoaa mielialaa ja laihista tornadon lailla! Hurjasti tsemppiä ja jaksamista ja toivotaan, että nyt säästytte enemmiltä taudeilta!!

[b]Hätähousu[/b]: Hieno juttu toi kunto-ohjelma! tekis muuten varmasti jokaiselle hyvää :) Mullakin tänään kuntosalilla ohjaajan tapaaminen, pitänee nyhtää siitä kaikki hyöty irti...

Mullahan on muuten nyt jo neljättä viikkoa proteiinitankkaus meneillään. Syön proteiineja 1,5g/painokilo päivittäin, jotta lihakset saisivat rakennusmateriaalia laihdutuksen kuivuttaessa niitä vääjäämättä. Kai te tiedätte, että laihdutettaessa massa lähtee helpoiten nimenomaan lihaksista ja elimistö sitä sieltä luovuttaakin kernaammin kuin rasvasta (pah, on siinäkin!). Minä nyt vaan uskon tähän proteiinien voimaan ja kun kerran tuloksiakin syntyy näin hyvin, niin miksikäs en uskoisi :)

Emo

Vierailija
13/23 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätähousu:

Mahtava tuo sun treenihomma! Eikun vaan liikettä niveliin. Harmi kun meidän salilla ei ole mitään ohjausta niin olen joutunut itse ja miehen avustuksella suunnittelemaan 2 ohjelmaa mitä teen vuorokerroin. Toivottavasti kehitän nyt kaikkia lihaksia tasapuolisesti ja teen puhtaasti liikkeet...

Emo: Joo, olen miettinyt paljon tuota prodehommaa. Ois aika helppoa ostaa jotain lisäravinnetta ja vetää välipaloilla...

Mitäpä luulet saanko tarpeeksi päivässä: n. 4dl maitorahkaa, lihaa, kalaa tai kanaa n. 100g, rasvatonta maitoa 3dl, 3 vähärasvaista kalkkuna/kinkkuleikettä, 1 dl raejuustoa ainakin nämä ja joskus voi olla enemmänkin. Treenaan salilla lähes joka toinen päivä.

Ainiin...Kävin välipuntarissa. Kilon oli puonnu manantain tuloksesta. Se plussa oli siis turvotusta...

14/23 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sen tulin sanomaan, etten mä ainakaan todellakaan luovuttamassa ole, sillä ainahan mä oon hollannut, ettei näistä liikakiloista ainakaan sillä pääse, että luovuttaa..ehei..sinnillä sätkytellään kohti tavoite painoa, vaikka välillä se tuskaa onkin ja mulla se on ollut tuskaa koko kesän eikä siis johdu ees syömisistä vaan kropassa joku taitaa laittaa nyt vastaan, jolloin meinaa iskeä välillä heikko hetki hetkeksi ;o)!!

Mutta siis..upee tsemppi teillä päällänsä..kyllä sitä niin tuloksia saakin aikaan melko varmaan, joten ei muuta kun jatketaan!!

t.Köris

Vierailija
15/23 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että turvotus on laskenut :)

Niistä proteiineista... laskin huvikseni nuo ilmoittamasi aineet ja seuraavasti niisä olis proteiinia:

Maitorahka, 400g: [b]44g[/b]

Broilerifilee, 100g: [b]18,5g[/b]

Maito, 3dl: [b]10g[/b]

kalkkunaleike, 3 siivua: [b]3,5g[/b]

Raejuusto, puoli purkkia: [b]16g[/b]

Yhteensä: [b]92g[/b]

Kunnolla punttitreeniä tekevien tavoite on 2g/painokilo, laihduttajan taas 1-1,5g/painokilo ja siihen sinun proteiininsaantisi hyvin mahtuu. Minun tämänhetkinen tavoitteeni on tuo välimuoto, eli 1,5g/painokilo ja tänään protskua tulee suunnitelmani mukaan syötyä 123g, hiukan alle tavoitteen. Jos en laskisi etukäteen arvoja, tulisi hiilarien osuus automaattisesti aina liian suureksi proteiinien kustennuksella...

Kaloreita noissa luettelemissasi ruuissa oli yhteensä 600kcal.

Emo

Vierailija
16/23 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin siis surutta lisätä. Itseasiassa olen miettinyt aamiaismurojen vaihtamista proteiinipirtelöön. Muroilla on korkea GI.

Siitäpä tulikin mieleeni...

Körikselle: Tuli mieleeni yksi juttu. Sinä kun olet pisteillä ja paino ei laske ainakaan odotusten mukaisesti. Kurkkaappa www.mammadieetti.net/a/glykeeminen_indeksi.htm

En tiedä miksi ei tullut linkkiä. Jokatapauksessa...Kaikki ihmiset ei laihdu kaloriteorialla. Ei ole sama mitä esim.1200kcal dieettiin sisältyy. Lukekaan lisää glykeemisestä indeksistä! Eli on olemassa hyviä ja huonoja hiilareita jne....

Palataan asiaan huomenna!

Vierailija
17/23 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun punnituspäivä ja Turvotusta näytti olevan munkin viimeviikon painonlisäys, koska

paino viime viikolla: 81,7kg

paino nyt: 80,3kg

Paino on siis pudonnut hurjat 1,4kg. Jippii! -vielä kerran.

Mut kyllä mä oon tehnyt töitäkin. Ja tietenkin toi painonpudotus motivoi taas jatkamaan. Keväällä jo huomasin, että mun kroppa on sellainen, että välillä paino saattaa junnata paikoillaan parikin viikkoa ja sitten tulee kerralla isompi pudotus. Ne viikot vaan on aina tuskastuttavia, kun paino ei putoa. Varsinkin kun omistaa nimimerkkinsä mukaisen luonteen...

Toinen mielenkiintoinen juttu oli huomata, että nyt näyttäis jostain syystä rasva lähtevän reisistä. Johtuuko spinningistä? Vai onko vaan reisien " vuoro" ? Mä aloitin siis tän oman urakkani jo viime helmikuussa, mutta teidät löysin vasta vähän aikaa sitten. Yksin pidin ja pidän yhä tarkkaa kirjaa muutoksista. Olen tehnyt painokäyrää, johon punnitsen itseni joka to aamu tyhjkällä vatsalla. Voitte arvata, ettei kesällä ollut yhtään kivaa piirrellä sitä käyrää... Mutta hillitsi ehkä vähän syömisiä. Sitten olen mittaillut ympärysmittoja, että vaikka vaaálla ei tapahtuis mitään, näkee edes kiinteytyykö.

Hirmut höpinät jo innoissani kirjoitellut. Mut vielä noista proteiineista. Puhuttiin myös paljon niistä siinä omaohjaaja tapaamisessa ja eilen vielä lisää, kun sain niitä ruokavaliovinkkejä. Mut hän sanoi, että perusohjeena kannattaa pitää sitä, että aamusta ja aamupäivästä söisi enemmän hiilareita ja iltaa kohden vaihtais proteiinipitoisempaan. Kroppa pystyy käyttämään paremmin proteiineja nukkuessa.

Tsemppiä!!!

Toivottelee

-Hätähousu-

Vierailija
18/23 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin myös pisteet eilen ja sain 17p. Saisin syödä 21, mutta kun olen vähentänyt huonoja hiilareita niin maha oli täynnä ja pisteitä ei kuitenkaan kertynyt niin paljon kuin yleensä.

Aamulla söin muroja, Lounaalla kasvissosekeittoa raejuuston kera, iltaruualla kanasuikalefileitä kasviswokin kera, iltapalalla rahkaa, mandariineja, maustamatonta jugurttia, mustaherukoita.

Ihan reilut annokset siis näitä. Voikun sais pidettyä tämän...

Onnea hätähousulle! Mahtava pudotus!! Joo luin myös, että jos tankkaa hiilareita niin aamulla se on tehtävä. Täysjyvätuotteita yhdistettynä vähärasvaiseen juustoon, maitoon, jugurttiin...

Mukavaa laihduttavaa päivää!

Vierailija
19/23 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli kun aamupalaksi syö proteiinipitoista sapuskaa ja vain vähän jos ollenkaan hiilareita, kroppa joutuu kaivamaan energian varastorasvasta :) Vielä parempi, jos aina liikunnan jälkeen (n.15-30min) ottaa jotain proteiinipitoista (esim. protskupirtelö), josta se menee täsmäannoksena suoraan lihaksille ja n. tunnin päästä syö sitten enempi jos on ruokailun aika. Näin lihaskato minimoidaan ja harjoittelusta otetaan irti kaikki hyöty.

Ja niitä huonoja hiilareita välttelen parhaani mukaan eli aina arkisin, viikonloppuna saatan mussuttaa makeaa kakkua/pullaakin...

Hienoa, Hätähousu - upea pudotus!!!!!

Emo

20/23 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikein tää viikko oo lähtenyt sujumaan, kun en oo aikaseksi saanut merkattua pisteitä, joten enpä suurempia odota maanantaille kyllä!!Ja noista proteiineistä sen verran, että mä syön kyllä ihan liikaa hiilareita ja liian vähän proteiinejä, mutta kun en millään keksi, että mitä sitä söis, että proteiinin määrä kasvais..mistäs muusta sitä saa reilusti kun esim.raejuusto,maitorahka ja tonnikala???

Hätähousu:Aivan upee tulos..hyvä juttu :o)!!

Katti26:Hienosti sujuu sullakin taasen..hyvä juttu!!

Nyt en ehdikään muuta kommentoimaan, kun äidin hommat kutsuu taasen, mutta kaikille kovasti tsemppiä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä