Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle sopiva kestoyövaippa (1v4kk)

06.11.2006 |

En ole vieläkään löytänyt/keksinyt sopivaa yövaippaa pojalle (pissaa paljon tai sitten aamupissa kerkee tulla ja vaippa on ihan märkä+osa saavtteista). Pienenä käytimme kertistä mutta sitäkin ollaan nyt kokeiltu ja tulos=aina yhtä märkä. Nyt ollaan käytetty lähinnä taskuvaippaa paksumpien imujen kanssa mutta koska pojan iho on herkkä. haluisin löytää jonkun sopivan sisävaipan ja mahd. villikset. Onko Lanat liian paksut yöksi?

Mikäs olis sellanen hyvä sisävaippa(poika normaalivartaloinen, n. 11kg), joka imis paljon muttei kuitenkaan olis kamalan tönkkö? Ja atooppisille herkkäiholle mahd. hyvä...

Kokemuksia kaivataan:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne on sit niin pomminvarmat et pitää melkein ilman vaippaakin.... Juuri 5 min sitten aukaisin kirjekuoren jossa uudet Engelit 3kk tytölle koska olen TÄYSIN kypsä Ruskovilloihin jotka ei pidä mitään ellei ne ole niin pieneksi huovutettu et menee tuskin vastasyntyneelle =(

Sisävaippana sekä 3kk ikäisellä, että 1v10kk ikäisellä on Tirsokkat joissa lisäimuna bambutiima kaksinkerroin.

Ja molemmat pissaa tosi paljon eikä ole koskaan sänky märkä ollu isommalla. tolla isommalla ollut jo vuoden Tirsokkaat käytössä yövaippana enkä aijo luopua niistä. Ja kuorena Engelit eikä vielä koskaan ole tullut villiksistä pissa läpi. Ekassa pesussa huovuttelin kunnolla nyrkkien välissä ja pesin Marseille-saippualla ja kevyt lanoliinitus joka pesun jälkeen.

Pienemmälle tilasin kasan Igu*Omia (eli pyysin Virpiä valmistamaan muuten samanlaisia kuin Igu*AIO mutta PUL:in tilalla trikoo. Eli ne saattaa myös olla sit yhtä hyviä yövaippoja tolla pikkuisella kun nyt vaan saapuisivat meille =)

Minusta tärkeintä yövaipassa on tosiaan kunnolliset villakuoret. Joku on sanonut, ettei noi Lanat huopuis yhtä hyvin kuin Engelit.....

Mutta meillä kokemusta vain Engeleistä ja niihin mä luotan kuin Neuvostoliittoon..... ;)

Vierailija
2/2 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä ollut pojalla parit ruskovillat ja loput itsetehtyjä (tai siis siskon tekemiä) hahtuvia, jotka on ihan pomminvarmat. Ruskovilloista oon kyllä itse tykännyt, mutta parhaiten pitää siis hahtuvat. Meillä aina pojalla öisin hahtuvat ja on samanikäinen kun sinun poika.

Sisävaippana olen käyttänyt kaikenlaisia kokeiluja, mm. totsin bamboozle on ihan loistava, siihen lisäimua tarpeeksi esim ohut hamppu niin pitää varmasti. Myös igun velour(?) sisävaippa lisäimun kera on hyvä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi