Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHIPPUSET maanantaina!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu isot plussaonnittelut!!

Vierailija
22/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun joukkoon. Onnittelut plussanneille!

Heti perään kyselyä... Minulla menossa kp25 (kierto ollut n.30 päivää, hankala tietää koska esikko tärppäsi heti pillereiden loputtua ja kakkonen toisesta kierrosta ja kolmas (keskeytynyt keskenmeno) toisesta kierrosta.)

Eli nyt menossa 25 kp ja lämmöt koholla ja valkovuoto todella runsasta... Olisiko mahdollisia raskauoireita? Nolona täällä miettii, vaikka on jo kolme raskautta takana...

Tilasin tänään mammaksi.fi testejä, niitä herkimiä, Näyttäisikoöhän ne jo jotain..

Sekava testi, mutta toivottavasti saatte selvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei ainakaan vielä mihinkään listoihin :D

mulla on nyt koko ajan sellanen tippuu-ei tipu-olo.. tuntuu että eilisen etovuus oli jotain unta vain. Onko teillä muilla ikinä silleen, että juuri herätessä, ihan sama mihin päivänaikaan, kourii menkkamaisesti? (lähinnä tarkoitan menkkojen ollessa tulossa/jopa silloin, kun olette olleet raskaana) nyt 4h päiväunien jälkeen oon kyllä pirteä, mutta varma että oon taas vaan kuvitellu koko raskauden. nyyhVoiMuaRaukkaa- terveisiä siis täältä, vaikkakaan toivoa ei ole vielä menetetty siltikään ;)

Vierailija
24/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihmeellistä... Nyt kp 25 / 27-31. Alkanut vähän juilimaan taas tuolta munasarjan kohdalta, joten epäilen, että mitään ei ole tapahtunut. Ainakin viime kierrossa lähes oviksesta asti toisen puolen vihlontaa ja tuloksena menkat. Pupuilut meni noin joka kolmas päivä ja sitten lopetettiin kuin seinään jossain vaiheessa. Ei vaan jaksettu...

Limat jäi myös bongailematta. Ärsyttää nuo vihlomiset, oikeastaan koskaan aikaisemmin ei ole ollut kuin nyt kesän keskenmenon jälkeen joka menkkoja ennen (tai siis suunnilleen oletetun oviksen ja menkkojen välissä).

Aikaisemmat raskaudet olen tiennyt positiivisiksi jo ennen testejäkin. Rinnat on silloin " piukentuneet" heti varmaan kiinnittymisen jälkimainingeissa. Eli nyt ei kyllä oireen oiretta!!

Hyvää viikon alkua!! Ja tosi kiva, kun noita plussia on tullut!

Vierailija
25/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille tasapuolisesti! Ja halaukset tippuneille.

Eli ei minuakaan vielä plussanneisiin,tänään sain normaali vahvuisella testillä hailun viivanpaikan jossa ei väriä joten eikun piina jatkuu edelleen.Nyt kävinkin ostamassa herkän clearpluen joten jos sillä testailis viimeistään keskiviikkona taas uudelleen ellei menkat ala.Nyt kp 31/28-30 ja ei oireen oiretta menkoista,mut lämmöt ylhäällä,rinnat kipeenä ja masu turvoksissa joten katsotaan mites akan käy! Ilmoittelen heti kun teen taas testin tai jos menkat yllättää.Eli viimeistään keskiviikkona.

Peukkuja kaikille piinailijoille ja plussa säteitä paljon pöllyttelen.

Vierailija
26/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on jotenkin epäuskoinen olo raskauden suhteen..Mutta koska minkään sortin punaista vuotoa ei ole tullut, niin kai se uskottava on! :o) Ja kai nämä oireetkin viittaavat siihen suuntaan.. Kuitenkin pelottaa, että jos asian " julkistaa" , niin pian käy huonosti..

Piipaa, laita vaan minut sinne plussanneisiin! Kiitos, kun jaksat päivittää listaa!

Piipikkä ja pieni rv4+2

Vierailija
27/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa00: Saat laitta listoille.

Koralli: Kyllä kannatti piinailla viikonlopun yli!!! =))

Tää päivä on mennyt siivillä. Työt ja perhe pitää kiireisenä! Ajatukset pyörii oman navan ympärillä ja kuulostellessa oireita. Mahaa vihloo aika ajoin, sillai kivasti!!!!! Mies oli ihan onnesta soikeana, kun tuossa illalla saavuin kotiin. Väsyttää ja palelee. Nukkumatti on ollut taas tämänkin illan kylässä, mut työt on hoidettava!!

Pitää huomenna soitella neuvolaan!

Hyvää yötä ja plussatuulia oikein paljon!

Vierailija
28/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt ihan mahdotonta. En osaa ajatella muuta kuin että olisinko raskaana vai en. Rinnat on siis aremmat ku yleensä ennen menkkoja, mut ei kuitenkaan sillai pinkeät kuin oli aikanaan esikosta raskausoireena. nyt ovat arat sivulta ja tuosta ylhäältä, jos painelee :D

Sit ku noita tikkuja on kaappi " täynnä" niin sorruin nyt illallaki tekeen testin. IHAN MAHDOTONTA ITSEKURIN PUUTOSTA. No olin mukamas siinä näkeväni jotain haamua, mut oliki joku taitos testissä. No nyt taas jälkikäteen siihen on ilmaantunu se rasittava roskishaamu. Siis sellainen joka näkyy valoa vasten, viivanpaikka. Ei kai ole tarkoitettu, että testejä kytätään valoa vasten (siis tyyliin testi spottilamppua vasten ja sitten tihrustetaan), pitäs vaan uskoa, että nega on nega. Tuo " viiva" ei siis näy tavallisesti testiä katsottaessa. Onkohan tämä enää tervettä....

Nolottaa tämä itsekurin puutos. Yleensä ihan suht järkevä ihminen ja nyt taas ihan vauvakuumeen vietävänä. Tuntuuko teistä kenestäkään koskaan samalta? Jos saisin tästä kierrosta plussan niin olisin niin pyörällä päästäni että mut sais höyhenellä kumoon. Ja oma mieski vaan naureskelee mulle.. :D

T. höyrähtänyt

Vierailija
29/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kai käytöstavat hukassa kun edellisessä kirjoituksessani kaikki aivotoiminta keskittynyt omaan napaan :S

Koralli:

Täällä kans sattuu tisseihin sivuilta+ylhäältä jos _painelee_ :D mutta mitään pinkeyttä ei havaittavissa, kunhan tossa löllyvät. Toisaalta juuri esim. portaita noustessa käy jopa kipeää, kun pomppivat. Että tällasta tissi-informaatiota :DD

Vierailija
30/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja tissitestejä meillä ;)

Minä sitä tämäniltaista testiä vielä kerran syynäsin spottia vasten ja ihan kuin näkisin sellaisen leveän haamun, semmoisen kontrolliviivan levyisen. Ihan kuin haalean haalean haalea haamu. Enkä tiedä näkyykö se vain mun silmissäni kun niin kovasti toivon. Mutta säästin nuo aiemmat testit edellispäiviltä ja enkä niissä näe samanlaista. Näin loppuillasta on hyvä herätellä toivoansa, niin näkee mukavia vauvaunia :) Viime yönä jo näin unta tekeväni plussatestin ;)

Juu,jos menis nukkumaan nyt päänsä selväksi..

Öitä!