Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHIPPUSET maanantaina!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos on tälle päivälle plussia testailtu? Minkäslaisia oireita teille piinailijoille on ilmaantunut? Korallilla ainakin oli " raskautunut" olo, mitkäs on tuntemukset tänään? :)

Täällä kierron puoliväli nyt ylitetty, ei ovulaatiotuntemuksia vielä, voi olla tosin, että meni huomaamatta ohi. Vauvasiementä on viljelty ja nyt sitten alkaa piinaava pariviikkoinen. Tosin toivottavasti jaksetaan vielä pupuilla kierto loppuun asti, kun en tosiaan sitä ovista oo bongannu, ni eihän sitä tiedä, millon se todellinen tärppiaika on.

Se mun navasta, tulkeehan jakamaan maanantai-fiiliksiänne! =)

-S-

Vierailija
2/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää!!!!!!!!

Aivan sairasta tällanen... oksettaa ihan kokoajan.. ei pysty syömään:( ja väsy on aivan hirveä...

Nyt vasta kp13/12-28

Kovasti haluttais testata... eipä se vielä taitais näyttää plussaa vaikka olisinki raskaana...

Aivan hirveästi tupakoituttaa vaikken edes polta... olen lopettanu jo ennen esikkoa...Ja nuiden kärtysten lasten kanssa kiristää hermoa.. tai enemmänki miehen kans:)En polta... lähen lenkille jos oikein tympäsee:)

Miehellä alkaa menkat:) no ei, ihan hirveän kärtyinen... esikko kärtyää ja mies kärtyää... vähän niinku olis 2 lasta... onneksi se lähti kouluun:/

Mites muilla heinähippusilla???? Onkos hyviä uutisia tälle aamulle??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten kirjoitin, että nyt pidän taukoa tässä palstailussa, mutta täältäpä yllättäen nyt löysin itseni! :)

Ei ole oikein aikaa lukea koko missatun viikon pinoja, joten tässä nyt yhteisesti kaikille plussanneille lämpimät onnitteluhalit!!!! Ja tädin yllättämille luonnollisesti mitä suurimmat pahoittelut.

(.) Nyt menossa kp15/28-30...ovislimoja oon jonkin verran bongaillut parina, kolmena päivänä. Lämpöjä oon vähän yrittänyt seurailla, mutta en nyt niissä mitään ihmeellistä oo ainakaan vielä huomannut. Peittoja pöllytelty eilen ja toissapäivänä. Vielä kait pitäisi ainakin tänään kumota ukko sänkyyn :) Ja siitä se piinailu sitten taas alkaa... Kumpa sitä nyt vaan osaisi pysyä jalat tukevasti maassa. Mistä te muuten mittailette noita lämpöjä? Suusta? Mulla tämä 3 vuorotyö, eli en edes oikein pysty mitään aamulämpöjä mittaileen, kun taaskin ensi yöksi töihin.

Esikoinen tuossa värittää lattialla...näyttää uhkaavasti siltä, että pian saa matto uutta väritystä, joten pitää mennä väliin...

Vierailija
4/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi menkat perjantaina, mutta vain pienesti tuhruttaen ja eilen, kolmantena päivänä ei enää juuri tullut mitään. Tänä aamuna sitten testailin ja toivoin että kyse olisi ollut valemenkoista, mutta negaa näytti. Edellisessa, keskenmenoon päätyneessä raskaudessa tuli myös samanlaiset valemenkat. Ovulaatiosta on nyt kulunut 13 päivää eli pientä toivoa kai vielä on. Esikoista odottaessa kuitenkin testasin ekan haamun dpo13 eli tuntuu siltä että jos olisi ollut plussa tullakseen, se olisi jo tullut.

Onnittelut kaikille plussanneille ja plussatuulia niille joilla vielä testi kaapissa polttelee!

Vierailija
5/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alotin sitten tänään nuo luget ja hyvä niin. Hintsusti on vaan lämmöt koholla joten ehkei se keltarauhanen tosiaan toimi ihan täysillä.

Hirmusen hitaasti menee aika. Tälle viikolle ei oo ees mitään ihmeempää ohjelmaa joten ei mikään vauhdita tätä piinaa..

Korallin lämpökäyrä se näyttää edelleen hienolta! Jokos oot tänä aamuna tarkistanu mitä tikut näyttää? =D

Mut nyt aamukaffelle! Tärppionnea kaikille!

piipaa kp 15/27 dpo 3

Vierailija
6/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa heti kun apteekki aukesi, apteekin raskaustestin, jolla viime viikolla sain haamun! Tänä aamuna se oli selvä POSITIIVINEN =)!!!!

Leijun tuolla jossain korkealla, en voi uskoa todeksi. Oireita ei ole muita kuin väsymys, iltapäivällä etoo aina jonku verran edes rinnat ei ole vielä kipeytyneet kovasti.

Näin viime yönä unta että rinnoista valui kauheasti maitoa ja yöpaita oli aivan märkä ja piti yrittää salata se että odotan!!

Nyt vaan toivon, että tämä pikkuinen pysyisi matkassa !!

Toivotan erittäin mukavaa päivää kaikille!

Plussatuulia puhaltelen teille!

Vierailija
7/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea myytiäinen!!!!!!!!!!!!Ja vauvaliimaa ja tarrasukkia masuun mukaan:):):):)

Ihana lukea hyviä uutisia...

Kui aikasin tuo oksetus voipi alkaa??? mietin vain että onko mulla joku tauti vai voisko olla mahdollisesta raskaudesta... sen muistan että esikkoa odottaessa jo rv3 tuli tissit ihan hirveän kipeäksi... nyt ei ole... mutta keskiviikkona vaihtuis rv3 että miksipä ne jo oliskaan...

Hyi.. ei sais miettiä kaikkea näin hirveästi..

mamitsuukkeli kp13/12-28

Vierailija
8/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait mun maanantain alkamaan hyvin. Tulin niin iloiseksi kun luin sun viestis. Osaan kuvitella kuinka sä leijut siellä jossain ja oot suu korvissa. Onnea ja tarrasukkia matkaan...

Omasta navasta....

Ovislimat bongattu eilisestä lähtien. Kertokaapa kuinka monta päivää niitä limoja nyt sit tulis, et koska se ovis olis mahdollisesti?

Hauskaa viikonalkua ja lisää plussia kehiin. Mä oon sit niitä viimeisiä piinailijoita heinäkuulle....

Vierailija
9/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lyhyestä virsi kaunis, mutta kyl toi edellinen viestini jäi vähän liian lyhyeks =D

Onnittelut plussanneelle, olikohan nimi myytiäinen (edelleen se surkean huono nimimuisti...)!!

Ja sitten vähän kiukuttelua... Piti tilata aamulla muutama aconin testi, ajattelin että tulisivat jo huomiseksi niinkuin ennenkin. Ja hitsin hitsi, sivulla lukikin, että ei ole varastossa, toimitus kestää 2-5 päivää =((( Hittolainen!!! Siinä ajassa pitäis jo tädinkin tulla (perjantaina) joten eiköhän noi apteekin tavallisetkin silloin jo näytä jos on jotain näytettävää. On vaan sellainen tilanne nyt päällä, että pitäis mahdollisimman nopeasti tietää et oonko raskaana vai en. Kiva tällänen tilanne, kun muutenkin menee hermot tässä piinaviikolla, ja nyt sitten vielä tosta toisesta asiasta johtuva stressi päällä... Grrr!!! Mutta jotenkin vaan tuntuu, että enhän mä nyt raskaana voi olla, se oliskin liian hyvää ollakseen totta, eihän tää tilanne nyt niin helpolla selviä =(

Anteeksi tää valitus ja ruikutus heti viikon alkajaisiks!! Onneksi jollakulla oli se plussauutinen niin ei mene liian synkäks :)

Nippara kp 27/30

Vierailija
10/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse putosin suoraan " rapaojaan" eli täti YLLÄTTI nimenomaan yllätti eilen.Nyt sitten siirrytään yrittelemään elokuisiin.Kyllä mä sen toisaalta arvasinkin, poistettiinhan hormonikierukka vähän ennen ovista ja tulipahan nyt sitten totaalinen puhdistautuminen siältäpäin.On nimittäin aikamoiset niagaran putoukset:)) Selkää särkee ja vatsa on kipeä ja V.....ttaa...No kiertokin lyheni parilla päivällä ei muuta kuin onnea lopuille heinäkuisille ja plussatkaa munkin puolesta.

-Happy kp2/26-28 yk2

Vierailija
11/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä maanantai voisi paremmin alkaa teillä :)

Täällä ollaan nyt kierron puolessa välissä kans ja jokatoinen päivä on yritetty seksiä harrastaa. En mittaile lämpöjä enkä seuraile limoja, mutta eiköhän tässä peiton alla viihdytä vielä tämä viikko :)

Ens lauantaina meillä onkin hääjuhlat eli toivottavasti jaksais vielä silloinkin urheilla. Tytön 1v synttärit on viikon päästä joten onneksi tässä pysyy kiireisenä muutenkin.

Omanapaisuudeksi meni mutta menkööt! Plussaonnea tälle viikolle kaikille testaajille, palailen tänne varmaan sitten piinaviikoilla!

Vierailija
12/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tulee näitä plussauutisia!

Omassa navassa ei mitään ihmeellistä.

Itselläni on kunnon räkäflunssa. Onneksi tänään olen vapaapäivällä, on pakko saada nukkua ja kerättyä voimia.

Nyt näyttää siltä että keskimmäinenkin lapsi on saamassa tämä saman flunssan, joten yövalvomisia on varmasti tiedossa vielä normaalia enemmän.

kp 23/31-35

Vierailija
13/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin parin viikon pinot jäänyt lukematta kun oltii esikoisen kanssa reissaamassa, jotenka en oikeen tiedä mitä on kullekkin tapahtunut. Omaa: Normaaliin kiertoon nähden menkat on nyt neljä päivää myöhässä, mutta kun kierto ollut nii sekaisin ettei tiedä itsekään missä mennään. Tarkoitus olisi testailla kunhan on asiointia apteekille päin, ehkä jo tänään! Oireiluna (kuviteltua?) palelu, mikä saattaa kyllä johtua kylmenneestä ilmasta ja lumesta...

Mutta, tulempa sitten kertomaan kuinka kävi...

Vierailija
14/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MYYTIÄISELLE SUPERONNITTELUT PLUSSASTA! Hieno homma!!!! :) Kyllä tuon takia kannattikin piinailla viikonloppu! :) Oikein onnellista odotusta sulle!

Happy: Pahoittelut, tuollainen ikävä äkkiyllätys on tosi tylsää, kun ei ees ehdi kunnolla piinailla :( Tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Liljalle tsemppiä, voisko vielä pientä toivoa pitää yllä...! Jos kuitenkin...

Aika monella tuntui ovisaika olevan käsillä tai just mennyt, tärppionnea teille ja kaikille muillekin tietysti.

Piipaa: hyvä että sait luget vauhtiin. Eikös sulla normaalistiki nouse lämmöt hitaanlaisesti oviksen jälkeen joten kyllä se ovis varmaankin on jo ollut. Ja nyt luget sit apuun.

Oma napa: Jaa-a, eilen oli niin raskautunu olo jo. Tänä aamuna lämmöt vähän tippui ja samaa kyytiä tippui luottamus raskauteen. Tunnetta avitti vielä ihan putipuhdas negatesti. Ei edes roskishaamua...grr.. ;) Enpä tiiä kyllä nyt miten päin tässä olisi ja mihin uskoa. Olis kiva tietää kuinka myöhään joku on acon10 joskus positiivisen vasta testannu. Kyseisestä testistä kuulee aina juttua, kuinka pian sillä on saatu positiivinen. Nyt sitä alkaa miettiä, että voiko vielä olla mahdollista olla raskaana, vai olisko acon10 pitäny jo raskaus bongata. No, oottelen nyt pari kolme päivää ainakin vielä ja luovutan vasta sitten.

Yskänrokko pamahti ylähuuleen ja se on kyllä pahasti tätimerkki.... pirskatti... valkovuoto on lisääntyny mutta sekin on mulla tätimerkki.

Äsh.... tämä odottaminen on hermoillekäypää! :))))))

Iloista illan jatkoa teille kaikille kuitenkin!

Koralli73 kp 23/n.26 10DPO yk4

http://koralli.page.tl/

Vierailija
15/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harittaako mun silmät vaan niin pahasti vai miks mä näkisin hiukan punerrusta tuossa testiviivanpaikassa.. Siis kun vertaa niihin aiempiin tikkuihin, hmm. mä en ainakaan luovu toivosta vielä sun suhteen! ;)

Ja samalla hirmu paljon onnea uusille plussanneille! Tietenkin myös pahoitteluni tippuneille, tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Vierailija
16/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että kuvasin testin aika tuoreeltaan aamukiireessä (tuli aika törkeän epätarkkakin kuvasta) ja testi ei ollu vielä kuivunu oikein, eli sehän värjäytyy silleen punaiseks kauttaaltaan vähän siinä testausvaiheess. Ei siinä oikeesti oo viivan viivaa :P Mutta kiitos tsemppauksesta, jospa minä en nyt anna vielä periksi sitten :)

Vierailija
17/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan onnesta sekaisin koko nainen! Heinäkuussa -07 meitä onkin sitten jo viisi ja siinä meidän perhe sitten onkin!

Kisu rv 4+4 (neuvolan mukaan jo 6+0, eivät huomioi tota pitkää kiertoa)

Vierailija
18/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halituksia tädin yllättämille!!!

täällä yksi todella sekavassa mielentilassa oleva ihminen...voi äitienpäivä että tämä elämä on vaikeaa. kävin tänään ultrassa ja gyne sano että kohdussa ei ole merkkiäkään siitä että olisin ollut raskaana!!!eilen satavarmasti semmonen möntti tuli pönttöön ja se oli ihan taatustu sitä itteensä.kohtu oli siisti ei vuotoa havaittavissa(niinkuin ei oiken ole ollutkaan). verikokeet vielä otatti että jos ois ulkopuolinen ollut. nojoo mutta arvatkaa mitä, nyt särkee oikeaa munasarjaa silleen ku ois ovis tulossa ja jos ois oikeet kp:t menossa niin ois kp9 ja viimeksi ovis oli kp 12. mitähän tässä pitäs nyt oikeesti ajatella, ja entäs mitä teen niitten terojen kanssa ja mistä näitä päiviä nyt sit lasketaan, osaako kukaan kertoa???????

Vierailija
19/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa merkillinen gynekäynti tosiaan. *raapii päätään*

Mut jospa se oli kohdun ulkopuolinen joka tuli ulos, kertoneehan se verikoe sitten sen.

Jospa se oiskin ovis ovella kolkuttelemassa. Miksei se vois olla mahdollista, jos se ulkopuolinen ei oiskaan sekottanu lainkaan tuota normaalikiertoa.

Mä nyt siis ainakin suna tikuttasin ovista ja jos saat plussan tikkuun niin laskisin sen mukaan, että nyt on kp9 ja alottasin terot kp15.

Soitatko sille gynelle niistä verikokeiden tuloksista vielä? Kannattas varmaan siltäkin kysästä mielipidettä.

Hirveesti pidän sulle peukkuja!

Kisulille ja Myytiäiselle suuren suuret onnittelut! Saanko myytiäisenkin päivittää jo listaan?

Vierailija
20/30 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipikkä, weatherby ja Tari!

Joko saan teidätkin laitella tuonne listalle plussanneisiin??? =D =D =D