Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako kukaan muu myöntää, että v***taa, kun miehen

Vierailija
22.08.2008 |

aikaisemmasta suhteesta oleva lapsi tulee teille esim. joka toine vkl?

Itse pidän niitä "toisen luokan" vkonloppuina ja suurinpiirtein odotan, että lapsi on täysikäinen eikä enää (luultavammin) tule.

V***ttaa suoraan sanoen! Ja ennen kaikkea itseni, kun menin sekaantumaan tällaiseen mieheen. Muuten suhde on ihan ok.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen juttuun naapurinlapsista vielä; meidän naapurustossa asuu paljon lapsia,ovat jatkuvasti yökylässä- hoidossa toistensa luona- ja tykkään todella paljon naapurien lapsista niinkuin hekin mun lapsista. kestän hyvin kodissani vieraita lapsia, koska meillä on säännöt joita kaikki noudattavat. Ja olen tinkinyt omista menoistani koska naapurit ovat tarvinneet lapsilleen hoitopaikkaa. Näin toimin myös serkkujeni lasten kohdalla. Meillä on siis usein vieraita lapsia hoidossa. Mutta ehkä olenkin ihan juntti.

(eri asia tietysti kuin ne miehen lapset, mutta siis vieraasta lapsestakin voi tykätä:)))

olet juntti. Oikeasti, ei voi verrata, että naapuriston lapset on teillä silloin tällöin ja, että miehen ex-suhteen lapset on teillä silloin tällöin. Tai sitten, olet äiti-teresa-tyyppi, joka on aika harvinaista.

Huomenaamulla, kun istut sun lasten kanssa aamupalalla, kuvittelepa hetken, miltä tuntuis istua siinä sun miehen ex-suhteesta olevan lapsen kanssa, joka ehkäpä näyttäisi kaikin puolin eleillään, että olis mielummin jossakin muualla. Kuvittele edes 5min, ja kerro meille sitten huomenna oliko kiva aamupala.

! Ja tunsitko rakkautta yli rajojen vai oliko sulle tärkeintä SUN lasten aamupala?

Vai on äititeresatyyppi harvinainen :-D JOKAINEN NORMAALI AIKUINEN toimisi noin "teresamaisesti"! Kyllä. Mä en oikeasti edes tajua mistä aamupalasta sä vaahtoat?!

Vierailija
42/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän jollain tasolla pitää omista lapsistaan, koska ne ovat hänen vertaan ja sukuaan, hänen kuviaan ja luomuksiaan, hänen ja muistuttavat häntä itseään.

Lapsista hän ei totisesti pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän jollain tasolla pitää omista lapsistaan, koska ne ovat hänen vertaan ja sukuaan, hänen kuviaan ja luomuksiaan, hänen ja muistuttavat häntä itseään.

Omia lapsiaan suojelee vaan jonkun alkukantaisen vaiston kautta, ei tuollainen nainen pysty ketään rakastamaan. Kunhan luulee niin.

Vierailija
44/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusioäiti

Vierailija
45/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, kun joka toinen vkl pöydässä istuu miehen lapsi, joka tuntuu ja itsekin näyttää siltä, ettei kuulu perheeseen. Jotta pääset tunnelmaan, hae teidän naapurista joku syömään aamupalaa teidän kanssa huomenna.

Itse olen ratkaissut asian niin, että herään mielummin aikaisemmin ja syön ennen muita, jottei ole niin tympeää.

Ja ne jeesustelut sikseen, jos ei ole kokemusta!

Vierailija
46/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista yleensä, ja kuinka moni vain omista lapsistaan?

Tämä kesk. alkaa jo pikku hiljaa menmään hurskastelun puolelle.

Vierailija
47/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, kun joka toinen vkl pöydässä istuu miehen lapsi, joka tuntuu ja itsekin näyttää siltä, ettei kuulu perheeseen. Jotta pääset tunnelmaan, hae teidän naapurista joku syömään aamupalaa teidän kanssa huomenna.

Itse olen ratkaissut asian niin, että herään mielummin aikaisemmin ja syön ennen muita, jottei ole niin tympeää.

Ja ne jeesustelut sikseen, jos ei ole kokemusta!

Ihanko joka toinen vkl! Voi että. Ja että oikein näyttää, että ei kuulu perheeseen. On muuten tosi kumma vaikka sinäkin teet kaikkesi ettei näin olisi!

Lapsi ON miehesi lapsi. Miehen perhe ON hänen perheensä. Vastuu on AINA aikuisen. AINA.

Saat tuoda vaikka oman lapsesi meille ja minä kohtelen häntä niin kuin ihmistä!

Kokemusta on enemmän kuin sulla ikinä. Koko elämän verran. Lapsipuolena.

Vierailija
48/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan omaan perheeseesi kuuluvia. Koita nyt jo tajuta!

Vierailija
49/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ei tarvitse synnyttää ei-toivottuja lapsia. Onko ne omat geenit niin ylivertaisia että niitä on pakko jatkaa, ei minun ainakaan.

Vierailija
50/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi silti yrittää käyttäytyä edes aikuismaisesti ja asiallisesti kumppaninsa lapsia kohtaan. Rakastaa ei tarvitse, mutta pitää kyetä kohtelemaan tasapuolisesti ja ystävällisesti. Jos mä olisin sun mies, pistäisin sut pihalle omia lapsiani kiusaamasta. Kyllä sen silmät vielä aukee.

Hurskastellen!

Vierailija
51/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehestä osaan pitää kiinni. Ei siis kannata näytää suoraan tunteitaan lapsiPUOLIA kohtaan...

Vierailija
52/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa. Omat lapset on kuitenkin aina omat, siitä ei mihinkään pääse. Rakkaus omia lapisa kohtaan on ehdotonta.

Vierailija
53/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on lapsia! Siis tajuatteko, lapsia!!

En ole kenellään äitipuoli, meillä on kaksi lasta miehen kanssa.

Joskus tuntuu noidenkin kanssa, että ei jaksa enää, ymmärrän kyllä että hermot voi joskus mennä. Mutta nehän on vain lapsia, edelleenkin!

Tiedän parikin tällaista tapausta omasta tuttavapiiristäni. Yksi äiti sanoi, että lapsen isän uusi nainen on suoraan sanonut ettei halua heidän lastaan sinne kun sillöin tällöin vaan. Mahtavaa! Ja tällä isällä on lapsi uuden naisensa kanssa. Mahtaa tästä tuttuni lapsesta tuntua tosi mukavalta!

Oikeesti, miettikää nyt vähäsen!

Ps. Minulla on isäpuoli, ja totisesti on tätä samaa juttua ollut. On joskus sanonu mulle, että elämä olisi helpompaa ilman minua ja veljeäni (tosin nykyään ollaan ihan ok väleissä), mutta ikinä en ole unohtanut tuota asiaa.

Vierailija
54/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lapsuuteni yritin miellyttää, mutta kun en vilkkaana luonteena osannut olla hiirenhiljaa nurkassa nypläämässä, niin en siinä ikinä onnistunut. Aina näytti tympeää naamaa, tein aina jotain ärsyttävää (mistä piti mainita joka ikinen päivä tuskastuneena)... Oma lapsensa tietysti oli palvottu ja hymyjä riitti hänelle. Minulle ei koskaan spontaania halausta, tai muutenkaan hyväksynnän merkkia. Ja sitä odotin ja toivoin, että joskus se huomaisi että minäkin olen ihan kiva lapsi. Minä luulin että sillä oli mielenterveydellisiä ongelmia, koska aina oli niin vitun tympeä, masennusta tai persoonallisuushäiriötä.

Mutta nyt tajuan, että hän oli yksinkertaisesti yksinkertainen, ilkeä ja nautti pienen lapsen kiusaamisesta. Onneksi ei sentään saanut isääni puolelleen, sehän vasta helvettiä olisi ollutkin.

Vierailija
55/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein iloitsevat siitä, että ovat saaneet riitelyllään miehen estettyä tapaamasta omaa lastaan, huh huh.

Vierailija
56/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ihan täysillä käy...

silti vitutti miehen lapset, ja kyllä, mies lopetti heidän tapaamisen koska häntäkin alkoi vituttamaan. Lasten äidistä johtuu suurimmaksi osin, varsinkin siitä että mies petti mua lasten äidin kanssa suhteemme alussa ihan.

Vierailija
57/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa että aika parantaa monia asioita, mutta alun v*tutuksen muistan vielä! Kannattaa äidit lähteä mukaan uusperheellisten liiton tapaamisiin, siellä kaikki on samassa tilanteessa ja tunteet ovat sallittuja. On helpottavaa keskustella näistä asioista ja saa asioita järjestykseen kotona. Meitä helpotti.

Hankalinta meillä olikin kun mies ei jutellut lapsen asioista mitään, niihin ei saanut puuttua. Vein kuitenkin välillä nyrkkitappelun jälkeen läpi asioita, kuten nukkumaan meno klo 21 eikä puolilta öin, iltapala yhteinen klo 20 eikä erikseen klo 23: ja jotain, ja että nukutaan omassa kivassa huoneessa eikä isin vieressä niin että minä nukuin sohvalla jne jne. Molemilla oli pienet lapset. Samat säännöt tuli molemmille ja se helpotti vaikken ikinä tunne olevani toisen lapselle kuin ilmaa. Se ei vain kuule minun puhetta kun on tottunut kai että huudetaan. En tiedä eikä sille voi mitään. Meillä keskustellaan. Nyt meillä yhteisiäkin lapsia jotka ovat sisaria molempien aikaisemmille.

Ja koska ymmärrän/tiedän nämä vihan purkaukset, olen sanonut oman esikoisen isälle ettei veisi lastamme uusien "äitipuolien" luokse vaikka he niin kovasti haluavat koska se ei välttämättä ole rakkautta että haluaa nähdä toisen lapsen. Luotan eksääni täysin tässä asiassa.

En oikein ymmärrä onko se nyt sitten rakkautta jos mies on maannut eksän kanssa, teidän uusperhe ei taida olla ihan vakaalla pohjalla, mutta muille, menkää ja selvittäkää asiat! Vertaistuki on ihan parasta, ei tarvitse jäädä ainiaaksi yksin vihan tunteisiin elelemään!!!

äo

Vierailija
58/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää ITSENNE lapsena tuollaiseen tilanteeseen, tai oma lapsenne. Eikö yhtään kellot soi päässä

Vierailija
59/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, jos kaikille näille vit**untuneille äitipuolille tulis ero ja lapset. Toivoisitteko te, että lapset ei ikinä olis isänsä luona??

Koska eihän niitä sinne kannata antaa, voi vaikka isän uudella vaimolla vi**taa ne teidän kersat siellä....

Vierailija
60/93 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että nukutaan omassa kivassa huoneessa eikä isin vieressä niin että minä nukuin sohvalla jne jne.