Uskaltaako kukaan muu myöntää, että v***taa, kun miehen
aikaisemmasta suhteesta oleva lapsi tulee teille esim. joka toine vkl?
Itse pidän niitä "toisen luokan" vkonloppuina ja suurinpiirtein odotan, että lapsi on täysikäinen eikä enää (luultavammin) tule.
V***ttaa suoraan sanoen! Ja ennen kaikkea itseni, kun menin sekaantumaan tällaiseen mieheen. Muuten suhde on ihan ok.
Kommentit (93)
enää ei vituta kun mies lakaksi ottamasta niitä, kun tosiaan vitutti aina liikaa ja rtapeltiin sitten muutaman kerran aika mojovasti asiasta.
Eniten ehkä ällöttää, kun mies järjestää tälle lapselle aina jtk extraa (kylpylä, leffa yms). Lapsi -tai nuori ei tee muuta kuin katsoo Tv:tä, on netissä tai syö kaikki herkut kaapista. Olenkin alkanut tyhjentämään kaikki kaapit herkuista ja heitän vaikka mielummin ne roskiin kuin annan tälle lapselle. Lapsi on kuin lomalla olisi ympäri vuoden.
Mutta täytyy sanoa, että pelkkä olemassaolo myös ärsyttää. Onneksi lapset kasvaa äkkiä.....
Minä myönnän että vitutti ja vielä enemmän vitutti kun lapsi ilmestyi meille useamminkin (asui lähellä) Mies oli ihana mutta loppujen lopuksi olin vain helpottunut kun pääsin molemmista eroon.
Minä myönnän että vitutti ja vielä enemmän vitutti kun lapsi ilmestyi meille useamminkin (asui lähellä) Mies oli ihana mutta loppujen lopuksi olin vain helpottunut kun pääsin molemmista eroon.
mutta jos voisin valita, niin lapsesta kyllä. Ihana kuulla, että meitä on muitakin!
Ja niiden, jotka eivät ole ko. tilanteessa, on ihan turha urputtaa siellä mitään. Se on melkein sama kuin Pietarin kävijältä edellyttäisi sitoutumusta & rakkautta katulapseen! Oma lapsi on nyt aina oma, sitä EI mikään muuta. Ei vaikka olisi kuinka rakastunut mieheen.
mitä tekstejä...toivottavasti teillä ei kenelläkään (lukuunottamatta tietty no 2) ole omia lapsia...ette vaikuta oikein äiti/isätyypeiltä noin kauniisti sanottuna. Rumasti sanottuna kuulostatte niin itsekkäiltä ettette lapsia ansaitsekaan. Ehkä ovat provoja koko pino / olette kännissä kuin käet koko poppoo?
silti vitutti miehen lapset, ja kyllä, mies lopetti heidän tapaamisen koska häntäkin alkoi vituttamaan. Lasten äidistä johtuu suurimmaksi osin, varsinkin siitä että mies petti mua lasten äidin kanssa suhteemme alussa ihan.
Pitäshän toi tietää jo siinä vaiheessa, kun miehen tapaa.
Onko se teiltä pois jos syö kakkua tai kattoo telkkaa?!
Anna sen olla rauhassa jos ei siis varsinaisesti muuten häiritse kuin olemassa olollaan, muistuttaen miehesi exästä ja siitä miten se lapsi on alkunsa saanut. :)
Naurettavaa olla mustasukkainen lapselle, syytön se siihen kaikkeen paskaan on!!
Voittehan te itse tehdä silloin jotain muuta jos kakarat häiritsee. Kai teillä jotain omaakin elämää on?!! Mene kavereiden luo kylään, leffaan, kuntoilemaan, jne.
Kai sitä nyt aikuinen nainen voi ilman miestäkin mennä ja tehdä ja nauttia vapaa ajasta?
Itsellä meni suhde isääni ihan v****tuiksi just tollaisten ämmien takia. Eipähän näe nyt lapsenlapsiakaan kuin sen tunnin kerran vuodessa. isäni kyselee kylään mutta mua ei tosiaankaan kiinnosta mennä!!! V**ttu mikä ämmä sanon minä. Isäni muut exät äitini jälkeen olivat sentään ok, oltas varmaan jo ihan "kavereita" näin aikuisena.
mitä tekstejä...toivottavasti teillä ei kenelläkään (lukuunottamatta tietty no 2) ole omia lapsia...ette vaikuta oikein äiti/isätyypeiltä noin kauniisti sanottuna. Rumasti sanottuna kuulostatte niin itsekkäiltä ettette lapsia ansaitsekaan. Ehkä ovat provoja koko pino / olette kännissä kuin käet koko poppoo?
Otapa teille vaikka naapurin lapsi vaikka n. 7 v. hoitoon, niin katsotaan, miten "kivaa" sulla on. Kyllä se siitä, kunhan vaan muistat pakosta rakastaa sitä lasta!!!!
ja omia lapsia rakastan enemmän kuin mitään muuta. Tajuan kuitenkin myös puolisoni lasten tarpeet. Heillä yhtäläinen oikeus molempiin vanhempiinsa kuin omilla lapsillani.
ehkä siksi koska joudun vieläkin 10 vuoden jälkeen joka toinen vknloppu huomauttelemaan lapselle samoista asioista.
Siksi, koska mies ei osallistu koskaan mitenkään lasten hoitoon, rakastaa kyllä suunnattomasti kaikkia lapsiaan mutta olis ihan jees jos edes silloin tekis jotain kun hänen ed.liiton lapsi meillä.
Välillä ottaa päähän se että meillä ei ns normaalia perhe-elämää ollenkaan, mistä joskus ikävä kyllä haaveilen.
Mutta täyyy sanoa että mistään hinnasta en miehen lapsesta luopuisi!!!
Mutta ei sille itse vaan mitään voi mitä pään sisällä välillä liikkuu!
Pitäshän toi tietää jo siinä vaiheessa, kun miehen tapaa.
Onko se teiltä pois jos syö kakkua tai kattoo telkkaa?!
Anna sen olla rauhassa jos ei siis varsinaisesti muuten häiritse kuin olemassa olollaan, muistuttaen miehesi exästä ja siitä miten se lapsi on alkunsa saanut. :)
Naurettavaa olla mustasukkainen lapselle, syytön se siihen kaikkeen paskaan on!!Voittehan te itse tehdä silloin jotain muuta jos kakarat häiritsee. Kai teillä jotain omaakin elämää on?!! Mene kavereiden luo kylään, leffaan, kuntoilemaan, jne.
Kai sitä nyt aikuinen nainen voi ilman miestäkin mennä ja tehdä ja nauttia vapaa ajasta?Itsellä meni suhde isääni ihan v****tuiksi just tollaisten ämmien takia. Eipähän näe nyt lapsenlapsiakaan kuin sen tunnin kerran vuodessa. isäni kyselee kylään mutta mua ei tosiaankaan kiinnosta mennä!!! V**ttu mikä ämmä sanon minä. Isäni muut exät äitini jälkeen olivat sentään ok, oltas varmaan jo ihan "kavereita" näin aikuisena.
Eli eukon omat on paremmat kuin isäni.
Kutonen jatkaa: Ei ole omia lapsia ja ärsytti kun mies laittoi ihan joka asiassa lapsensa etusijalle ihan kuin minä olisin ollut ylimääräinen kolmas pyörä. Ja elettiin kuin pellossa. Läksyjä teki jos huvitti, jätskiä sai ottaa aamupalaksi jos huvitti, hampaita ei ollut pakko pestä jos ei huvittanut. En mä niin omia lapsia kasvattaisi.
sattuisi lukemaan, neuvon hälle, että kierrä tällainen mies kaukaa! En olisi itse 8v. sitten uskonut, miten rankalle tällainen ottaa.
Toisen naisen lasta ei ikinä voi rakastaa samalla tavalla kuin omaa, ehkäpä adoptio on eri asia. Itse asiassa, kun on omia lapsia niin ristiriita omien ja toisen naisen lasten välillä vaan kasvaa. Itse en millään tavalla osallistu miehen lapsen kasvatukseen tai elatukseen, toivon vaan, että vuodet menevät nopeasti. Minä en ole häntä tähän maailmaan tehnyt, miksi minun pitäisi hänestä huolehtia?
Minä en ole häntä tähän maailmaan tehnyt, miksi minun pitäisi hänestä huolehtia?
Mä oon, ja mies pahoittaa mielensä, kun tykkään kuitenkin lapsesta ihan perustasolla ihmisenä sii on hauska tyyppi, ja lapsi tykkää musta todella kovasti, ja mies haluaa että mä olen sille ns äiti, ja silloin aina sanon tuon kun alkaa liikaa ärsyttämään, ei ole minun tekemä vaan heidän, hoitakoon itse.
Minä en ole häntä tähän maailmaan tehnyt, miksi minun pitäisi hänestä huolehtia?
aikuisista: miehestä tai existä tms. Lapset ovat lapsia ja heidän parastaan pitäsi aikuisten ja tietysti ensisijaisesti vanhempien ajatella. Aiheutatte typerällä ja itsekkäällä käytöksellänne yhdessä lapsille elinikäisiä ongelmia ja vahingoitatte isäsuhdetta korjaamattomalla tavalla. Kaikkein eniten pitäisi kuitenkin ko isien mennä itseensä kun eivät tunnu järin lapsistaan välittävän vaan antavat sekä lasten että naistensa käyttäytyä ihan miten sattuu. - Toivottavasti teillä tilanne jotenkin kuitenkin paranee ja erityisesti lasten tilanne. Jos ei vielä yhteisiä lapsia ole niin kannattaisiko lähteä suhteesta ennen todellisen uusperhelvetin syntymistä?
Lapsella on äiti ja isä, eikö niin? Tätä ei kai (uusi) naimisiinmeno poista? Edelleen väitän, että oma lapsi on on kuitekin oma.
Saisiko kysyä: onko kritisoijille kokemusta ko. aiheesta?
Lapsella on äiti ja isä, eikö niin? Tätä ei kai (uusi) naimisiinmeno poista? Edelleen väitän, että oma lapsi on on kuitekin oma.
Saisiko kysyä: onko kritisoijille kokemusta ko. aiheesta?
Siksi kaikki pahat äitipuolet pitäisi viedä ladon taakse ja...
Miten joku voi olla sellaisen miehen kanssa, joka hylkää omat lapsensa? Kertoo aika paljon miehestä ja hänen moraalistaan jos siihen kykenee. Onko teille tullut mieleen, että jos hylkää edellisen liittonsa lapset niin saattaa tulevaisuudessa hylätä teidän yhteiset lapset? Vai kuvitteletteko että teidän yhteiset on jotenkin niin erikoisen ihania ettei mies niitä missään tilanteessa hylkäisi vaikka teillä menisi sukset kuinka ristiin tahansa?
Miettikää ny vähän...
v****a.