Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaisitteko minua tyyliongelmassa

Vierailija
06.11.2022 |

Yritän nostattaa tyylini profiilia alternative trendikkäästä klassiseksi motropoliittien tyylittäreksi.

Ongelma on tämä: Omistan kyllä mielestäni tarvittavat elementit (laadukkaita hyvin leikattuja, hillittyjä muttei tylsiä vaatteita ja asusteita). Jostain syystä kuitenkin aina kun kokoan itselleni sopivan asun, koen tarvetta korjailla sitä hieman, vaihtaa jotain ja pukea tietyllä tavalla.

Sitten lähden ovesta ulos ja huomaan esim näyteikkunan peilistä että epäonnistuin taas! Näytän jotenkin liian nuorelta, alternative hipsteriltä. Jostain syystä se klassinen aikuisen tyylitaiturittaren asu ei sitten millään asetu päälle mukavasti. Ja aina minusta tuntuu, että minulla on liikaa meikkiä.

Mitä ihmettä tässä nyt tekisi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinun pitäisi karsia. Puhut asusteista... onko sinulla aina korvakorut, sormukset, vyö, huivikin jne. Käytä vain yhtä asustetta kerrallaan. Jos on enempi, tulee helposti pyntätty vaikutelma. Monochrome väriskaala tekee kaikesta hillityn, kokeile sitä seuraavaksi

Vierailija
2/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono itsetunto, eikä siihen auta huivin vaihtaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä enemmän mustia asukokonaisuuksia.

Vierailija
4/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyssä mielessä on niin, että tyyliään ei voi kokonaan valita. On pikemminkin ymmärrettävä, mikä minun tyylini oikeasti on, ja mukauduttava siihen sen sijasta että taistelisi vastaan ja yrittäisi muuttaa sitä.

Vierailija
5/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että sinun pitäisi karsia. Puhut asusteista... onko sinulla aina korvakorut, sormukset, vyö, huivikin jne. Käytä vain yhtä asustetta kerrallaan. Jos on enempi, tulee helposti pyntätty vaikutelma. Monochrome väriskaala tekee kaikesta hillityn, kokeile sitä seuraavaksi

Kello tai rannekoru, yksi sormus, huivi tai kaulakoru.

Usein myös joku päähine, esim baskeri.

Minua niin naurattaa, että olen hankkinut kaiken väreissä navy, musta, ruskea, luonnonvalkoinen jne mutta liika mätsäys tuntuu jotenkin liialta yrittämiseltä tai tylsältä?

Vierailija
6/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Musta ei sovi jokaiselle, varsinkaan kokomusta asu. Saa kalpean suomalaisen näyttämään helposti ankeuttajalta.

Vierailija
7/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Musta ei sovi jokaiselle, varsinkaan kokomusta asu. Saa kalpean suomalaisen näyttämään helposti ankeuttajalta.

Täysin musta on myös vähän vanhanaikainen mielestäni

Vierailija
8/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki on ainakin ongelma itsellesi, pyri enemmän luonnolliseen meikkiin. Mitä ne vaatteet on ja istuuko ne sulle hyvin?

Vierailija
9/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikki on ainakin ongelma itsellesi, pyri enemmän luonnolliseen meikkiin. Mitä ne vaatteet on ja istuuko ne sulle hyvin?

En näytä vähemmällä meikillä mitenkään huonolta, mutta jostain kumman syystä sitä värikästä luomiväriä ja tummaa rajausta eksyy naamaan. Täytyypä nyt oikeasti jättää se luomiväri laittamatta.

Vaatteet on klassista mallistoa, leikkaukset ajattomia ja värimaailma neutraali. Huollan vaatteet eivätkä me ole koskaan nyppyiset tai ryppyiset, mutta jotenkin sitten kuitenkin näytän perunalta kun joku ottaa minusta vaikka kuvan.

Vierailija
10/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko transgenderi?

Vierailija
11/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit huokaista helpotuksesta! Yksikään hipsteri ei vetele tummaa luomiväriä tai kuvailemiasi vaatteita. Niiden kanssa et varmasti näytä liian nuorelta. 

Vierailija
12/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ei mätsää tyyliin? Näytin tosi pitkään tyylikkäissä vaatteissa lähinnä kodittomalta, jolle joku on lahjoittanut paremmat vaatteet työhaastattelua varten. Johtui siitä, että hiusten leikkaus ja väri olivat vääränlaiset.

Vierailija
13/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coco Chanel vai kuka lie sanoi joskus että kun ajattelet että nyt asukokonaisuutesi on valmis niin ota siitä vielä pois se, minkä lisäsit viimeiseksi. Olen turvautunut tähän lukemattomia kertoja ja on mielestäni todella hyvä vinkki. Joskus se jopa tarkoittaa etten laita sillä kertaa asuuni vaikkapa koruja ollenkaan. Ennemmin vähän vähemmän kuin yhtään liikaa.

Toinen vinkki että ala ottaa asukokonaisuuksistasi valokuva joka päivä ja selaa vaikka kuukauden välein että miltä mikäkin näytti. Mielellään joku simppeli sama poseeraus kaikissa kuvissa ja vaikkapa vain yksi kuva per asu. Näin näet kansiota selaamalla helposti että mitkä leikkaukset sopii sun vartalolle parhaiten ja mitkä ei toimi, tai että mikä on mihinkin asuun verrattuna silmälle vähän liikaa tai mitkä värit sopii sun yllä yhteen jne. Mua auttoi tämäkin tosi paljon.

Vierailija
14/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ei mätsää tyyliin? Näytin tosi pitkään tyylikkäissä vaatteissa lähinnä kodittomalta, jolle joku on lahjoittanut paremmat vaatteet työhaastattelua varten. Johtui siitä, että hiusten leikkaus ja väri olivat vääränlaiset.

Tiedätkö mitä. Saatat olla oikeassa. Minun pitäisi varmaan ihan oikeasti käydä kampaajalla. Haalistunut hiusväri ja itse leikattu malli ei tosiaan kuulosta kovin tyylikkäältä.

Vierailija
15/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coco Chanel vai kuka lie sanoi joskus että kun ajattelet että nyt asukokonaisuutesi on valmis niin ota siitä vielä pois se, minkä lisäsit viimeiseksi. Olen turvautunut tähän lukemattomia kertoja ja on mielestäni todella hyvä vinkki. Joskus se jopa tarkoittaa etten laita sillä kertaa asuuni vaikkapa koruja ollenkaan. Ennemmin vähän vähemmän kuin yhtään liikaa.

Toinen vinkki että ala ottaa asukokonaisuuksistasi valokuva joka päivä ja selaa vaikka kuukauden välein että miltä mikäkin näytti. Mielellään joku simppeli sama poseeraus kaikissa kuvissa ja vaikkapa vain yksi kuva per asu. Näin näet kansiota selaamalla helposti että mitkä leikkaukset sopii sun vartalolle parhaiten ja mitkä ei toimi, tai että mikä on mihinkin asuun verrattuna silmälle vähän liikaa tai mitkä värit sopii sun yllä yhteen jne. Mua auttoi tämäkin tosi paljon.

Hyviä vinkkejä! Kiitos!

Vierailija
16/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua niin naurattaa, että olen hankkinut kaiken väreissä navy, musta, ruskea, luonnonvalkoinen jne mutta liika mätsäys tuntuu jotenkin liialta yrittämiseltä tai tylsältä?

Tämä muuten on totta! liika mätsäys haisee yliyrittämiseltä, olen nähnyt tämän omassa peilissäni usein. Tai sitten se tunne on vain itsessä. Ehkä muut ajattelevat sinusta parhaillaankin, että kääk, tuopa vasta on musertavan tyylikäs lady.

Entä jos suurin pukeutumisongelmasi on huono itsetunto? Se saa kaiken, mitä päällesi laitat, näyttämään milloin yliyrittämiseltä ja milloin miltäkin.

Olet tuomittu lyttäämään itseäsi, kunnes löydät sen parhaan asusteen ts. hyvän itsetunnon.

Minä kuules luulen, ettei pukeutumisessasi ole mitään vikaa vaan näytät tosi upealta jo nyt. Toivon, että itsetuntosi vahvistuu ja alat nähdä itsesi niin kuin muut jo näkevät... hyvänä ja tyylikkäänä toisin sanoen

Vierailija
17/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä muuten on totta! liika mätsäys haisee yliyrittämiseltä, olen nähnyt tämän omassa peilissäni usein. Tai sitten se tunne on vain itsessä. Ehkä muut ajattelevat sinusta parhaillaankin, että kääk, tuopa vasta on musertavan tyylikäs lady.

Entä jos suurin pukeutumisongelmasi on huono itsetunto? Se saa kaiken, mitä päällesi laitat, näyttämään milloin yliyrittämiseltä ja milloin miltäkin.

Olet tuomittu lyttäämään itseäsi, kunnes löydät sen parhaan asusteen ts. hyvän itsetunnon.

Minä kuules luulen, ettei pukeutumisessasi ole mitään vikaa vaan näytät tosi upealta jo nyt. Toivon, että itsetuntosi vahvistuu ja alat nähdä itsesi niin kuin muut jo näkevät... hyvänä ja tyylikkäänä toisin sanoen

Vau olipas ihana viesti, kiitos kaunis.

Ehkä nyt sitten henkistä työtä enemmän ja käynti kampaajalla. Meikkiä vähemmäksi. Näillä alkuun. Kiitos myös muille hyvistä vinkeistä ja kommenteista!

Vierailija
18/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja laita ryhti kuntoon.

Vierailija
19/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän löysä vaate on tyylikkäämpi kuin juuri sopiva ja ehkä vähän tiukka, paitsi farkuissa.

Vierailija
20/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ja laita ryhti kuntoon.

Tämä on työn alla. Olen syönyt jo jonkin aikaa terveellisemmin ja ulkoillut sekä liikkunut paljon enemmän. Iho hehkuu jo terveempänä ja askel on kevyempi. Tavoitepainoon jäljellä -10kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi