Mille tv-sarja tai elokuva hahmoille nauratte ääneen?
Kommentit (25)
Viimeksi nauroin ääneen perjantaina kun surffasin ohimennen kanavalle jossa oli joku scary movie menossa kohdassa missä valkohiuksinen leslie nilsen piti puhetta pressana "ykissä".
Tuli lookista ja sekoilusta mieleen biden.
Olen nauranut ääneen viimeaikoina aika mm. muutamille ManniiShow:n (joku aika lahjakas amerikkalaisjolppi, joka tekee hauskoja pätkiä mm Z-sukupolven kustannuksella, tsekkaa häneltä "Jos lääkäri olisi Z-sukupolvea xD) ja sitten parille aasialaisen kulttuurin komediaklipeille, joissa tekijät ovat itse aasialaisia ja pilailevat ekstreemin aasialaistyylin kanssa. Myös yksi ghettokulttuurin kokijatyyppi tekee hauskaa Youtubea, voisi saada oman ohjelman tai olisi suoraaan valmis Saturday Night Liveen.
The Grand Budapest hotelin monsieur Gustaville. Se on oikeasti niin tosissaan kun se häärää menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mr. Bean
Mr.Beanin "korjaama" maalaus:D
Tv-sarjassa helmijaksoja.
Anya SPY X FAMILY:sta.
Inosuke Kimetsu no Yaiba:sta.
Jahy Jahy-sama wa Kujikenai!:sta.
Konata Lucky Star:sta.
Satania Gabriel DropOut:sta.
Minua naurattaa tilannekomiikka ja sellainen johon pystyn samaistumaan.
Ei ole siis ketään yksittäistä hahmoa jolle nauraisin koko ajan.
Luottomiehessä on aika hauskoja kohtia.
Myös ulkomaisissa sarjoissa on hauskoja kohtauksia ja Fraisier on yksi lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Anya SPY X FAMILY:sta.
Inosuke Kimetsu no Yaiba:sta.
Jahy Jahy-sama wa Kujikenai!:sta.
Konata Lucky Star:sta.
Satania Gabriel DropOut:sta.
Anya. On. PARAS! :D Näen, että sinäkin olet kiinnostunut kulttuurista.
Vierailija kirjoitti:
The Grand Budapest hotelin monsieur Gustaville. Se on oikeasti niin tosissaan kun se häärää menemään.
Voi Zero rakas mä hakkasin paskat pihalle sellikaveristani Pinkystä. Olisitpa nähnyt sen ruman naaman tänä aamuna. Itseasiassa hänestä on kyllä tullut sydänystävä ja toivon että tapaatte pian:D
MS Romantica ja siinä Jocke (HP Björkman) sekä Antti Luusuaniemen esittämä lipevä muka naistenmies.
Big Bang Theoryn hahmoille. Erityisesti Sheldon on aivan hulvaton, vaikka humanistina en tajua noista fysiikan termeistä mitään.
En koskaan naura ääneen, jos katson yksinäni töllöä. Joskus toisen nauru saattaa tosin tarttua.