Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaisitteko minua tyyliongelmassa

Vierailija
06.11.2022 |

Yritän nostattaa tyylini profiilia alternative trendikkäästä klassiseksi motropoliittien tyylittäreksi.

Ongelma on tämä: Omistan kyllä mielestäni tarvittavat elementit (laadukkaita hyvin leikattuja, hillittyjä muttei tylsiä vaatteita ja asusteita). Jostain syystä kuitenkin aina kun kokoan itselleni sopivan asun, koen tarvetta korjailla sitä hieman, vaihtaa jotain ja pukea tietyllä tavalla.

Sitten lähden ovesta ulos ja huomaan esim näyteikkunan peilistä että epäonnistuin taas! Näytän jotenkin liian nuorelta, alternative hipsteriltä. Jostain syystä se klassinen aikuisen tyylitaiturittaren asu ei sitten millään asetu päälle mukavasti. Ja aina minusta tuntuu, että minulla on liikaa meikkiä.

Mitä ihmettä tässä nyt tekisi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää: maltoin olla meikkaamatta liikaa. Kevyt meikkipohja, kulmien korostus ja maltillinen ripsiväri sekä ihan vähän poskipunaa.

Vierailija
22/23 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pituinen olet Ap? Millainen vartalon malli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen olet Ap? Millainen vartalon malli?

Normaalipituinen, normaalipainoinen ja normaalivartaloinen. Minulle sopii useimmat värit (olen lämpimän ja kylmän väliltä) ja leikkaukset. Ei peiteltävää tai korostettavaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän