Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä jos ennustaa jos pihlajassa marjat ja lumi maassa?
23.10.2006 |
Oliko tämä joku vanhan ajan ennustus, millaista talvea oikein tietää?
Kommentit (3)
Vierailija:
Puu ei jaksa kantaa yhtäaikaa sekä pihlajanmarjoja että paljon lunta. Näin muistelen, että se uskomus meni.
Sanonta vaan puhuu siitä, ettei samana talvena tule sekä paljon marjoja että paljon lunta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viime vuonna tilhet söi pihlajat puhtaaksi, nyt niitä ei ole näkynyt. Vai onko vielä tilhien aikakaan?
ap
Alue: Aihe vapaa
Puu ei jaksa kantaa yhtäaikaa sekä pihlajanmarjoja että paljon lunta. Näin muistelen, että se uskomus meni.