Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut vähäoireinen korona

Vierailija
06.11.2022 |

Mitä oireita teillä oli?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipua ja nuhaa. Ei muuta.

Vierailija
2/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lämpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuumetta oli.

Vierailija
4/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkoinen olo.

Vierailija
5/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky, sahaava kuume, yskä.

Vierailija
6/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Tein testin kun puolisolla oli positiivinen tulos.

Vierailija
7/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yskää ja kuumetta oli 39,6 mutta laski kun otin terkkarin ohjeen mukaan 3x päivässä  1000mg panadolin, parissa päivässä kuume pois ei muita oireita, ei edes väsymystä, puolisolla oli väsy viikon verran.

Vierailija
8/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää nuha. Ei ole piikeillä paskottu immuunivastetta.

Vierailija
9/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää nuha. Ei ole piikeillä paskottu immuunivastetta.

Höpö höpö, miten mulle sitten kerrottiin että olit monta viikkoa sellaisessa "mies flunssassa" että melkein piti kantaa vessaan?

Vierailija
10/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamunuha, iltaisin pientä lämpöä ja väsymys. Kesto kolme päivää.

Vierailija
11/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon flunssa ilman nuhaa. Järkyttävä päänsärky ja lihassärkyä. Ei piikkiä. Virallisesti todettu koronaksi.

Vierailija
12/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni käheä pari päivää, hieman todella lievää tunnetta ettei maraton kunnossa mutta ei kuumetta tai nuhaa tai mitään. Olin täysin voimissani, tuskin olisin edes tajunnut testata jos ei olisi ollut vahvaa altisumista.

Onneksi asun haja-asutusalueella, ei tarvinnut linnoittautua kotiin vaan sai touhailla viikon verran ihan omiaan, vähän kuin ylimääräinen loma kun eivät antaneet mennä töihin ennenkuin kotitesti näytti yhtä viivaa.

Vierailija
13/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Tein testin kun puolisolla oli positiivinen tulos.

Puolisolla ollut jo kaksi kertaa positiivinen. Itse en ole testiä tehnytkään kun kotona jokatapauksessa, ei kuumetta eikä muutakaan. Molemmat ollaan rokotettuja.

Vierailija
14/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sairastanut kahdesti koronan ja omasta mielestä lievästi. Kumpikin otti pari viikkoa rauhoittuakseen, mutta muuten suht iisi kokemuse.

Ekalla kertaa oli keuhkot täynnä limaa, sain talttutettua duactilla. Paineen tuntua keuhkoissa ja lämpöilyä reilu viikko. Vei yleiskunnon aika minimiin. Eka kotitesti antoi jo positiivisen vastauksen ja kävin sitten vielä virallisenkin hakemassa.

Toisella kerralla tuskahikeä, jos esim ruokaa laittoi tai kävi koiran pissattamassa. Siitä mietinkin, että olenkohan mä tulossa kipeeksi. Sitten makuaisti muuttui, en ihan kaikkea maistanut muutamaan päivään.

Alkoi keuhkotuntemukset painetta ja pieniä neulasia, yskä. Ei mahoton, mutta yskitti sen verran, etten asiakaspalveluun lähtenyt töihin. Kotona tein kaikkiaan neljä sylkitestiä ja kaksi nenätestiä - negaa tuli. Mies sai positiivisen testituloksen virallisesta testistä, joten kävin sitten mäkin ja positiivinen se oli.

Mies yski viikon päivät ja hänellä oli kylmä, muttei kuumetta tai lämpöillyt ollenkaan. Mä nukuin lähes kaksi viikkoa lievillä oireilla. Huomenna pitäs lähteä duuniin, väsyttäis edelleen, muuten ok.

Mut on kolmesti rokotettu ja kahteen riskiryhmään kuulun. Koen, että rokotteet toimivat hyvin.

Vierailija
15/23 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä lämpö parina päivänä, max 37.4. Vähän nuhaa ja lievää yskää.

16/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöä max 38 yhtenä päivänä, kurkkukipua yhden päivän, päänsärkyä pidempään, useita viikkoja.

Vierailija
17/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa ollut korona ja toinen kerta vielä päällä. Molemmat lieväoireisia etenkin flunssamaisuudessaan (ei kuumetta kuin yhtenä päivänä, ei aivastuta, ei nuhaa yms) mutta sitten muuten onkin todella huonovointinen ja kummallinen olo. 

Ja väsymys on ihan älytön.

Vierailija
18/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuha, kuumetta puoli vuorokautta, parina päivänä yskitti vähän. Kaikki koronarokotukset mitä saa (3kpl) otettu.

Vierailija
19/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienisuuri kirjoitti:

Lämpöä max 38 yhtenä päivänä, kurkkukipua yhden päivän, päänsärkyä pidempään, useita viikkoja.

Tuo päänsärky jää tosiaan jotenkin "päälle". Samoin väsymys ja yleinen heikkovointisuus kesti pitkään vaikka ei ollut varsinaisesti mitään muuta flunssaoiretta.

Vierailija
20/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärkyä, lihassärkyä, pientä kuumetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä