Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle pari kuukautta ja suklaakonvehdit on puoleen hintaan kaupassa

Vierailija
06.11.2022 |

En malttaisi odottaa 😋

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joululahjaksi aina 20 rasiaa suklaata kavereilta ja sukulaisilta. Joskus oen saanut jopa 44 rasiaa. Olen niitä antanut pois sitten. Kerran pistin rappukäytävään pienen pöydän ja suklaakonvehti rasioita 10 kpl ja lapun että saa ottaa. Kaikki hävisi siitä päivän aikana. En syö paljon itse suklaata. Pari rasiaa voin syödä jouluna.

Vierailija
22/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa jotain tiettyä loppuvuodesta myytävää kausituotetta, niin ei kannata kahta kuukautta odottaa. kaupoissa alkaa suklaata menemään kunnolla ehkä viikkoa ennen aattoa ja kun alennukset alkavat niin ei mene kauan että kaikki itseä kiinnostavat on menneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Saan joululahjaksi aina 20 rasiaa suklaata kavereilta ja sukulaisilta. Joskus oen saanut jopa 44 rasiaa. Olen niitä antanut pois sitten. Kerran pistin rappukäytävään pienen pöydän ja suklaakonvehti rasioita 10 kpl ja lapun että saa ottaa. Kaikki hävisi siitä päivän aikana. En syö paljon itse suklaata. Pari rasiaa voin syödä jouluna.

Oletko kertonut kavereille ja sukulaisille, ettet halua suklaata lahjaksi?

Vierailija
24/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus pandat ja fazerit on nyt jo halpoja. Monessa kaupassa ollut kolme rasiaa alle kympillä.

Se on kyllä surullista että köyhät joutuvat tyytymään Juhlapöydän konvehteihin.

Vierailija
25/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä suklaakonvehdeissä on niin ihastuttavaa? 

Vierailija
26/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Mä vien työpaikalle kahvihuoneeseen, porukalle kun uppoaa ihan mikä tahansa suklaa.

Vierailija
27/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle pari kuukautta ja ihmiset aloittaa taas kerran laihdutuskuurin uudenvuodenlupauksena.

Vierailija
28/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia kaupoissa ei voisi olla ympäri vuoden suklaata myynnissä samalla volyymilla kuin ennen joulua loppuvuodesta? Varmasti suklaata ostettaisiin jos sitä myytäisiin! Eikö kaupoille kelpaa ihmisten raha?

Vierailija
29/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia kaupoissa ei voisi olla ympäri vuoden suklaata myynnissä samalla volyymilla kuin ennen joulua loppuvuodesta? Varmasti suklaata ostettaisiin jos sitä myytäisiin! Eikö kaupoille kelpaa ihmisten raha?

Koska suomalaisten mielestä käsite "konvehtirasia" liittyy vain jouluun.

Vierailija
30/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä erittäin laadukkaat Melanie & Vanessa -rasiat halpoja ihan alun perinkin.

Suomalaiset miinuspeukuttivat, heille pitää olla vaaleaa maitosuklaata.

Vierailija
31/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole. Ennen oli, mutta parina viime vuotena lähimmissä cittareissa on ollut aika vähän enää. Parissa päivässä kaikki ovat menneet.

Vierailija
32/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole. Ennen oli, mutta parina viime vuotena lähimmissä cittareissa on ollut aika vähän enää. Parissa päivässä kaikki ovat menneet.

Pienemmissä kaupoissa on pitempään.

Vierailija
33/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaisten mielestä käsite "konvehtirasia" liittyy vain jouluun.

Ennen vanhaan, ainakin vielä 1960-luvulla, firmat tekivät paljon upeampia konvehtirasioita. Niitä on Torilla ja Huutonetissä myytävänä. Todella hienoja nykyisiin verrattuna, ja niitä voi käyttää koristeina tai lahjarasioina. Mutta on niissä muitakin kuin jouluteemaisia. 

Vierailija
34/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tässä välillä miettinyt et pitäiskö panostaa vasta joulun jälkeen ja ostaa kaikki vasta silloin. Suklaat, tavarat ym. on joulun välipäivinä hyvillä alennuksilla. Säästöä sekin vaikka joulu nyt menis.

Perinteinen joulu kestää käsityksistä riippuen loppiaiseen tai Nuutinpäivään. Mutta nykyään joillain on käsitys, että joulu päättyy Tapaninpäivään. Kaupatkin lopettavat silloin viimeistään joulumusiikin soittamisen, vaikka aloittavat sen jo viikkoja ennen joulua.

Joillain on käsitys, että joulu päättyy heti jouluaaton jälkeen. Ei edes itse joulupäivänä ole enää joulu. Ainakin siltä kannalta, että joulukoristeet otetaan pois heti joulupäivänä.

Eikö se ole jokaisen oma asia kauanko haluaa joulua viettää? Minulle paras joulunaika on aatonaatto, jouluaattonakaan ei tunnelma enää ole sama. Koristeet tosin pidän uuteen vuoteen saakka, mutta jouluvietto loppuu kyllä aattoiltaan.

Minulle tuollainen "minijoulu" on vierasta, mutta jokainen tosiaan toimii tavallaan.

Vierailija
35/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan päätetty, ettei enää osteta ja anneta bulkkisuklaata.

Panostetaan korkeintaan pieniin pakkauksiin laadukkaita suklaita.

Ei enää ainakaan omiin verisuoniin mahdu yhtään ylimääräistä rasvaa.

Vierailija
36/36 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienemmissä kaupoissa on pitempään.

On, koska loppiaiseen asti on normaalit hinnat ja sittenkin vain -30%.