Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alle pari kuukautta ja suklaakonvehdit on puoleen hintaan kaupassa

Vierailija
06.11.2022 |

En malttaisi odottaa 😋

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Saan joululahjaksi aina 20 rasiaa suklaata kavereilta ja sukulaisilta. Joskus oen saanut jopa 44 rasiaa. Olen niitÀ antanut pois sitten. Kerran pistin rappukÀytÀvÀÀn pienen pöydÀn ja suklaakonvehti rasioita 10 kpl ja lapun ettÀ saa ottaa. Kaikki hÀvisi siitÀ pÀivÀn aikana. En syö paljon itse suklaata. Pari rasiaa voin syödÀ jouluna.

Vierailija
22/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

jos haluaa jotain tiettyÀ loppuvuodesta myytÀvÀÀ kausituotetta, niin ei kannata kahta kuukautta odottaa. kaupoissa alkaa suklaata menemÀÀn kunnolla ehkÀ viikkoa ennen aattoa ja kun alennukset alkavat niin ei mene kauan ettÀ kaikki itseÀ kiinnostavat on menneet.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Saan joululahjaksi aina 20 rasiaa suklaata kavereilta ja sukulaisilta. Joskus oen saanut jopa 44 rasiaa. Olen niitÀ antanut pois sitten. Kerran pistin rappukÀytÀvÀÀn pienen pöydÀn ja suklaakonvehti rasioita 10 kpl ja lapun ettÀ saa ottaa. Kaikki hÀvisi siitÀ pÀivÀn aikana. En syö paljon itse suklaata. Pari rasiaa voin syödÀ jouluna.

Oletko kertonut kavereille ja sukulaisille, ettet halua suklaata lahjaksi?

Vierailija
24/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus pandat ja fazerit on nyt jo halpoja. Monessa kaupassa ollut kolme rasiaa alle kympillÀ.

Se on kyllÀ surullista ettÀ köyhÀt joutuvat tyytymÀÀn JuhlapöydÀn konvehteihin.

Vierailija
25/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikĂ€ niissĂ€ suklaakonvehdeissĂ€ on niin ihastuttavaa? 

Vierailija
26/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

MÀ vien työpaikalle kahvihuoneeseen, porukalle kun uppoaa ihan mikÀ tahansa suklaa.

Vierailija
27/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alle pari kuukautta ja ihmiset aloittaa taas kerran laihdutuskuurin uudenvuodenlupauksena.

Vierailija
28/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinkÀ takia kaupoissa ei voisi olla ympÀri vuoden suklaata myynnissÀ samalla volyymilla kuin ennen joulua loppuvuodesta? Varmasti suklaata ostettaisiin jos sitÀ myytÀisiin! Eikö kaupoille kelpaa ihmisten raha?

Vierailija
29/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinkÀ takia kaupoissa ei voisi olla ympÀri vuoden suklaata myynnissÀ samalla volyymilla kuin ennen joulua loppuvuodesta? Varmasti suklaata ostettaisiin jos sitÀ myytÀisiin! Eikö kaupoille kelpaa ihmisten raha?

Koska suomalaisten mielestÀ kÀsite "konvehtirasia" liittyy vain jouluun.

Vierailija
30/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LidlissÀ erittÀin laadukkaat Melanie & Vanessa -rasiat halpoja ihan alun perinkin.

Suomalaiset miinuspeukuttivat, heille pitÀÀ olla vaaleaa maitosuklaata.

Vierailija
31/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei vÀlttÀmÀttÀ ole. Ennen oli, mutta parina viime vuotena lÀhimmissÀ cittareissa on ollut aika vÀhÀn enÀÀ. Parissa pÀivÀssÀ kaikki ovat menneet.

Vierailija
32/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vÀlttÀmÀttÀ ole. Ennen oli, mutta parina viime vuotena lÀhimmissÀ cittareissa on ollut aika vÀhÀn enÀÀ. Parissa pÀivÀssÀ kaikki ovat menneet.

PienemmissÀ kaupoissa on pitempÀÀn.

Vierailija
33/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaisten mielestÀ kÀsite "konvehtirasia" liittyy vain jouluun.

Ennen vanhaan, ainakin vielĂ€ 1960-luvulla, firmat tekivĂ€t paljon upeampia konvehtirasioita. NiitĂ€ on Torilla ja HuutonetissĂ€ myytĂ€vĂ€nĂ€. Todella hienoja nykyisiin verrattuna, ja niitĂ€ voi kĂ€yttÀÀ koristeina tai lahjarasioina. Mutta on niissĂ€ muitakin kuin jouluteemaisia. 

Vierailija
34/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ oon tÀssÀ vÀlillÀ miettinyt et pitÀiskö panostaa vasta joulun jÀlkeen ja ostaa kaikki vasta silloin. Suklaat, tavarat ym. on joulun vÀlipÀivinÀ hyvillÀ alennuksilla. SÀÀstöÀ sekin vaikka joulu nyt menis.

Perinteinen joulu kestÀÀ kÀsityksistÀ riippuen loppiaiseen tai NuutinpÀivÀÀn. Mutta nykyÀÀn joillain on kÀsitys, ettÀ joulu pÀÀttyy TapaninpÀivÀÀn. Kaupatkin lopettavat silloin viimeistÀÀn joulumusiikin soittamisen, vaikka aloittavat sen jo viikkoja ennen joulua.

Joillain on kÀsitys, ettÀ joulu pÀÀttyy heti jouluaaton jÀlkeen. Ei edes itse joulupÀivÀnÀ ole enÀÀ joulu. Ainakin siltÀ kannalta, ettÀ joulukoristeet otetaan pois heti joulupÀivÀnÀ.

Eikö se ole jokaisen oma asia kauanko haluaa joulua viettÀÀ? Minulle paras joulunaika on aatonaatto, jouluaattonakaan ei tunnelma enÀÀ ole sama. Koristeet tosin pidÀn uuteen vuoteen saakka, mutta jouluvietto loppuu kyllÀ aattoiltaan.

Minulle tuollainen "minijoulu" on vierasta, mutta jokainen tosiaan toimii tavallaan.

Vierailija
35/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ollaan pÀÀtetty, ettei enÀÀ osteta ja anneta bulkkisuklaata.

Panostetaan korkeintaan pieniin pakkauksiin laadukkaita suklaita.

Ei enÀÀ ainakaan omiin verisuoniin mahdu yhtÀÀn ylimÀÀrÀistÀ rasvaa.

Vierailija
36/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PienemmissÀ kaupoissa on pitempÀÀn.

On, koska loppiaiseen asti on normaalit hinnat ja sittenkin vain -30%.