Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadutteko lasten tekemistä,nyt rehellisesti?

Vierailija
06.11.2022 |

Itsellä 3 lasta,ja parisuhde meni siinä. M.41

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hetkeäkään ole katunut. Nyt jo teini-ikäiset lapset.

Vierailija
162/168 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun, koska en osannut kasvattaa häntä oikein. Lisäksi luulen, että olisi kannattanut erota lapsen ollessa pieni. Yksinhuoltajana olisi voinut olla rauhallisempaa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu.

Vierailija
164/168 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olisi ollut helpompaa jos en olisi tehnyt lapsia. Lapset ei tuoneet onnea. Ovat jo aikuisia.

Vierailija
165/168 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta vastaan silti. Kaduttaa. Rakastan lastani, hän on 2,5-vuotias ja aivan ihana onkin. On ihanaa seurata hänen kehitystään ja kasvuaan. MUTTA. Jos olisin koskaan tiennyt että oma aika ja parisuhdeaika menee melkein täysin nolliin ja päivät pyörii ruoan, raivareiden ja jatkuvan univajeen kanssa, en olisi tähän hommaan ryhtynyt. Omaa aikaa on hyvällä säkää klo 20-22. Halusin lapsen ja ajatus lapsesta oli ruusuinen, eikä lähipiirissä ollut pieniä lapsia. Nyt kun olen 30, niin olen vasta nyt tajunnut että haluaisin vain elää yksin itseäni varten ja tehdä vain minua kiinnostavia asioita. Itsekästä joo jonkun mielestä, mutta meillä on vain tämä yksi elämä ja nyt olen vankina perhe-elämässä. Nyt ei pysty moneen vuoteen toteuttamaan itseä niinkuin haluaisi ja ei voi mennä mihin haluaa milloin haluaa. Haluan kuitenkin suorittaa äitiyden hyvin ja olla läsnä lapselleni ja tehdä hänen kanssaan asioita, mutta nyt valitsisin varmaan toisin. Meillä on vain yksi lapsi ja enempää ei hankinta. 

Vierailija
166/168 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsien tekeminen ex-vaimon kansaa kaduttaa ja todella paljon. Maailman huonoin vaimo ja äiti. Lapset joutuvat kärsimään hänestä loppuelämän.

Oletko Mikko Koivu?

Vierailija
167/168 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kadu. Yksi harvoista hyvistä asioista elämässäni. 

Vierailija
168/168 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, elämäni hienoin asia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan