Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tarkoituksella etäinen tai tylsä ihastukselle?

Vierailija
06.11.2022 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole psykopaatti enkä narsisti. En käytä aikaani pelailuun ja sen miettimiseen miten voisin toisessa aiheuttaa trauman tai pahentaa jo hänen olemassa olevia traumojaan.

Vierailija
2/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olen, jos haluan päästä hänestä eroon, eli

a) koen viritelmän menneen liian pitkälle enkä enää haluakaan lähentyä, koska jokin ei natsaa.

b) olen jo valmiiksi suhteessa, ja silloin otan etäisyyttä, jos huomaan että joku muu alkaa ihastuttaa liikaa. Otan siis etäisyyttä siihen muuhun, en kumppaniini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan etäisyyttä jos huomaan etten saa vastakaikua, en halua nolata itseäni enää lisää.

Vierailija
4/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, eihän siinä olisi mitään järkeä. Ujona ihmisenä olen tuollainen ikävä kyllä ihan luonnostaan, kun olen uusien ihmisten kanssa tekemisissä.

5/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla pommittamatta viesteillä ihan joka päivä 😅

Vierailija
6/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta yksipuolisesti ihastuneille kyllä.

Vierailija
7/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihastukseni taas alkoi ottaa etäisyyttä, ei vastaa enää.

Taisin nolata itseni pahemman kerran.

Vierailija
8/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä olla välillä vaikka väsynyt tai huolissaan muista syistä, aina ei jaksa olla virkeän edustavan kiinnostunut. Ujous voi tehdä tuota myös. Ja se että huomaa ihastumisen olevan yksipuolista.

Vierailija
9/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin vetäydyn jos en saa häneltä mitään vinkkiä ihastumisesta. Pelaamismielessä en kuitenkaan.

Vierailija
10/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varattu.

Vierailija
11/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä - en halua olla itsestäänselvyys. Ai? Tuliko PERUSNAISELLINEN perustelu? Älkää naiset tehkö väärälläkohtaa tuota välinpitämätön näytelmää. 

Vierailija
12/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
13/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään, eihän siinä olisi mitään järkeä. Ujona ihmisenä olen tuollainen ikävä kyllä ihan luonnostaan, kun olen uusien ihmisten kanssa tekemisissä.

Sama juttu. Sen verran sanoisin niille jotka kanssamme viestittelevät, että ei sen viestittelyn tarvi olla 50/50 tasapuolista. Jos toinen tylsistelee tai etääntyy, niin anna vähän aikaa ja laita viestiä. Älkää odottako joka viestiin vastausta, sitä ei välttämättä tule - ei, vaikka joka ikinen puhelimen kilahdus aiheuttaa sen, että luen viestin heti ja sydämessä läikähtää. Itse ainakin pelkään sanovani jotain tyhmää ja pilaavani kaiken. 

Vierailija
14/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse parisuhteessa ja sitten ärsyttää kun joku mies tulee välillä lähelle ja sitten menee taas kauas. Lähettelee kauniita viestejä ja sitten yhtäkkiä on taas kuukauden täysin hiljaa.

Oikein ymmärrä tarkoitusta moiselle käytökselle.

Vierailija
15/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos 13:na jatkan niin viestittely on rankkaa ja haluaisin olla ihastukseni vieressä puhumassa suoraan hänen kanssaan tai olemassa puhumatta. Katsoa silmiin ja hymyillä.

Vierailija
16/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan menen lukkoon, jos koen, että minun toivotaan vetäytyvän seurasta tai olevan osallistumatta keskusteluun. En pelaa pelejä välinpitämättömyydellä tai mököttämällä. Toki, jos tiedän toisen olevan varattu tai hän ei osoita olevansa kiinnostunut, niin en tyrkytä itseäni jo ihan siitä syystä etten tahdo rikkoa sydäntäni.

Saavuttamattomuus ei viehätä, joten ei se välinpitämättömyydellä pelaileminen herätä minussakaan innostusta tutustua.

Vierailija
17/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä, miksi joku vapaa, hyvännäköinen mies haluaa viestitellä varatun naisen kanssa kun vapaita on jonoksi asti.

Vierailija
18/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, näytän kyllä omat tunteeni, jos niitä on. Jollei niitä ole, niin voin hetken jatkaa ja antaa niille tilaa tulla.

Mutta jos en halua jatkaa suhdetta, niin se on parempi tehdä ystävällisesti suoraan selväksi eikä jotain etäisyyttä ottamalla.

Vierailija
19/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En pelaa mitään peliä vaan olen oma itseni.

Vierailija
20/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinällään tarkoituksella, mutta ihastus nuorempi ja komee. En halua näyttää tunteitani ettei sitä ahdista vanhan läskin huomio joten siksi etäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi