Älkää antako itsetehtyjä joululahjoja
En halua saada niitä teidän leipomia leipäsiä, itsetehtyjä korvakoruja tai saippuoita. Saati vaarallisia tuikkulyhtyjä.
Jos en oikeasti tunne lahjan antajaa niin syötävät jää syömättä koska en voi olla varma tietääkö hän elintarviketurvallisuudesta mitään. Kuinka monet tahmatassut on koskenut leivonnaisiin jne
Palasaippuaa ei meillä käytetä mihinkään koska sekin kerää pöpöjä. Hyih
Kommentit (148)
Tuskin kukaan sulle muutenkaan lahjoja antaa.
Itsetehdyt lahjat on just parhaita!
Me ei enää anneta mitään lahjoja, koska kaikilla aikuisilla on nurkat täynnä romua jo valmiiksi.
mitään lapsiperheissä leivottuja lahjoja en ainakaan laittaisi suuhuni. en myöskään, jos taloudessa on toksoplasmoosia levittävä kissa
Minä juuri askartelen aplle joulukranssia oveen ja villasukat ja -kaulaliina on jo paketeissa. Odota vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä juuri askartelen aplle joulukranssia oveen ja villasukat ja -kaulaliina on jo paketeissa. Odota vaan.
Minä oon pakkaillut nätteihin pusseihin kasvattamiani yrttejä. Ja pyörittelen lähempänä joulua itse tehtyjä joulukarkkeja pakettiin myös.
Ei voi tietää hygienian laatua. Villasukat, pula-ajan lahja. Ostakaa laatutavaraa.
Just.. äitini on minua kieltänyt ostamasta hänelle mitään, koska minulla on huono maku.
On sanonut jo kolmekymmentä vuotta sitten, että hän toivoo vain rahaa jotta voi ostaa mieleisiä asioita sitten itselleen.
Aikoinaan ostin jotain Pentikin astioita, maljakoita tms, eivät olleet mielestä.
Hän itse tilaisi jotain muoviroskaa ellokselta josta olisi pitänyt olla sitten iloinen.
Varta vasten aloitin syksyllä keramiikan peruskurssin. Aion niin antaa sulle mun ekan mukin. Siitähän juot sitten.
Ei ole pelkoakaan kenelläkän saa yhtään mitään joulu lahjaa minulta.Sillä en vietä edes joulua.
Jätämpä sitten antamatta isäukolle sen damaskusteräksisen puukon sorkoupotetulla päällä.
Antakaa itsetehtyjä joululahjoja, MUTTA kysykää mitä lahjan saajan mielipide ennen kuin aloitatte tekemään mitään
Minusta tavallaan ihan hyvä tiedostaa se, että ei anna mitään itsetehtyä ihmiselle, joka ei sellaista yhtään arvostaisi. Menee oma työpanos hukkaan
ja lisäksi kannattaa antaa sellaista itsetehtyä minkä tietää toiselle olevan hyödyllistä.
Neulotut villatuotteet on kivoja saada. Mummolta ja eräältä toiselta vanhukselta sain sukkia ja pipoja. Ruokalahjat riippuu tekijästä ja mitä se on. Juuri pari viikkoa sitten huokaisin helpotuksesta kun eräs lahjaksi saamani vanhasta vinyylilevystä tehty astia hajosi. Käyttökin oli sillä kaksinen eli sytykkeiden säilytysastia, mutta siihenkin aivan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, tuo kranssi olisikin kauhea. Ei saisi edes itse valita kranssia oveensa... Järkyttävää.
Voi kumpa saisi itsetehdyt villasukat 😊
Vierailija kirjoitti:
Neulotut villatuotteet on kivoja saada. Mummolta ja eräältä toiselta vanhukselta sain sukkia ja pipoja. Ruokalahjat riippuu tekijästä ja mitä se on. Juuri pari viikkoa sitten huokaisin helpotuksesta kun eräs lahjaksi saamani vanhasta vinyylilevystä tehty astia hajosi. Käyttökin oli sillä kaksinen eli sytykkeiden säilytysastia, mutta siihenkin aivan kamala.
Ihan oikeasti, miksi et ollut heittänyt sitä vinyylijuttua pois...
Mä olen purkanut vanhoja villapaitoja ja virkkaan langoista pannulappuja. Ap saa yhden ja lisäksi Pilttipurkki-tuikkukipon, johon laitan kiharrettua lahjanarua koristeeksi.
Juu ei me sulle mitään annettaisikaan, ole huoleti :)