Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää antako itsetehtyjä joululahjoja

Vierailija
05.11.2022 |

En halua saada niitä teidän leipomia leipäsiä, itsetehtyjä korvakoruja tai saippuoita. Saati vaarallisia tuikkulyhtyjä.

Jos en oikeasti tunne lahjan antajaa niin syötävät jää syömättä koska en voi olla varma tietääkö hän elintarviketurvallisuudesta mitään. Kuinka monet tahmatassut on koskenut leivonnaisiin jne

Palasaippuaa ei meillä käytetä mihinkään koska sekin kerää pöpöjä. Hyih

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei me sulle mitään annettaisikaan, ole huoleti :)

Vierailija
2/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan sulle muutenkaan lahjoja antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyt lahjat on just parhaita!

Vierailija
4/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei enää anneta mitään lahjoja, koska kaikilla aikuisilla on nurkat täynnä romua jo valmiiksi.

Vierailija
5/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään lapsiperheissä leivottuja lahjoja en ainakaan laittaisi suuhuni. en myöskään, jos taloudessa on toksoplasmoosia levittävä kissa

Vierailija
6/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri askartelen aplle joulukranssia oveen ja villasukat ja -kaulaliina on jo paketeissa. Odota vaan.

Vierailija
7/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juuri askartelen aplle joulukranssia oveen ja villasukat ja -kaulaliina on jo paketeissa. Odota vaan.

Minä oon pakkaillut nätteihin pusseihin kasvattamiani yrttejä. Ja pyörittelen lähempänä joulua itse tehtyjä joulukarkkeja pakettiin myös.

Vierailija
8/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää hygienian laatua. Villasukat, pula-ajan lahja. Ostakaa laatutavaraa.

Vierailija
9/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.. äitini on minua kieltänyt ostamasta hänelle mitään, koska minulla on huono maku.

On sanonut jo kolmekymmentä vuotta sitten, että hän toivoo vain rahaa jotta voi ostaa mieleisiä asioita sitten itselleen.

Aikoinaan ostin jotain Pentikin astioita, maljakoita tms, eivät olleet mielestä.

Hän itse tilaisi jotain muoviroskaa ellokselta josta olisi pitänyt olla sitten iloinen.

Vierailija
10/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varta vasten aloitin syksyllä keramiikan peruskurssin. Aion niin antaa sulle mun ekan mukin. Siitähän juot sitten.

Vierailija
11/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelkoakaan kenelläkän saa yhtään mitään joulu lahjaa minulta.Sillä en vietä edes joulua.

Vierailija
12/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
13/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätämpä sitten antamatta isäukolle sen damaskusteräksisen puukon sorkoupotetulla päällä.

Vierailija
14/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa itsetehtyjä joululahjoja, MUTTA kysykää mitä lahjan saajan mielipide ennen kuin aloitatte tekemään mitään

Vierailija
15/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tavallaan ihan hyvä tiedostaa se, että ei anna mitään itsetehtyä ihmiselle, joka ei sellaista yhtään arvostaisi. Menee oma työpanos hukkaan

ja lisäksi kannattaa antaa sellaista itsetehtyä minkä tietää toiselle olevan hyödyllistä. 

Vierailija
16/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulotut villatuotteet on kivoja saada. Mummolta ja eräältä toiselta vanhukselta sain sukkia ja pipoja. Ruokalahjat riippuu tekijästä ja mitä se on. Juuri pari viikkoa sitten huokaisin helpotuksesta kun eräs lahjaksi saamani vanhasta vinyylilevystä tehty astia hajosi. Käyttökin oli sillä kaksinen eli sytykkeiden säilytysastia, mutta siihenkin aivan kamala. 

Vierailija
17/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, tuo kranssi olisikin kauhea. Ei saisi edes itse valita kranssia oveensa... Järkyttävää.

Vierailija
18/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa saisi itsetehdyt villasukat 😊

Vierailija
19/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neulotut villatuotteet on kivoja saada. Mummolta ja eräältä toiselta vanhukselta sain sukkia ja pipoja. Ruokalahjat riippuu tekijästä ja mitä se on. Juuri pari viikkoa sitten huokaisin helpotuksesta kun eräs lahjaksi saamani vanhasta vinyylilevystä tehty astia hajosi. Käyttökin oli sillä kaksinen eli sytykkeiden säilytysastia, mutta siihenkin aivan kamala. 

Ihan oikeasti, miksi et ollut heittänyt sitä vinyylijuttua pois...

Vierailija
20/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen purkanut vanhoja villapaitoja ja virkkaan langoista pannulappuja. Ap saa yhden ja lisäksi Pilttipurkki-tuikkukipon, johon laitan kiharrettua lahjanarua koristeeksi.