Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää antako itsetehtyjä joululahjoja

Vierailija
05.11.2022 |

En halua saada niitä teidän leipomia leipäsiä, itsetehtyjä korvakoruja tai saippuoita. Saati vaarallisia tuikkulyhtyjä.

Jos en oikeasti tunne lahjan antajaa niin syötävät jää syömättä koska en voi olla varma tietääkö hän elintarviketurvallisuudesta mitään. Kuinka monet tahmatassut on koskenut leivonnaisiin jne

Palasaippuaa ei meillä käytetä mihinkään koska sekin kerää pöpöjä. Hyih

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitään lapsiperheissä leivottuja lahjoja en ainakaan laittaisi suuhuni. en myöskään, jos taloudessa on toksoplasmoosia levittävä kissa

Kyllä ne bakteerit ja toksot uunissa kuolee vaikka olisi paskanäppi isäntä autonkorjauskäsillään leiponut.

Vierailija
22/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua itse tehtyjä ruokalahjoja sellaisilta joilla ei ole alan koulutusta eikä hygieniapassia. En syö niitä kuitenkaan. Mutta itse tehdyt villasukat kelpais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pelkoakaan kenelläkän saa yhtään mitään joulu lahjaa minulta.Sillä en vietä edes joulua.

Sama juttu meillä.. emme vietä joulua 🙃

Vierailija
24/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle tuskin kukaan on edes antamassa lahjoja. Eli oikeasti aivan sama mitä hän ajattelee. AP lienee se tyyppi, joka koko vuoden aina avaa samasta aiheesta aloituksen ja dissaa itsetehtyjä asioita. No, siinäpä dissaa, tuskin hänelle kukaan antaa mitään lahjoja muutenkaan.

Minä en aio ostaa yhdellekään aikuiselle lahjoja. Neulon kaikille villasukat ja siihen jää lahjomiset. Kaikilla on jo tarpeeksi tavaraa. Läheiset kutsumme meille syömään ja laitammekin sitten lahjojen edestä laatua ruokapöytään.

Vierailija
25/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitään lapsiperheissä leivottuja lahjoja en ainakaan laittaisi suuhuni. en myöskään, jos taloudessa on toksoplasmoosia levittävä kissa

Tai joku kärttyinen vanhapiika. Yäk.

26/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty likööri kelpaa kyllä. Alkoholi tappaa pöpöt.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri sinulle ihania tonttuja vessapaperirullista! <3

Vierailija
28/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan itsetehdyt villasukat, sinappia, makeisia, keksejä jne mieluummin kuin kaupasta ostettuja.

Vierailija
29/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilön ja hilloan, osaan tehdä hygieenisesti. Ikinä ei ole ollut hometta, hillot ja säilykkeeni säilyvät yli vuoden jos niitä otetaan puhtailla ottimilla. Teen kauniisiin purkkeihin, esim. hilloja ja maustekurkkuja (chili- valkosipuli- inkiväärikurkkuja). Aina on kelvannut ja lisää on pyydetty.

Vierailija
30/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kivan tonttuoven minulta!

Vierailija
31/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neulotut villatuotteet on kivoja saada. Mummolta ja eräältä toiselta vanhukselta sain sukkia ja pipoja. Ruokalahjat riippuu tekijästä ja mitä se on. Juuri pari viikkoa sitten huokaisin helpotuksesta kun eräs lahjaksi saamani vanhasta vinyylilevystä tehty astia hajosi. Käyttökin oli sillä kaksinen eli sytykkeiden säilytysastia, mutta siihenkin aivan kamala. 

Oi, minä taas kovin pidän joskus nuorena kaverilta lahjaksi saadusta vinyylilevyastiasta, on jotenkin omaan tyyliin sopiva.

Vierailija
32/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki käpyhyasinttiasetelma isossa kulhossa for You! Merry Christmas!

Vierailija
33/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat, lapaset, kranssi kelpaa kyllä mulle. Lämpimin ajatuksin neulottu ja askarreltu. Mitään syötävää tai koriste-esineitä kranssia lknottamatta en haluaisi.

Vierailija
34/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee jouluinen magneetti jääkaapin oveen 🎅

Vierailija
35/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis antanut sulle muutenkaan mitään, ole huoleti.

Vierailija
36/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän olohuoneessasi itse käsikirjoittamani, näyttelemäni, puvustamani, ääni- ja valosuunnittelemani aattorevyyn 💃

Vierailija
37/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinkki käpyhyasinttiasetelma isossa kulhossa for You! Merry Christmas!

Mulle kelpaisi, kiitos!

Vierailija
38/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne sun lahjan antajat ei lue tai lukee. Mutta ei osaa yhdistää aloittajaa tietyksi henkilöksi. Saat tänäkin vuonna kasan ite koristeltuja pipareita peltipurkissa, villasukat koko perheelle. Ja vuoden saippuat.

Mulle voi lähettää, kelpaa kiitos.

Taidan saman ilmoittaa omalla turpakuvalla joka somekanavassa ja katsoa löytyykö joukosta yksi tai kaksi henkilöä jotka ovat aloittajan kaltaisia.

Vierailija
39/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätämpä sitten antamatta isäukolle sen damaskusteräksisen puukon sorkoupotetulla päällä.

piti tsekata, mitä toi sorkoupotus on!

Vierailija
40/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kumpa saisi itsetehdyt villasukat 😊

Mikä niissä on niin ihanaa. Arvostan laatulahjoja. Villasukat kuuluivat pula-aikaan. Varattomat kutovat niitä lahjaksi.